Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näätkö oikeesti Kain häviämässä Wolfille? (ei vittuilua!)
Hetkinen, 6:30? WEEKEND SCHEDULE | Mr. Olympia 2014 tuolla näyttäisi ainakin olevan 7PM, eli samaan aikaan kuin viime vuonna. No, ihan kuinka vain, pääsen duunista 4:00 sunnuntai-aamuna, joten siitä aloitetaan, ja lopetetaan kui Kai on voittanut
Livelähetys alkaa 6:30. Ilmeisesti itse kisa alkaa sitten seittemän aikaan
Livelähetys alkaa 6:30. Ilmeisesti itse kisa alkaa sitten seittemän aikaan
Tämä selvä, näillä eväillä kohti viikonloppua. Veikkaan, että Kai tulee tänä vuonna oikeasti kireänä lavalle. Mutta riittääkö se. Phil tulee olemaan pieni hiirulainen Kain ja Wolffin välissä. Ramy on valtava massapallo mutta pikkuisen pehmeä. Rölli kokee saman kohtalon. Dex on sonni ja kiilaa itsensä kolmanneksi, Martinezin eteen. Rhoden meinasi unohtua, nakataan Martinezin eteen.
Phil
Kai
Dex
Wolf
Rhoden
Martinez
Ramy
Rölli
Ai saatana ei vaan nyt Kai on selkeesti jättänyt nöyristelyn pois eikä anna enää philin hyppiä lavalla viivan yli tms tms. Mä oon niin saletti et kai tuo sellasen fysiikan nyt lavalle missä puuutteet on mennyttä ja jätkä on niin kireä että säikeet paukkuu jokapuolella ja phil häviää!
[emoji23] sietäsittä suada nokkaanne [emoji109]Greene vie! Lisäksi Heath joutuu vertailuissa Ramyn ja Greenen väliin ja siinä ei enää auta vaikka seisois metrin muita edempänä;)