Mr.Olympia 2013

En oo ikinä tykänny Jayn fysiikasta tai muutenkaan ihmisenä videoiden perusteella. Niinkuin kirjoitin, että semmonen fiilis mulla vaan on. Hävisi tittelin Philille ja pitänyt nyt kohta kahden vuoden tauon, niin en usko, että se sinne gh-guttia ja gynoja tulee esittelemään. Tottakai minäkin toivon, että paras voittaa ja se on Kai Greene.
Ei Jaylla mitään guttia ole koskaan ollut. Jayllä on vain leveä vyötärö.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Shawn Rhoden pari viikkoa ennen kisoja... Oma suosikki, mutta toki massassa jää noille monstereille.

560536_523162264433882_1415718536_n.jpg

Aijaa kiva kun ilmoitit siitä minulle. En ole seurannut kuin kohta 10vuotta kehonrakennusta.

Mutta silti et muista missä kunnossa Cutler oli vuonna 2009, kun veikkaat hänen nousevan ensikuussa lavalle kovemmassa kunnossa ja isompana kuin koskaan ennen? Vertaa ylläolevia kuvia vielä ylempänä olevaan. T-paita-päällä-kuvistakin voi päätellä että on vain varjo entisestä.

Mutta silti et muista missä kunnossa Cutler oli vuonna 2009, kun veikkaat hänen nousevan ensikuussa lavalle kovemmassa kunnossa ja isompana kuin koskaan ennen? Vertaa ylläolevia kuvia vielä ylempänä olevaan. T-paita-päällä-kuvistakin voi päätellä että on vain varjo entisestä.

Sanoin että mulla on semmonen "fiilis". Se ei tarkoita sitä, että uskoisin siihen. Vähän sama kuin sanoisin, että mulla on semmonen fiilis, että Big ramy ei pääse kireään kuntoon. "Nyt tulee jo ihan selvää trollia" heitto tuli siitä, että ilmaisen ajatukseni ilmoille. Kyse on kuitenkin 4x Mr.Olympiasta, eikä mistään vitun noviisista. En olisi yhtään yllättynyt siitäkään, että Jay jäisi top6 ulkopuolelle. t-paita kuvista ei voi päätellä YHTÄÄN mitään.

Oma veikkaus:
1. Greene
2. Heath
3. Cutler
4. Rhoden
5. Ramy
6. Martinez

t-paita kuvista ei voi päätellä YHTÄÄN mitään.

Tää on kyllä jayn kohdalla varsin totta. En tiedä onko jätkällä niin paksu nahka vai mikä lie, mutta eihän Jaylla ole koskaan olkapäät ja kädet juurikaan erottuneet kummoisesti previkkakuvissa(iho ei näytä paperinohuelta, lihassäikeet eivät pauku eikä sellaista kivistä vaikutelmaa tule). Varsinkin hihattomassa/t-paidassa ollessa antaa helposti semmoisen kuvan, että cutler ois kovimmalla bulkilla vaikka lähennellään jo kisakuntoa.

Muscular Developementin 10 weeks out-kuvissa Jay näyttää kyllä vähintään top 3:lta, ja siitäkin on todennäköisesti parantunut paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom