MTV: Bully Beatdown

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Malaco
  • Aloitettu Aloitettu
kyllä se saatanan väkisin nauraminen rupee puuduttaan kattellessa. mut onhan ohjelma ihan viihdyttäväkin pienissämäärin :dance2:
Niin, ja sitähän se on. Kestääkö peräti 22 min jakso? Helposti jaksaa jotta näkee vain sparrimatsin lopussa. :)

niin itse ohjelman sisältö ei kestä varmaan 15 min enempää jos otettas pois kaikki kertaukset.
Totta.

Itse katsoin tänään mtv.com:ista kolmannen kauden toisen jakso, olihan se huvittavaa. Kipeetä teki kyllä uppercutit ihan ruudun takaa, oli stuntmies tai ei. :lol2:

Toi kolmas jakso on kyllä koko ohjelmahistorian paras, suosittelen kaikille jopa niille jotka eivät ohjelmaa normaalisti seuraa. Ohjelman sisällöstä vinkkiä..:pano::pano:

ei näy

Osaako kukaan kertoa miksi kun tuolta mtv:n sivuilta katsoo niin näen 3 kauden muut jaksot, mutta en jostain syystä tuota jaksoa 301, jossa Mayhem käsittääkseni ottelee itse, joten se olisi kiva nähdä. :) Onko muilla sama juttu vai aukeaako se teille, ja jos aukeaa niin mitään vinkkejä kuinka sen saisi toimimaan?

Osaako kukaan kertoa miksi kun tuolta mtv:n sivuilta katsoo niin näen 3 kauden muut jaksot, mutta en jostain syystä tuota jaksoa 301, jossa Mayhem käsittääkseni ottelee itse, joten se olisi kiva nähdä. :) Onko muilla sama juttu vai aukeaako se teille, ja jos aukeaa niin mitään vinkkejä kuinka sen saisi toimimaan?

http://www.youtube.com/watch?v=Jv30bcu9G4Q

Vähän toi mayhem on ujo... ei helvetti tota jätkää. en kyllä menis samaan kehään mayhemiä vastaan!!

Nää on läppiä nää kiusaajat, eka uhoo nii perkeleesti ja sit saa pannuunsa oikeen kunnolla ;D näytelty tai ei silti naurattaa joka kerta ;D

Back
Ylös Bottom