msn messenger=paskiainen

Elikkäs messenger ilmoitti uudemman version olevan saatavilla ja minä typerys tietenkin vastasin että imuroidaan vain... Tästä seurasi, että messenger ei enää aukea, vaan ruudun oikeassa alareunassa on vain kuvake, joka sanoo: "ei kirjautuneena sisään". No, sitten poistin messengerin ja asensin uudestaan=>sama homma, sitten hain vanhemman version (joka minulla ennen toimi)=>ei käynnisty.:curs: Onko muilla kokemuksia vastaavista tapauksista? Apu olisi todellakin tarpeen. Olen myös yrittänyt käynnistää sen niin, ettei ole muita ohjelmia (norton) päällä, mutta työsopimus ei näytä siltikään olevan enää voimassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kokeilitko kirjautua sisään? :arvi:

En oo päivittänyt kun on nytkin kaksi versiota koneella. Tyhmä luulin että menee sen vanhan päälle, ei mennyt. Ongelma on se, että en löydä sitä vanhaa versiota että voisin sen poistaa, mutta siellä se vaan on :eek: .

Ihmettelin aluksi että miksi kone sanoo joka kerta kun kirjaudun sisään että olen kirjautunut jostain muualta ulos ja tänne sisään. Sitten jengi vaan rupesi lähettelemään viestiä vaikka en ollut olevinaan kirjautunut ( vanhassa versiossa oli klikattu automaattiseksi se, tämän sain poistettua). Mä oon ihan jämänörtti :(

Se pirulainen ei päästä edes siihen vaiheeseen. Sitä messenger-kuvaa kun koittaa klikata niin se ei reagoi mitenkään. Lisäksi sitä koko messengeriä ei saa edes voimakeinoilla(=windows task manager) sammumaan. Nämä on tällaisia nämä nykyajan rakkineet...

Koeta kaikilla mahollisilla virus ja tämmösillä skannailla kone. Sielä voi olla virus joka estää messengerin aukasemasta. Mulla oli kerran tälläne ja kyllä sai pojat takuta sen kanssa.

Ymmärsin että poistit sen uuden messengerin ja asensit vanhan. Jos en ymmärtänyt oikein niin tee näin.

itselläni oli joskus vähän vastaavanlainen tapaus, sain koneen toimimaan vetämällä välillä töpselin pois seinästä kun kone oli käynnissä :D

btw, jos on kiire puhua messengerissä jollekkin niin tuossa on webmessenger. Ei tietenkään yhtä hyvä mutta hätätapauksessa riittävä.

http://webmessenger.msn.com/?mkt=en-us

Ultimecia sanoi:
En oo päivittänyt kun on nytkin kaksi versiota koneella. Tyhmä luulin että menee sen vanhan päälle, ei mennyt. Ongelma on se, että en löydä sitä vanhaa versiota että voisin sen poistaa, mutta siellä se vaan on :eek: .

Ihmettelin aluksi että miksi kone sanoo joka kerta kun kirjaudun sisään että olen kirjautunut jostain muualta ulos ja tänne sisään. Sitten jengi vaan rupesi lähettelemään viestiä vaikka en ollut olevinaan kirjautunut ( vanhassa versiossa oli klikattu automaattiseksi se, tämän sain poistettua). Mä oon ihan jämänörtti :(
Eli kyseessä on siis Windowsin mukana tullut windows messenger(näkyy muistaakseni prosesseissa msmsgs.exe(?) nimellä. Ja jos asennat msn messengerin, eli uuden version messengeristä, ei tuo windows messenger poistu vaan jatkaa elämäänsä siellä taustalla ja käynnistyy aina windowsin käynnistyksessä. Msn Messenger näkyy prosesseissa nimellä msnmsgr.exe.

tämän ongelman sain itse poistettua siten, että etsin windows-asemalta tuota windows messengerin exe-tiedostoa ja poistin sen(en voi tarkistaa polkua sillä olen sen poistanut omalta koneeltani.). katsotte siis vaan tehtävänhallinnasta sen tiedostonimen ja tarjoatte sille shift-deleteä!
Problem solved.

Windows messengerin saa pois päältä, valitsemalla asetuksista, ettei se käynnisty windowsin kanssa.

Uninstalloi vielä kerran kaikki asentamasi Meset. Sen jälkeen seuraavalla komentojonolla poistetaan windows mese, joka liimataan Käynnistävalikossa - Run..(Suorita) ja enter.

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove

Sammutakaa Outlook,Outlook express ja muut meset ennen tuota ajoa.

Tämän jälkeen imuroi googlettamalla uusin messenger. Kaksoiklikkaa iconia alhaalla oikealla, ja kirjaudu sisään.

Niin ja se vielä mesestä, että joskus se ei anna kirjautua, kun joku Micro$oftin servu on maassa.

Käyttäkää messengeristä nii vanhaa versioo ku mahollista, uusis on kaikkee paskaa.. Esim. ettei pysty lähettää .mp3-tiedostoja ilman et ne pakkaa.

Mulla on täsmälleen sama ongelma! Eli messengeri ei reagio mitenkään. Setupissa tulee vaan "finish", jonka jälkeen sen pitäisi normaalisti kirjautua sisälle, mutta nyt ei tapahdu mitään. Mitään ei siis tapahdu vaikka tekisi ikonille mitä tahansa, edes prosessia ei voi sulkea task managerista, eli täsmälleen sama kun Darkwanderer388:lla. Käyttiksenä windows xp. Jos joku keksii tähän ratkaisun, tell me! :)

ak8400 sanoi:
Mulla on täsmälleen sama ongelma! Eli messengeri ei reagio mitenkään. Setupissa tulee vaan "finish", jonka jälkeen sen pitäisi normaalisti kirjautua sisälle, mutta nyt ei tapahdu mitään. Mitään ei siis tapahdu vaikka tekisi ikonille mitä tahansa, edes prosessia ei voi sulkea task managerista, eli täsmälleen sama kun Darkwanderer388:lla. Käyttiksenä windows xp. Jos joku keksii tähän ratkaisun, tell me! :)

Miten toi ongelma sai sulla alkunsa? Itselläni myös Windows XP

Sai alkunsa sillä että mese kysyi jos haluan päivittää sen versioon 7.5. Sanoin joo jonka jälkeen uusi versio asentui. Sen jälkeen ei enää toiminut.
Edes webmessengeri ei halua toimia, on kuulemma joku popup blockeri päällä (laitettu pois päältä ie'stä ja firefoxista). Tämähän ei tietenkään kuitenkaan liitty edelläolevaan ongelmaan.

ak8400 sanoi:
Sai alkunsa sillä että mese kysyi jos haluan päivittää sen versioon 7.5. Sanoin joo jonka jälkeen uusi versio asentui. Sen jälkeen ei enää toiminut.
Edes webmessengeri ei halua toimia, on kuulemma joku popup blockeri päällä (laitettu pois päältä ie'stä ja firefoxista). Tämähän ei tietenkään kuitenkaan liitty edelläolevaan ongelmaan.
Mulla just sama ongelma.Sit poistin mesen,latasin msn sivuilta uuden ja taas ehdotti päivittämistä,päivitin ja lakkas taas toimimasta.Enää kolmatta kertaa en päivitä :D

Olen kateellinen, toivottavasti oma Messenger hajoaisi, enkä saisi sitä enää ikinä auki. On se niin addiktoiva. :(

Mikähän mun messengerissä on vikana kun se antaa tollasta virheilmoitusta kun yrittää kirjautua sisään:

"Sisäänkirjautuminen kohteeseen (msn messenger) ei onnistu juuri nyt.
Yritä myöhemmin uudelleen.

Msn messenger on koittanut kirjata sinua sisään useita kertoja tuloksetta. Käyttämäsi palomuuri saattaa estää messengeriä muodostamasta yhteyttä palveluun. Tarkasta palomuurin asetukset."

Sitten se antaa vielä vikakoodin 80048820.

Palomuurin asetuksille olen koittanut tehdä kaiken mahdollisen ja asentanut ja poistanut messengerin useita kertoja eikä se silti suostu toimimaan :wall:

Töysin sama vika mulla. palomuurit olen koittanut ottaa pois kokonaan päältä ja muuta säätöä, mutta ei auta. Jos joku keksisi/tietäisi tähän ratkaisun, niin kertoisiko sen myös. Kiitän.

ak8400 sanoi:
Päivitin myös ja toimii hyvin.Ja päivityksen aikananahan ei tehdä muuta vai?

Snowbe sanoi:
Käyttäkää messengeristä nii vanhaa versioo ku mahollista, uusis on kaikkee paskaa.. Esim. ettei pysty lähettää .mp3-tiedostoja ilman et ne pakkaa.
kyl pystyy lähettämää ko poistaa kaiken maailman suojakset ja muutkii mainospaskat saa hyvi vekee siint:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom