MTV 3:sen aamujumppari?

Heräsin ja keitin kahvit. Avattuani television luulin nähneeni täydellisen naisen... Ellei tuo sitten ollut animaatio :hyper:
Eli kuka mahtoi olla tuo mtv:n brunette aamujumppari?
Oli varsin seksikäs kroppa emännällä... Piristi aamua ja jälleen uskoo, että maailmassa on jotain hyvää ja kaunista :haart:

Tai sitten mua vaan väsyttää ja unihiekat silmissä vääristi kuvaa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lihapullero sanoi:
Heräsin ja keitin kahvit. Avattuani television luulin nähneeni täydellisen naisen... Ellei tuo sitten ollut animaatio :hyper:
Eli kuka mahtoi olla tuo mtv:n brunette aamujumppari?
Oli varsin seksikäs kroppa emännällä... Piristi aamua ja jälleen uskoo, että maailmassa on jotain hyvää ja kaunista :haart:

Tai sitten mua vaan väsyttää ja unihiekat silmissä vääristi kuvaa :D

Oliko joku näistä:

http://www.mtv3.fi/koti/ihanaaamu2004/jumppa.shtml

Kas kun en tuota löytänyt vaikka mtv:n sivuilla vierailin :rolleyes:
Taisi olla Paula Vehkaluoto.... :haart: Kaunis NAINEN... Ei pelkästään tyttö.
Piristi tätä aamua :)

ite kanssa huomasin sivusilmällä saman jumpan :P sen muistan että ajattelin että on hyvät jalat naisella kerrankin,ei mitkään tikut :jalkafetissi:

Empä tiiä... nää jumppaajat ei viel samal taval säväyttäny ku ne kakkosen jumppa emännät. :kuola: :haart: :love:

Se toinen niistä kakkosen jumppatytöistä on niin ihQ, että minäkin suostun käyttämään sanaa ihQ. Ja vielä vakuuttaakseni sanon myös, oikeesti, ihan aikuisten oikeesti!

Se kakkosen jumppatyttö on kyllä ihan mielettömän soma:kuola:

...panisin

Menee nyt jo vähän ohi aiheesta, mutta se Ylen jonkun ruattalaisen kokkiohjelman nainen on kyl jotain taivaallista, menee kevyesti näiden jumpparienkin edelle. :haart: :kuola:

torspo sanoi:
Menee nyt jo vähän ohi aiheesta, mutta se Ylen jonkun ruattalaisen kokkiohjelman nainen on kyl jotain taivaallista, menee kevyesti näiden jumpparienkin edelle. :haart: :kuola:

Tinan keittiössä, hemmo on huippusuosittu kotimaassaan ja takoo miljoonia ohjelmallaan sekä keittokirjoillaan...

Luni sanoi:
mun mielestä siinä tinassa ei ole mitään erikoista,
mut meillä jokaisella on niin eri fetissit

Tää on kyllä totta, mä tykkään Sporttilan Jarista :jahas:
Kakkosen jumppa on kyllä käsittämättömän addiktoiva tv-ohjelma sisältöönsä nähden.

FINSGT sanoi:
Näyttäs tulevan perjantai iltapäivisin klo 1455. Tässä jumppa sivut:http://www.yle.fi/jumppa/
Sivuilta:

"Huom! Jumpan videot ovat vihdoin tulleet myyntiin. Tarjolla on kolme erilaista kokonaisuutta, kaksi VHS-kasettia ja DVD. Videoita on myytävänä YLE shopeissa Tampereella ja Helsingissä sekä hyvin varustetuissa tavarataloissa ja marketeissa. VHS-kasetin hinta YLE Shopeissa on 12:-€ ja DVD:n 24,50:- €." :thumbs:

torspo sanoi:

Oot kyllä oikeessa! :kuola: :haart: :nolo:

Linkki..

Kalsarijurri sanoi:
Oot kyllä oikeessa! :kuola: :haart: :nolo:

Linkki..

Kyllähän Tiinassa on sitä jotain (ei osaa selittää eikä osoittaa sormella mitään tiettyä kohtaakaan). Tuo skåånen paskakin kuullostaa sen suusta melkeinpä seksikkäältä. Olen kuullut, että olisi lepakko, harmi vaan (tai no oikeastaan aivan sama :tiinanuoleeviiviäniinkuinlassiehhymiö:).

vilho_kanuuna sanoi:
Kyllähän Tiinassa on sitä jotain (ei osaa selittää eikä osoittaa sormella mitään tiettyä kohtaakaan). Tuo skåånen paskakin kuullostaa sen suusta melkeinpä seksikkäältä. Olen kuullut, että olisi lepakko, harmi vaan (tai no oikeastaan aivan sama :tiinanuoleeviiviäniinkuinlassiehhymiö:).

Joo se on jotenkin niin söpö, että tekis mieli halata :D Mutta aika levee perä sillä on... Mutta mitä väliä :haart:

torspo sanoi:

Vähän vastaava englantia puhuvana: Nigella on myös aika :kuola:

Tän täytyy johtua siitä ruuasta...

http://www.nigella.com/nigella/detail.asp?area=11&article=132

Ei pärjää kyllä Tinalle.

Suositut

Back
Ylös Bottom