Mr.Olympia 2013

Joo, mut toi Virtamon hypetys oli jotain niin älytöntä :D Tai ehkä asia on piireissä näin, mutta mua se nauratti.

Hypetys? Oletko sinä joku vammainen? Siltä hieman vaikuttaa, jos kommenttini sai sinut nauramaan. Minä nyt lähinnä tarkoitin, että kiva nähdä, ettei Cutler näytä vielä ihan kuolemaa tekevältä, niin kuin niin moni muu "huippukehonrakentaja". En ole verrannut häntä keneenkään voimamieskilpailijaan, joten voit jättää minut sen keskustelun ulkopuolelle. Enkä tarkoittanut ihailla Cutlerin vitun kovaa aerobista kuntoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hypetys? Oletko sinä joku vammainen? Siltä hieman vaikuttaa, jos kommenttini sai sinut nauramaan. Minä nyt lähinnä tarkoitin, että kiva nähdä, ettei Cutler näytä vielä ihan kuolemaa tekevältä, niin kuin niin moni muu "huippukehonrakentaja". En ole verrannut häntä keneenkään voimamieskilpailijaan, joten voit jättää minut sen keskustelun ulkopuolelle. Enkä tarkoittanut ihailla Cutlerin vitun kovaa aerobista kuntoa.

Jos toi Lakipiste ois mun veli niin häpeisin sitä ja sanoisin että älkää välittäkö sen idioottimaisista provoista ku se on vähä tollanen..hmm..korvakuulolta säädetty tms..no onneks se ei oo mun veli :) ja kyl mä luulen että useimmat tajus sun pointin, mutta on se niinkin että täällä on yllättävän paljon typeriä faneja jotka luulee että niiden fanaamat möhköt on jotain huippukuntoisia terveitä jne.

Ja Jouni se tulee aina puuntakaa ja pierasee sellaset kommentit että oksat pois.

Jos toi Lakipiste ois mun veli niin häpeisin sitä ja sanoisin että älkää välittäkö sen idioottimaisista provoista ku se on vähä tollanen..hmm..korvakuulolta säädetty tms..no onneks se ei oo mun veli :) ja kyl mä luulen että useimmat tajus sun pointin, mutta on se niinkin että täällä on yllättävän paljon typeriä faneja jotka luulee että niiden fanaamat möhköt on jotain huippukuntoisia terveitä jne.

Otantaa en tiedä siitä kuinka paljon täällä on faneja jotka fanittaa silmät kiinni. Kerrotko sinä sen?

Cutlerin uusimmat kuvat oli kyllä omaan silmään ihan vakuuttavia, vaikka mies näyttääkin pienentyneen jonkun verran. Toi ojentajapose on kyllä aikas vakuuttava ja tulee mielenkiintoinen Olympia. En nyt uskalla veikkailla mitään järjestystä ainakaan vielä, mutta kyllähän siellä Top 5 tulee varmasti Heath, Greene ja Cutler olemaan ellei jotain mene pahasti pieleen.

Cutlerin uusimmat kuvat oli kyllä omaan silmään ihan vakuuttavia, vaikka mies näyttääkin pienentyneen jonkun verran. Toi ojentajapose on kyllä aikas vakuuttava ja tulee mielenkiintoinen Olympia. En nyt uskalla veikkailla mitään järjestystä ainakaan vielä, mutta kyllähän siellä Top 5 tulee varmasti Heath, Greene ja Cutler olemaan ellei jotain mene pahasti pieleen.

Onhan se Heathkin aina melkoisesti pienempi ennen kisoja, mutta ihmeesti paisuu sitten varsinaiseen koitokseen kun on päällä pumpit ja tankattuna. Tuo Cutlerin kuntokin saattaa olla selvästi isompi glykogeenitankkauksen jälkeen lihakset kunnon pumpissa. Tällä hetkellä varmaan aika tyhjä keskellä rankinta diettiä.

Aivan, juuri näin :face:
Kuinka säkin jaksat olla joka ikisessä tredissä vinkumassa ja jeesustelemassa hormonien muka "tappavasta tai vähintäänkin vammauttavasta" vaikutuksesta, vaikket asiasta tiedä yhtään mitään. Susta tulee jotenkin mieleen nalkuttava vaimoke, joten miten olis Justiina, jos nyt ottaisit sen kukkahattus kiltisti kainaloosi ja painusit tästä tredistä muualle jauhamasta tota samaa sontaa ja anna meidän muiden nauttia vuoden hienoimmasta urheilutapahtumasta!

Ja mitä aiheeseen tulee, niin jäätävästi on kaitsu turvonnut viime vuodesta. KOva tulee taistelu kärkipaikoista!

Ja sinä olet niin tyhmä että kuvittelet että tuossa touhussa on sisuskalut, ns. normaali kunnossa. Ja kyllä, hormonit vähintäänkin vammauttaa jotain pysyvästi isoilla annoksilla. Ainoat yli 60 vuotiaaksi eläneet bodarit taitaa tähän mennessä olla aika vähäinen joukko, nämä sairaat sieltä puhtaammalta aikakaudelta. Ja en ole hormooneita vastaan ollenkaan, olen vain todennut asioita ja ennemminkin puolustanut Esim.Nasseria & Munzeria. Tällä palstalla kukaan ei ole todellisuudessa hormonien asiantuntija, voit jatkaa asioiden väärin ymmärtämistä ihan rauhassa. Kehonrakennus ei ole päässyt olympialaisiin koska ulkonäkö ratkaisee voittajan, ei mitattava suoritus, ei ole Ns.urheilua. Ja yleisurheilun MM-kisat meni jo.

Kehonrakennus ei ole päässyt olympialaisiin koska ulkonäkö ratkaisee voittajan, ei mitattava suoritus, ei ole Ns.urheilua.

Huomioiden kuitenkin, että Olympialaisissa on ollut/on lajeja, joissa tuomaristo ratkaisee suorituksen pisteytyksellä. Tuo nyt ei ole kovin hyvä perustelu.

No minä kyllä perustelin kommenttiani, kyse oli suhteellisesta hyvästä kunnosta verrattuna moniin muihin pro-bodareihin. Mutta toki odotin, että joku apina tästäkin ryhtyy vittuilemaan.

Pahoittelut jos kommenttini loukkasi. Sen oli tarkoitus olla hyväntahtoinen ja laitoin hymiönkin ihan pehmentämään sitä. Ymmärsin kyllä että vertailukohtana olivat nimenomaan nämä muut pro-bodarit, jotka eivät pystyisi tuohon sinänsä aika vaatimattomaan aerobiseen suoritteeseen ja tämä oli mielestäni hupaisaa.

Heathin tuoretta. Taitaa tää kisa olla jo ratkennut :)

Vrts4qSmcSA.jpg
dJY0CL8C6jA.jpg
X4WqO4fZstE.jpg
YHj4WfDk_jw.jpg
8DkCpJiBqNI.jpg
Mgye64oSuyY.jpg

Odotellaan nyt, että Heath paljastaisi loput 80 prosenttia ruhostaan. Muut ovat jo koko ruhonsa näyttäneet, eivätkä esitteet vain pumpattuja osiaan missä ovat parhaita. Todella kovalta kyllä näyttää, ei sitä voi kiistää.

Phil ei ole vissiin koskaan ollut lavalla huonossa kunnossa, kireyttä ja detaljia on aina löytynyt? Tulee voittamaan tämän kisan omilla vahvuuksillaan, vaikka näyttää esim. Ramyn ja Wolfin välissä melko pieneltä.

Suositut

Back
Ylös Bottom