Lähi-Idästä kotoisin.Mikä politiikka tulee vastaan ja missä ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähi-Idästä kotoisin.Mikä politiikka tulee vastaan ja missä ?
Ei se ollut pelkkä napatyrä.Mutta se että tuo pötsi selitetään napatyrällä... Kenenköhän mielestä veisi Olympian jos lähdettäisiin puhtaalta pöydältä. Ilman että olisi hallitseva mestari? Se on ihan totta että Rölli ei voita koskaan. Se on varmaa.
En mä oikein tuohon jaksa uskoa. Ja onhan sieltä jo yks Mr O tullut muutenkin.Lähi-Idästä kotoisin.
En mä oikein tuohon jaksa uskoa. Ja onhan sieltä jo yks Mr O tullut muutenkin.
Itse viittasin enemmän tuohon kisojen sisäiseen tuomaritoimintaan, eli siihen, ettei mestaria kaadeta ihan noin vain.
Mutta on tuossa ulkomaalaisuudessakin perää. Bannyot on itsekin maininnut siitä, että häneltä vietiin huippusijoituksia kilpaillessaan, johtuen nimenomaan
ulkomaalaistaustaisuudesta. Ja tuolloin 80-luvulla ei ulkopoliittinen tilanne ollut lähellekään niin tulenarka, kuin nykypäivänä. Voitto vuoden -83 Olympiassa oli
toki poikkeus, mutta tämähän vahvistaisi sen kuuluisan säännön.
Sen verran sikäläistä kulttuuria tunnen, että huono itsetunto ei ole kyllä ensimmäisten luonnehdintojen joukossa ja hyviä suorituksia arvostetaan kansallisuudesta riippumatta. Itse uskon että tulee tapahtumaan ehkä jo tänä vuonna. Toki Ramin pitää olla kondiksessa. Tietty jos Heatille halutaan pedata ennätykset, niin sitten se vaan menee niin, mutta se taas ei ole kansallisuuskysymys.Onhan toi jenkeille kamalan vaikeaa varmaan itsetunnon puolesta antaa Lähi-Idästä tulevalle titteli, joka kuvastaa koko lajia. Miten promot? Mies elää jossain Kuwaitissa ja sillon tällön tulee matslkua, ei osaa kunnolla englantia jne. Röllille se menee jos jollekin ulkomaalaiselle, mutta en usko, että yksikään märmätti sitä saa koskaan nykypäivänä. Ramya ne sakottaa teennäisesti sitten koosta jos on pakko.
Curry näyttää aika kovalta! Nousisko jopa 6 sakkiin?
Sanotaanko näin, että niiden itsetunto ei anna periksi antaa titteliä Ramylle. Ovat tapelleet Lähi-Idän kanssa ihan tarpeeksi ja jenkit ovat mielelestään niin erinomaisia ja poikkeuksellisia kaikki.Sen verran sikäläistä kulttuuria tunnen, että huono itsetunto ei ole kyllä ensimmäisten luonnehdintojen joukossa ja hyviä suorituksia arvostetaan kansallisuudesta riippumatta. Itse uskon että tulee tapahtumaan ehkä jo tänä vuonna. Toki Ramin pitää olla kondiksessa. Tietty jos Heatille halutaan pedata ennätykset, niin sitten se vaan menee niin, mutta se taas ei ole kansallisuuskysymys.
Tosin voi olla, että jos ei tänä vuonna niin ei koskaan. Sen verran kovaa Ramylla palaa kynttilä molemmista päistä..
Ja tota se on monen kohdalla, suurimman osan heikkoudet tulee esiin kun laitetaan muut viereen.Yksinäänhän tuo Curry näyttää aina kovalta, mutta jotenkin muuttuu vaisuksi lavalla muiden vieressä. Tietysti, jos on saanut reilusti massaa lisää, niin tällä kertaa tilanne voi olla toinen, mutta en oikein usko
On siinä pikkasen painetta yläkerrassa!
katso liitettä 149830
Tätä kuvaa kun kattoo niin miettii et onkohan Rölli jo Heathia isompi ukko tänä vuonna Olympiassa?