MSN Messenger 7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kparta
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla toiminut ihan hyvin ja normaalisti tämä 7 :) Ainoa rasittava ominaisuus on tuo ettei .mp3 tiedostoja voi lähettää/vastaanottaa,mutta senkin voi tosiaan kiertää nimeämällä tiedosto uudestaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timba79 sanoi:
Jos mä nyt oikean teidoston latasin, niin en tajunnut että miten tolla saa noi estot blokattua. Mulla kyllä siirtyy mp3:t, mutta jostian syystä ei lähetä jpg kuvia.
Ruksi kohtaan "remove file transfer protection" kun se kyselee mitä muutetaan.

Päivitin juuri seiskaan ja nyt pääikkunan kaverilistassa ei enää näy kavereiden nimiä suoraan. Kuvakkeista näkee vain onko kyseinen henkilö on- vai offline. Nimi ja sähköpostiosoite tulee näkyviin vasta, kun vien hiiren kuvakkeen päälle. Miten saan vanhan mallin takaisin, eli nimet näkymään suoraan online/offline-kuvakkeen vieressä?

Turisas sanoi:
Päivitin juuri seiskaan ja nyt pääikkunan kaverilistassa ei enää näy kavereiden nimiä suoraan. Kuvakkeista näkee vain onko kyseinen henkilö on- vai offline. Nimi ja sähköpostiosoite tulee näkyviin vasta, kun vien hiiren kuvakkeen päälle. Miten saan vanhan mallin takaisin, eli nimet näkymään suoraan online/offline-kuvakkeen vieressä?

Jos tätä tarkoitat niin tälleen :
Yhteystiesdot -->lajittele yhteystiedot--->online/offline-tila

Koljonen sanoi:
Ruksi kohtaan "remove file transfer protection" kun se kyselee mitä muutetaan.

Niinpä tietysti, enpä tajunnut että siitä NEXT näppäimestä saa lisää noita juttuja mitä voi muokata, eikä hävetä yhtään. :nolo:

Mr. Speed sanoi:
apuva :(
siirtonopeus järkyttävän hidas, mikä avuksi?

muita ohjelmii ei päällä kuin mese ja mozillan selain :)

F-Securen muuri on erittäin tehokas tiputtamaan tuota siirtonopeutta, näin ainakin mulla. Kun vaihdoin sen tilalle Kerion niin loppu nopeusongelmat :)

vision sanoi:
Jos tätä tarkoitat niin tälleen :
Yhteystiesdot -->lajittele yhteystiedot--->online/offline-tila
Kiitoksia vaan, mutta ongelma ratkesi jo, kun poistin vanhan Messenger Plussan koneelta.

Ja siis ennen tilanne oli muuten normaali, mutta mitkään nimet eivät näkyneet (nimen paikalla vain tyhjää), edes oma.

Mr. Speed sanoi:
apuva :(
siirtonopeus järkyttävän hidas, mikä avuksi?

muita ohjelmii ei päällä kuin mese ja mozillan selain :)
Yks mahdollinen ongelma on se, että molemmat lähettäjä ja vastaanottaja ovat palomuurin takana, jolloin tiedosto menee microsoftin palvelimen kautta aiheuttaen hidastelua. Ton palomuurin asetuksia muuttamalla voi saada aikaseks suorat yhteydet. En tosin ihan varma oo tästä, mutta noin mutu-tuntumalta ajateltuna.

Onko kukaan muu kuullut jostain messengeristä joka sisältää kaikki eri messengerit samassa? Esim itselläni on MSN messengeri ja YIM ja ICQ. Jos downloadaisin tämän über-messengerin voisin chattailla kaikkien mesejen tuttavuuksieni kanssa yhdestä messengeristä! Tämä olisi kuningas idea kun kaikilla on eri messengerit ja kaikkien kanssa pitäisi vähän väliä kuitenkin turista.
Tietääkö joku tämän homman nimeä, jotta voisin käydä sen ottamassa itselleni?

Voisko joku heittää jonkun vitun hyvän ja erikoisen skinin messengeriin? Itse latasin tuon Simpsonsarjan Moe-version mutta ei nyt jaksa sitä enää tuijotella alkaa tekee kaljaa mieli.

Naene sanoi:
Onko kukaan muu kuullut jostain messengeristä joka sisältää kaikki eri messengerit samassa? Esim itselläni on MSN messengeri ja YIM ja ICQ. Jos downloadaisin tämän über-messengerin voisin chattailla kaikkien mesejen tuttavuuksieni kanssa yhdestä messengeristä! Tämä olisi kuningas idea kun kaikilla on eri messengerit ja kaikkien kanssa pitäisi vähän väliä kuitenkin turista.
Tietääkö joku tämän homman nimeä, jotta voisin käydä sen ottamassa itselleni?

Gaim hoitaa useammat protokollat.

http://gaim.sourceforge.net/downloads.php

Suositut

Back
Ylös Bottom