Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan hyvin osu perstuntumalta arvioitunaÄkkiseltään kovimpia Hadi, Derek ja Walker. Ramy ei vakuuttanut, varsinkaan selän puolelta.
Itse taas palaan aina katsomaan Colemanin 2003 vuoden kuntoa. Siinä on sellainen paketti jota kukaan ei ole vielä pääässyt lähellekään ennen eikä jälkeen Colemanin huippuvuosien. Hyvä, että on tuo Classic Physique sarja erikseen missä mennään klassinen estetiikka edellä.Siistiä, että Hadi voitti. Hieman ehkä häiritsee epämääräiset ”lihasryhmät” mutta niitä löytyy vähän kaikilta, valitettavasti. Bumstead kyllä olympian siistein kilpailija. En tiedä olenko yksi katkera menneisyydessä eläjä mutta kyllä Olympian avoimen kilpailijat näytti 100x paremmilta 15-20v sitten. Ikävä on Yatesin aikoja…
No tämä menee sinne samaan kategoriaan itselläkin. On kireä, kokoa, esteettisyyttä ja massaa. Lihasmassa myös laadukkaan näköistä.Itse taas palaan aina katsomaan Colemanin 2003 vuoden kuntoa. Siinä on sellainen paketti jota kukaan ei ole vielä pääässyt lähellekään ennen eikä jälkeen Colemanin huippuvuosien. Hyvä, että on tuo Classic Physique sarja erikseen missä mennään klassinen estetiikka edellä.
Ite diggaan kovasti myös Phil Heathin 2011 kunnosta.Itse taas palaan aina katsomaan Colemanin 2003 vuoden kuntoa. Siinä on sellainen paketti jota kukaan ei ole vielä pääässyt lähellekään ennen eikä jälkeen Colemanin huippuvuosien. Hyvä, että on tuo Classic Physique sarja erikseen missä mennään klassinen estetiikka edellä.
Miten luulette esim 105kg Sihvosen pärjäävän tuolla? Toivottavasti parin vuoden päästä nähtäisiin.. Kondiksessa ja estetiikassa ei kyllä häviäisi kenellekään. Riittääkö massat minne asti tulee varmaan olemaan ainut kysymysmerkki.
Miten luulette esim 105kg Sihvosen pärjäävän tuolla? Toivottavasti parin vuoden päästä nähtäisiin.. Kondiksessa ja estetiikassa ei kyllä häviäisi kenellekään. Riittääkö massat minne asti tulee varmaan olemaan ainut kysymysmerkki.