Mr Olympia 2022

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei kyllä näytä Derek enää yhtään 212 ukolta. 😀 Aika tasavertaisena Ramyn vierellä. Nick on hemmetin kova kans mut estetiikka kaukana monesta muusta. Saa nähdä mitä tuomarit arvostaa.

Aika erilaisia tulkintoja sijoituksista. Itse näkisin että päätuomari laittoi ramyn sivuun selkeänä ykkösenä ja vertaili muita ekan calloutin ukkoja keskenään. Ramyllä on kyllä selvästi iän merkkejä fysiikassa, ojentajat ja latsien alaosat kadonneet jonnekkin. Vaikea sanoa kuka oikeasti tässä kärjessä. Hadilla varmaan näsitä tasapainoisin paketti, Brandon liian pehmeä. Kärki 3 varmaankin Hadi, Derek ja Ramy, järjestys vaikea sanoa.

Aika erilaisia tulkintoja sijoituksista. Itse näkisin että päätuomari laittoi ramyn sivuun selkeänä ykkösenä ja vertaili muita ekan calloutin ukkoja keskenään. Ramyllä on kyllä selvästi iän merkkejä fysiikassa, ojentajat ja latsien alaosat kadonneet jonnekkin. Vaikea sanoa kuka oikeasti tässä kärjessä. Hadilla varmaan näsitä tasapainoisin paketti, Brandon liian pehmeä. Kärki 3 varmaankin Hadi, Derek ja Ramy, järjestys vaikea sanoa.
Minusta Ramy näytti sen verran huonolta ettei pitäisi voittaa. Reidet isot mutta rumat. Muutenkin flow hävinnyt fysiikasta kokonaan. Selkäkään ei avautunut kunnolla??

Viimeksi muokattu:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
2022-Friday-2.png

Hadi Choopan oli tuossa katsannossa paras. Melkein mahdoton sanoa kuka tulee voittamaan, 4 ehdokasta melkeinpä.

Selittäkää nyt joku arvostelukriteerejä paremmin tunteva, että miksi ton Ramyn pitäisi voittaa? On isoin joo, mutta millä muulla osa-alueella on paras? Oudon näköinen selkä, ei estetiikkaa ja ei näytä kireimmältä. Miksi toi on parempi kehonrakentaja ku esim toi Hadi, joka näyttää omaan silmääni parhaimmalta (kireä, pituuteen nähden hyvä massa, kohtalaisen esteettinen ja hyvänmallinen?)

Tuota mietin itsekkin ensin, että olisiko tosiaan niin että Ramy jopa niin ylivoimainen, ettei muihin tarvitsisi kummemmin verratakkaan ja sen myötä lineupin sivussa enimmäkseen. Sitten kun lähempää näin kuvaa takaposeista ojentajien ja selän osalta, niin vaikuttaisi enemmänkin olevan tällä hetken top3 ulkopuolella? Hadi oletettavasti ykkösenä alku kisan jälkeen ja 2-4 sijoilla Walker, Lundsford ja Ramy.

Mun mielestä Derek oli vitun kova ja olen todella yllättynyt miten onnistuneesti nousu isojen poikien sarjaan onnistui vain vuodessa.

Mun korteissa Derek on ykkönen, mutta ymmärrän minkä takia yleinen konsessus on että Hadi menisi edelle eikä tämä varsinaisesti mikään vääryys olisi. Jännä nähdä mitä yö tuo tullessaan.

Selittäkää nyt joku arvostelukriteerejä paremmin tunteva, että miksi ton Ramyn pitäisi voittaa? On isoin joo, mutta millä muulla osa-alueella on paras? Oudon näköinen selkä, ei estetiikkaa ja ei näytä kireimmältä. Miksi toi on parempi kehonrakentaja ku esim toi Hadi, joka näyttää omaan silmääni parhaimmalta (kireä, pituuteen nähden hyvä massa, kohtalaisen esteettinen ja hyvänmallinen?)

Täysin samaa mieltä ollu aina. Helvetin iso, mutta ei mitään yksityiskohtia.

Alkukilpailun perusteella Hadi 1 ja Derek 2. Hadilla keskivartalo paljon erottuvampi. Jos Derek on kuivempi finaalissa niin heittämällä ykkönen. Takaposeissa mahdoton Hadin voittaa. Ramylla fysiikka menee huonoon suuntaan. Steve Weinberger kommentoi hyvin Nickin fysiikkaa "Markus Ruhl mutta paremmalla rakenteella". Ei tosin jakoja voittoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom