Deleted member 20129
No johan oli pätkä. Ihan jees dokumentti kyllä. Tai siis en saanu ku ton 2s osan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. Ja se yhden tuuman kasvu oli pelkästään edellispäivän treeniturvotusta, ei muuta.Weak sanoi:Se malliäijä treenasi asenteella, kai. Se ihan selväst tiesi asioist enempi...
Njaa, munmielestä sen jalkoja oli selvästi treenattu. Ja se sano itekki, et se pose on sen paras(mikä rintahaba pose olikaa), eli varmaa ne on vaan sen parhaimmat lihasryhmät.Fridrik sanoi:Enemmän tiesi asioista siinä, että pitää syödä enemmän. Etkö katsonut ollenkaan sen selkää tai jalkoja? Tuskin treenaa niitä, luulen vaan koska sen selkä ja jalat eivät näytä läheskään verrattavilta sen rintalihasten kanssa.
Ja ihan vaan muistuttaakseni, siinä lopussa kun hän oli lopettanut kuurittamisen, hän pystyi hädin tuskin tekemään kahdella levyllä toistoja siinä penkkipunnerruskoneessa, että en sanoisi toidellakaan mistään asenteesta.
. Eiks se oo ihan luonnollista. Weak sanoi:Njaa, munmielestä sen jalkoja oli selvästi treenattu. Ja se sano itekki, et se pose on sen paras(mikä rintahaba pose olikaa), eli varmaa ne on vaan sen parhaimmat lihasryhmät.
Ja miten toi asenteeseen liittyy jos ei olekkaan offilla vahva. Eiks se oo ihan luonnollista.

Mniska sanoi:miksi mma-ottelijalla oli hyvä syy?
Kato kolmen minuutin kohal, ku se esittelee jalkojaan. Munmielest ne ei todellakaan ole pienet.Fridrik sanoi:Olet oikeassa, periaatteessa, mutta en tiedä natua salillani kuka ei saisi työnnettyä samanverran, lisäksi puolet pienempiäkin ovat kuin tuo malliwhannabe, että onko tuo se kuurittamisen lopputulos, lainan jälkeen ei jää mitään käteen.
Come on! On se kuitenkin sen verran iso, olin vain yllättynyt sen steroidien aftermath tulokseen
Ja jos sen jalat olivat "selvästi" treenattuja, niin miten onkaan kun ei niissä ole muotoa nimeksikään, olihan niissä se luonnollinen "sweep" muoto, mutta luulenpa vaan, että on mies vain vaatimaton jalkojensa suhteen ja sanoo niitten olevan hyvät. Koska kaikkihan loppujen lopuksi on hyvää jos itse tykkää.