MSN Messenger 7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kparta
  • Aloitettu Aloitettu
Ootteko kokeillu tota messengein uutta beta versiota 7?
Ohjelma pelaa mutten ihan loistavasti mutta toi tiedostojen lähetys on tuskaisen hidasta. Messenger 6.2 :ssa tiedostot siirty ihan hyvin. Tossa kyllä varotellaan että beta versio ei välttämättä pelitä kaikilta osin kunnolla.
kokemuksia messenger 7:sta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse asensin mese 7.0 mutta ku yritin sitä päälle niin tuli ilmoitus että ei toimi ellei asenne 7.0 betaa. No pakkohan se oli asentaa sitten. Muuten pelaa paitsi että jäi vatuttamaan ku Plus! ominaisuuksia ei oo.

Nyrkkisääntönä voi sanoa ettei nuita beta versioita kannata yleensä asennella, niissä on lähes poikkeuksetta jotain häikkää.

Kparta sanoi:
Ootteko kokeillu tota messengein uutta beta versiota 7?
Ohjelma pelaa mutten ihan loistavasti mutta toi tiedostojen lähetys on tuskaisen hidasta. Messenger 6.2 :ssa tiedostot siirty ihan hyvin. Tossa kyllä varotellaan että beta versio ei välttämättä pelitä kaikilta osin kunnolla.
kokemuksia messenger 7:sta?

Joo, kokeilin joku 3 viikkoa sit. Toimi erittäin huonosti joten eipä ollut koneella kun päivän :) Erittäin tyytyväinen oon tähän 6.2:een :haart:
Siihen 7.0 on lisätty jotain uusia juttuja(animaatiot) ja sitten ei toiminut nämä "vanhat perusasiat". Että sellaista.

Kokeilin tuota vähän aikaa, mutta totesin, että tuo uusin on helvetin epävakaa. Uudistuksia on niin vähän, että minä päivitän vasta finaaliversion tullessa.

Jos MSN Messenger 7 siirtää hitaammin kuin 6.2 ni turha luulo että ihan heti asennan. Juuri kun sitä hitautta ollaan aina kavereiden kesken tuskasteltu kun ei saa siirrettyä koskaan yli 50kt/s vauhdilla. Toki ne voi siirtää vaikka FTP:llä, mutta satunnaisen käytön kannalta hidasta räpellystä. Vaikka se tuleekin sen 900-1200kt/s niin ei maksa vaivaa :)

Ei toimi kunnolla ja löi koko koneen juntturaan, ei ollut koneella tuntia pidempään. Beta-versiohan tuo tosin vasta onkin.

On asennettu. Ei toimi mulla noi animaatiot. Käskee joka kerta päivittämään flashin, vaikka on juuri päivitetty. Yhdellä kaverilla on ainakin tuo sama vika. Noh, antaa olla koneella kun muuten toimii. Ainut uutuus minulle aikasempaan versioon verrattuna taitaa olla toi "herätys" toiminto. Eli kun nappia painaa, niin keskustelukumppaneiden messenger ikkuna värisee :david:

Kparta sanoi:
Myös tuo lähetä tiedostoja toiminto toimii yhtä hyvin kuin vanhemmassa versiossa? Ei hidastu?

En ole hirveästi tuota käyttänyt ja olen siirtänyt pieniä tiesdostoja, joten eroa en ole huomannut.

Nyt testasin sitä ja hyvin toimii. Ei mitään ongelmia, tosin filusendiä en oo käyttäny, ei luultavasti sen hitaampi/nopeampi kuin aikaisemmin.

Monta, monta viikkoa sitten latasin ja eipä mitään sen suurempia ongelmia että kellään muulla ei ole. Betaversiot eivät kyllä ole minun juttu. Näytönohjaimen ajurien betaversion lataamisessa tein kyllä virheen, ei pelitä kunnolla. (Luojan kiitos ettei täällä tarvitse kirjoittaa joka postaukseen romaania)

Juha78 sanoi:
Itse kyllästyin messengeriin ja nykyään tulee käytettyä tätä http://www.trillian-messenger.de/ . Toimii niin icq:n,yahoon kuin tuon msn kanssa suosittelen.
Itselläni on pari meseeosoitetta. Vaikka ohjelmaan saakin tungettua parit tunnukset, on todella hienoa kun se siirtää niistä ystävät keskenään. :rolleyes:

Jesus oli siivoamista tuossakin.

Noni, nytten on tullut msn 7 finaaliversionsa päähän ja beta on poistunut.. (tai siis luulisin :D ) Elikkä asensin sen ja koitin sendiä kaverille biisiä, mutta :curs: messenger blokkasi sen ja sanoo jotain että tiedosto voi olla viruksia sisältävä/epävarma joten siirto keskeytettiin. Ai että on hyvä päivitys :curs: ovatkos muut jo kokeilleet? meinaan en ainakaan itse löytänyt mistään aivan nopeasti asetusta mistä tuon estoin saisi pois :( .. nyt vinkkejä

senhän saa siitä ruudusta pois missä se herjaa sitä, ruksi vaan ettei näytä uudelleen tai sitten työkalut/asetukset/tiedostonsiirto ja sieltä virustarkastus jutskasta ruksi pois. hyvin pelaa mulla ainaki

"Jokutyyppi@hotmail.com yritti lähettää sinulle tiedoston (01 - Gwen Stefani - What You Waiting For.mp3). Tämän tiedoston siirto on estetty, koska se ei ehkä ole turvallinen."
Ja tollast se valittaa :( ja se ruksi on otettu pois sielt Työkalut/asetukset/tiedostonsiirto ja "tee virustarkistus seuraavalla ohjelmalla ja kaikista muista mahdollisista tarkastusjutuista mitä löysin

Suositut

Back
Ylös Bottom