Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka helvetti on Carter?Uskallan sanoa että Phil tulee voittamaan vaikka olisi vain 90% teholla.
Ramy ei tule politiikan takia voittamaan ikinä Mr. O:ta.
Haastajat löytyy mielestäni Röllin ja Brandon Curryn sektorilta.
Haluaisin nähdä Cedricin tulevan tiukkana ja paineisena kuten Arnold Classiciin aikoinaan.
1. Phil
2. Ramy
3: Carter/Rölli
4. Rölli/Carter
5. Cedric
6. Bonac
7. Dexter
Kilpailun jälkeen Dexter lopettaa uransa ja Ramy jäättää tulevat Olympiat väliin. Ja sitten Killeri ja Kemelitis rupeaakin kolkuttelemaan Philin ovea eikä saa 10 voittoaan täyteet. Keme saa vihdoin nimensä isojen joukkoon suoraa T A S A V E R T A I S E N rinnalle.
Nick CarterKuka helvetti on Carter?
Uskallatko sinäkin uskoa Ramyn voittoon tänä vuonna,vai onko tuo lista vain oma mielipiteesi paremmuusjärjestyksestä? Tänä vuonna Rölli ei jää Dexin taakse...1.Ramy
2.Phil
3.Bonac
4.Curry
5.Dex
6.Rolly
Elä puhu paskoo. Toki voittaa mutta ei se paras selkä ole. Erottuvuudeltaan toki parraita mutta on siellä ollut kokonaisuutena kovempia.Kaverilla on niin syvät urat ja parempi selkä, kuin edes kenelläkään kyseisen tittelin joskus omanneista henkilöistä.
Sori mun paha tarkoitin siis Brandon Curryä*Kuka helvetti on Carter?
Ainakin ojentaja poseerauksessa vatsa pullotti viime olympiassa liikaa, myös vatsalihakset ja reisi poseerauksessa vatsa oli liian ulkona.
Jos seitsemästä poseerauksesta häviää kaksi, niin pystyy kai vielä voittamaan, mikäli on riittävän hyvä muissa ja noissa kahdessakaan ei ole ihan viimeinen. Vatsaongelmiahan on ollut kuitenkin muillakin.
Etenkin jos vapaaohjelman kykenee koostamaan niin että pakki ei siinä tule kovin pahasti esille.
Ihan totta puhut. Itse vain arvostan sitä, että vyötärö on kapea ja siksi ehkä huomaan jos vähänkään jossain vatsa pömpöttää. Varmasti heath voittaa tämänkin olympian kokonaisuudessaan parhaalla paketilla, mutta rölliä nyt olen seurannut siitä arnoldista asti minkä voitti ja ois hienoa kun voittais tänä vuonna ja vaikka ei voitakkaan niin luulen että pääsee ramyn, bonacin ja dexterin ja ketä muita siinä edellä olikaan, ohi toiseksi.Jos seitsemästä poseerauksesta häviää kaksi, niin pystyy kai vielä voittamaan, mikäli on riittävän hyvä muissa ja noissa kahdessakaan ei ole ihan viimeinen. Vatsaongelmiahan on ollut kuitenkin muillakin.
Etenkin jos vapaaohjelman kykenee koostamaan niin että pakki ei siinä tule kovin pahasti esille.