Mr.Olympia 2014/2015

Toiveena olisi että titteli menisi uudelle henkilölle näin juhlavuonna. Luultavasti kuitenkin Hiitti saa neljännen voittonsa, viimeistään sitten politiikan avulla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Livelähetys alkaa 6:30. Ilmeisesti itse kisa alkaa sitten seittemän aikaan :rolleyes:

Tämä selvä, näillä eväillä kohti viikonloppua. Veikkaan, että Kai tulee tänä vuonna oikeasti kireänä lavalle. Mutta riittääkö se. Phil tulee olemaan pieni hiirulainen Kain ja Wolffin välissä. Ramy on valtava massapallo mutta pikkuisen pehmeä. Rölli kokee saman kohtalon. Dex on sonni ja kiilaa itsensä kolmanneksi, Martinezin eteen. Rhoden meinasi unohtua, nakataan Martinezin eteen.

Phil
Kai
Dex
Wolf
Rhoden
Martinez
Ramy
Rölli

Dennis James faxasi mulle tänään iltapäivällä tiedon top10 sijotuksista tän vuoden olympiassa!
Eli tää on varmaa tietoa paitsi toi kymmenes sija oli viel harkinnan alla kuulemma. :)

Greene
Heath
Ramy
Rhoden
Wolf
Dexter
Cedric
Martinez
Winklaar
Bonac/Beyeke

Sori mut beyeke ei edes kisaa, että ei tainnu dennis sulle lähettää tota :D hahhahha

- - - Updated - - -

Livelähetys alkaa 6:30. Ilmeisesti itse kisa alkaa sitten seittemän aikaan :rolleyes:

Eli siis paljonko kello on silloin täälä suomessa? Ja puhutaanko nyt pe-la välisestä yöstä

Eikö tuo aikaero ole sen 10h, jolloin tarkoittaisi sitä, että suomen aikaa tuo lähetys alkaisi sunnuntai aamuna 06.30?

Korjatkaa joku viisaampi, jos olen väärässä...

Tämä selvä, näillä eväillä kohti viikonloppua. Veikkaan, että Kai tulee tänä vuonna oikeasti kireänä lavalle. Mutta riittääkö se. Phil tulee olemaan pieni hiirulainen Kain ja Wolffin välissä. Ramy on valtava massapallo mutta pikkuisen pehmeä. Rölli kokee saman kohtalon. Dex on sonni ja kiilaa itsensä kolmanneksi, Martinezin eteen. Rhoden meinasi unohtua, nakataan Martinezin eteen.

Phil
Kai
Dex
Wolf
Rhoden
Martinez
Ramy
Rölli

Vähän jo parempi suunta, mutta

Phil
Kai
Dex
Wolf
Rhoden
Roelly
Ramy
Martinez

Ainakin PITÄISI olla ;)

Okei show-meininki kuuluu asiaan mut kyllähän toi Greene teki taas itsestään pellen. Kirjottelis niitä "Mr. O" -nimmareita vasta sit ku on voittanu.

Ai saatana ei vaan nyt Kai on selkeesti jättänyt nöyristelyn pois eikä anna enää philin hyppiä lavalla viivan yli tms tms. Mä oon niin saletti et kai tuo sellasen fysiikan nyt lavalle missä puuutteet on mennyttä ja jätkä on niin kireä että säikeet paukkuu jokapuolella ja phil häviää!

Greene vie! Lisäksi Heath joutuu vertailuissa Ramyn ja Greenen väliin ja siinä ei enää auta vaikka seisois metrin muita edempänä;)

Ai saatana ei vaan nyt Kai on selkeesti jättänyt nöyristelyn pois eikä anna enää philin hyppiä lavalla viivan yli tms tms. Mä oon niin saletti et kai tuo sellasen fysiikan nyt lavalle missä puuutteet on mennyttä ja jätkä on niin kireä että säikeet paukkuu jokapuolella ja phil häviää!

Greene vie! Lisäksi Heath joutuu vertailuissa Ramyn ja Greenen väliin ja siinä ei enää auta vaikka seisois metrin muita edempänä;)
[emoji23] sietäsittä suada nokkaanne [emoji109]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom