Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyi vittu kun Jay näyttää rumalta Heathin vieressä. Tulee mieleen joku teurasjätteistä koottu frankensteinin hirviö. Heath on niin uskomattoman veistoksellinen kokonaisuus, että se saa muut näyttämään epämuodostuneilta.
Voisiko joku auttaa tyhmää ja kertoa monelta Suomen aikaan tuo 202-showdown & Mr. Olympia finals tulee? Ja vielä jos saisi linkin mistä tuota pääsee katsomaan. Iso kiitos!![]()
![]()
Minusta taas Victorilla yksi parhaista kunnoista sen Cutlerin vääryydellä viemän Olympian ja loukkaantumisen jälkeen. Ei kyllä minun silmään tuo keskivastalo tässä kisassa ole paisunutta nähnytkään vaan on parempi kuin aikoihin. Wolf on toki iso mutta lihasten malli on todella pökkelö ja selkä on toispuoleinen. Kädet varsinkin todella rumat ja selkä pitkä eikä pohkeita edelleenkään. Tämän päivän perusteella veikkaan näin:Prejudgingin perusteella Phil vie kirkkaasti potin kotiin. Suorastaan helvetin siisti paketti. Ja Wolffi on kyllä kanssa kunnossa, näyttäis lihaa tarttuneen hyvin näihin kisoihin, omasta mielestäni top3 -kamaa. Dexter kanssa tuonut tasaisen varman paketin. Martinez on jotenkin erikoisen näköinen. Lyhyet lihattomat jalat ja paisunut keskivartalo. Koko mies on varjo siitä, mitä oli parhaimmillaan.
Ja Kaitsu... voi Kaitsu. Mies ei saa itseään kireään kuntoon kun olis tarvis. Muuten olisi kanssa aivan jäätävä kunto.
Cutleri näyttää pahalta. Siis oikeasti huonolta ja jotenkin sairaalta. Keskivartalo on aivan hirveä ja jotenkin koko vartalon malli on etenkin Philiin verrattuna karmea. Sääli, olin ihan varma että nyt tulee kovimpia paketteja.
Vielä on finale jäljellä. Jännä nähdä tuleeko parannuksia.
Linkki löytyy aiemmin ketjusta: http://streaming.bodybuilding.com/2011-olympia-webcast/ ja tuossa pyörii näköjään tunnitkin, eli 13h aikaa alkamiseen. Mun kellon mukaan se ois niiku... Aamu 04 kun alkaa lähetys?