Mr.Olympia 2013

Ramilla kova homma ku joutuu reenaamaan tuplasti kovempaa ku muut. Normireenin lisäks pitää reenata vielä englantiakin!

Phil Heath voittaa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heath ja Rhoden on todella kovia, mutta ei kuulu mun suosikkeihin. Tylsiä tyyppejä persoonina.

Toivon kärkeen Big Ramya ja Voittoon ehdottomasti KAI GREENE!!!

Pitää laittaa avatar kisakuntoon. Predaattori voittoon! :rock:

...voittoon ehdottomasti KAI GREENE!!!

Näin toivotaan!!!

PS. En tunnista kumpaakaan.

Hämeenlinnan paparazzi paikan päällä!

644043_10151681119232862_858556913_n.jpg

;)

Phil aika helvetin itseluotttavainen... mä vähän kyllä luulen että se on tänä vuonna lights out vähä niinku ronnieki jossain vaiheessa oliko se nyt tyyliin 2002 vai 2003 kun toi lavalle sellasen paketin että muilla ei mitään jakoa. Go phil!

Löytyyhän Kailtakin sitä, meni kuitenkin kirjottamaan julisteeseen, että 2013 Mr Olympia Kai Greene.

Reilu tunnin päästä alkais ilmeisesti bikinien karsinnat, tietääkö kukaan näihin striimiä? Bodybuilding.comin striimi näyttää vaan aamuyöstä tulevat finaalit.

Guuglella en löytänyt apua tähän. Kaikki striimi-linkit eri puolilta nettiä myös johtivat suoraan tonne BB.comiin, luulisi nyt muitakin löytyvän?

Big Ramyn persoona siitten jotenkin ei tylsempi? ;)

Enhän sitä sanonut, mutta friikki jollain tavalla ja annetaan kaikille mahdollisuus ilman politiikkaa.

Politiikka (mikä on ihan perseestä), on entiset meriitit, kaitsun runkkaaminen greippiin, Martinezin vankilat, Big Ramyn kielitaito.... jne. jne.

Kello on tullunna takasin streamiin. Huomenna sitten saa osviittaa ketkä vie ja ketkä vikisee! Phili ja kai siellä tietenkin kärkikahinoissa, mutta kiinnostaa nähä miten muut on kehittyny ja eritoten miltä rami näyttää kun on kaikki maailman parhaat lauteilla samaan aikaan!

kappas, chromella ei näy mutta koitin läpällä taas explorelilla ja siellä alkoi pelittää. eilen ei kyl toiminu millään selaimel. mut jes, toivotaan et yölläki pelittää. 5 aikaan jos heräilis!

Suositut

Back
Ylös Bottom