MTV: Bully Beatdown

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Malaco
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kyllä se saatanan väkisin nauraminen rupee puuduttaan kattellessa. mut onhan ohjelma ihan viihdyttäväkin pienissämäärin :dance2:
Niin, ja sitähän se on. Kestääkö peräti 22 min jakso? Helposti jaksaa jotta näkee vain sparrimatsin lopussa. :)

niin itse ohjelman sisältö ei kestä varmaan 15 min enempää jos otettas pois kaikki kertaukset.
Totta.

Itse katsoin tänään mtv.com:ista kolmannen kauden toisen jakso, olihan se huvittavaa. Kipeetä teki kyllä uppercutit ihan ruudun takaa, oli stuntmies tai ei. :lol2:

Toi kolmas jakso on kyllä koko ohjelmahistorian paras, suosittelen kaikille jopa niille jotka eivät ohjelmaa normaalisti seuraa. Ohjelman sisällöstä vinkkiä..:pano::pano:

ei näy

Osaako kukaan kertoa miksi kun tuolta mtv:n sivuilta katsoo niin näen 3 kauden muut jaksot, mutta en jostain syystä tuota jaksoa 301, jossa Mayhem käsittääkseni ottelee itse, joten se olisi kiva nähdä. :) Onko muilla sama juttu vai aukeaako se teille, ja jos aukeaa niin mitään vinkkejä kuinka sen saisi toimimaan?

Osaako kukaan kertoa miksi kun tuolta mtv:n sivuilta katsoo niin näen 3 kauden muut jaksot, mutta en jostain syystä tuota jaksoa 301, jossa Mayhem käsittääkseni ottelee itse, joten se olisi kiva nähdä. :) Onko muilla sama juttu vai aukeaako se teille, ja jos aukeaa niin mitään vinkkejä kuinka sen saisi toimimaan?

http://www.youtube.com/watch?v=Jv30bcu9G4Q

Vähän toi mayhem on ujo... ei helvetti tota jätkää. en kyllä menis samaan kehään mayhemiä vastaan!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nää on läppiä nää kiusaajat, eka uhoo nii perkeleesti ja sit saa pannuunsa oikeen kunnolla ;D näytelty tai ei silti naurattaa joka kerta ;D

Suositut

Back
Ylös Bottom