Mr Olympia 2002

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pietro
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Ronnie Coleman nappasi viidennen Mr. Olympia tittelinsä viime yönä.
Levrone oli toinen ja Cormier kolmas
Yeaahh Beibee, light weight!

:kippis1:

En ihmettele yhtään äijä on iso ku saatana......katoin tos yks päivä sen treenivideoo ja täytyy kyl sanoo et äijä syö dietilläkin kerralla enemmän ku minä normaalisti yhden päivän aikana(melkein)

Muutenkin aina ihmetellyt miten noin neekerit saa niin helvetin nopeesti lihaksia näkymään kropassaan, johtuukohan se niitten taustoista, et orjuuden aikana evoluutio olis aijan myötä tehnyt niistä lihaksikkaampia.....mene ja tiedä...

Originally posted by Loadmaster
Muutenkin aina ihmetellyt miten noin neekerit saa niin helvetin nopeesti lihaksia näkymään kropassaan, johtuukohan se niitten taustoista, et orjuuden aikana evoluutio olis aijan myötä tehnyt niistä lihaksikkaampia.....mene ja tiedä...

Ainakin Amerikan mustilla tapaus on pitkälti tämä: orjuusvuosina vain vahvimmat selviytyivät ja lisääntyivät keskenään. Eli jo laivamatka Atlantin yli karsi suuren osan heikoista pois, sitten vain vahvan ja terveen näköiset orjat saatiin myytyä ja lopuille tehtiin mitä tehtiin, itse orjatyössä vain vahvimmat selvisivät hengissä ja nämä tietenkin lisääntyivät keskenään. Tätä jatkui parisataa vuotta ja tulos on nähtävissä tämän päivän urheiluareenoilla.

Ootteko ne niitä American History X:n kundei?

Originally posted by pexxi
Ootteko ne niitä American History X:n kundei?

Hei rajoita vähän, mulla on koripallon kautta varmasti enemmän mustia kavereita kuin sulla. Yksi niistä on jopa kerran käynyt meillä himassa :D No joo, ehkä toi orjuusteoria kuulostaa vähän ihmetekstiltä, mutta on mun mielestä ihan kylmää faktaa.

Juu totta se on. Mä sain genetiikan kurssista luokan parhaan :cool: Just tolla Hulkin selittämällä tavalla perimä muuttuu pitkällä aikavälillä. Ne joilla on suotuisa geeniperimä selviää, ja ne joilla epäsuotuisa (:eek: ) karsiutuu. Nää ensimmäiset lisääntyy, ja näin populaation perimä muuttuu = evoluutio. :kippis1:

EDIT: Tossa aika pelkistettynä homma, eiköhän Hulkki tehny jo selväks asiat.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom