Mr.Olympia 2013

en tajuu miten nä bikinit arvostellaa, mikä teki tästä just voittajan
Et oo yksin. Kai siinä on mukana kaikki: iho, naama, pienet nivelet, hyvänväriset bikinit, .... en ymmärrä minäkään miten ihmeessä noi voidaan saada johonkin järjestykseen.

PS: ihan hauska laittaa useampi streami yhtaikaa pyörimään. Avasin cutlerin prejudgingin ensin yksinään ja mietin että onpas pienen oloinen... sitten iskin siihen viereen streamin Greenestä ja Heathista nii se oli morjens. ;)

1. Heath
2. Greene
3. Rhoden
4. Wolf
5. Rölli / Dex

ja Jay ulkona top6sta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tota onko kellään hajua monelta noi miesten pre judging videot tulee tonne webcast sivuille replaynä??? siellä ei ole nyt kuin naisia ja olen nyt tässä skipannut kaikki luettavat tekstit että voisin jännittää niitä suoraan replayna....

1239108_602396249810302_1551203337_o.jpg

en tajuu miten nä bikinit arvostellaa, mikä teki tästä just voittajan

Sama se kehonrakennus on näin "ulkopuolisen" silmissä, en mä ainakaan tajua millä helvetin kriteereillä noita arvioidaan jossei Shawn oo heittämällä esteettisempi kuin kukaan muu koko poppoosta, mutta lajia aktiivisesti seuraavien kommenttien perusteella ei sitten kai.

_PB52383.jpg
_PB52365.jpg
_PB52374.jpg

Kai iso mutta hieman vetinen.
Heath ei petä.
Wolf mielettömässä tikissä, en olisi uskonut. Melkein laittaisin ilman politiikkaa kärkeen. Top 3 ehdottomasti.
Rhoden tyylikäs, mutta rinta pieni ja tuplahauis takaa ei vakuuta.

Kovasti Jayn comebackia odotin ja kun Jaska kovasti hehkutti ennen kisaa ''aina kun luulen että olen tänään elämäni kunnossa, olen seuraavana päivänä vielä parempi'', niin onhan tuo iso pettymys. Keskivartalo ei näyttänyt juurikaan pienemmältä vaikka 5 tuumaa pienempi mittausten mukaan kun aikaisemmin, johtunee jalkojen pienuudesta. Rinta myös paljon pienempi kuin aikaisemmin ja kädet kuihtunut. Sanoi ettei juurikaan edes panosta käsitreeniin nykyään, mutta ehkä kannattaisi jos tulee noin pahasti pataan kärkinimiltä. Ei voi mennä Ramyn edelle kun Ramy sitä vei joka posessa kun vierekkäin olivat.

Winklaar kerrankin säilyttänyt kokonsa itse kisaan ja vakuuttava fysiikka löytyy. Onneksi heivasi mummon pellolle. Tuplahaukkareissa edestä selkä edelleen pieni, laittaisin kuitenkin Cutlerinkin edelle, mutta ei tule tapahtumaan.

Eiköhän se lopullinen järjestys tule olemaan:

1. Heath
2. Greene
3. Wolf
4. Rhoden
5. Dexter
6. Ramy
7. Jay
8. Winklaar

post-6888-0-14298200-1380355703.jpg
16573_15_1.jpg
DSC_5034_ergebnis~1.JPG

- - - Updated - - -

Helvetin komee yläkroppa tolla numero kuudellatoista. Olenko väärässä, vai onko Kai Greenellä surkeat epäkkäät?

Oikeassa olet, Kain suurin heikkous on heikot epäkkäät. Kumma juttu miten ei saa taottua lihaa niihin vaikka vuodet vierivät.

Tässä kuvassa näkyy hyvin ero, viime vuonna Melo voitti kisat, nyt ilmeisesti vähän kriteereitä muutettu koska aivan eri kroppa vei tänä vuonna. En ymmärrä.
Toiv ei tuu linkin kuva liian isona.

http://i.imgur.com/uXcfjcE.jpg

Kyllä bikini nyt menee ihan naurettavaksi. Melo liian urheilullinen bikiniin? Arskassahan Melo oli jo jätetty 2 sijalle ja nyt 4? Taitaa olla sitä politiikkaa, kun Melo oli jättänyt Team Bombshellin ja oli puhunut heidän "salaisista" treeneistä. Nyt sitten "haettiin" erilaista voittajaa. Ihan oikein Anna teki, kun haki pehmeämpää kondista, jos sitä kerran haettiin. Vaikka bikini nyt ei monia kiinnosta, niin itse sitä seurailen ja kyllä nyt pisti silmään tälläinen vääryys.

Epäilen, että miesten finaalissa nähdään myös politiikkaa muutaman kilpailijan kohdalla. No tuomarithan saavat päättää järjestyksen miten haluavat.

Kilpailun ja jännityksen luomisen kannalta oli mielestäni ikävää että Heath vedettiin loppupuolen vertailuista nopeasti pois YKSIN eikä esim. Kain kanssa kuten edellisvuonna. Heathin hyvästä kunnosta huolimatta muilla kärkimiehillä pitäisi olla mahdollisuus olla verrattavana hallitsevan mestarin rinnalla. Lauantain kisaan mennessä joku ehkä kiristyy ja toinen löystyy ja vertailua tehdään tietenkin uudelleen, mutta nyt käteen jäi semmoinen vaikutelma että Heath melko varmasti voittaja ja muut taistelkoot lopuista sijoituksista.

Oispa kyllä mukavaa jos tuomarit ottas rohkeen kannan tuomaroinnissa ja laittasivat jayn sinne sijoille minne kuuluu. Susi myös toiseks, mutta se riippuu ihan siitä miten kaitsun kunto etenee finaaliin. Jos on sama kunto ku tänään, nii susi on toinen! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom