Mr, Ms, Fitness & Figure Olympia 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja R.W
  • Aloitettu Aloitettu
Pakko Heathin on voittaa, nyt kun uudelleen kahto ton prejudging videon Jaystä ni huomaa ihan selvästi ton eron kans nuissa olkapäissä, Jay mitä vittua se o menny syntikalla leikkii(ellei sit oo yleistä, Jay vaan kussu jtn tällä kertaa).

Hyi vittu kun Jay näyttää rumalta Heathin vieressä. Tulee mieleen joku teurasjätteistä koottu frankensteinin hirviö. Heath on niin uskomattoman veistoksellinen kokonaisuus, että se saa muut näyttämään epämuodostuneilta.

Hyi vittu kun Jay näyttää rumalta Heathin vieressä. Tulee mieleen joku teurasjätteistä koottu frankensteinin hirviö. Heath on niin uskomattoman veistoksellinen kokonaisuus, että se saa muut näyttämään epämuodostuneilta.

Aika kärkkäästi sanottu, mutta periaatteessa oon samoilla linjoilla :thumbs:

Voisiko joku auttaa tyhmää ja kertoa monelta Suomen aikaan tuo 202-showdown & Mr. Olympia finals tulee? Ja vielä jos saisi linkin mistä tuota pääsee katsomaan. Iso kiitos! :) :worship:

Voisiko joku auttaa tyhmää ja kertoa monelta Suomen aikaan tuo 202-showdown & Mr. Olympia finals tulee? Ja vielä jos saisi linkin mistä tuota pääsee katsomaan. Iso kiitos! :) :worship:

Linkki löytyy aiemmin ketjusta: http://streaming.bodybuilding.com/2011-olympia-webcast/ ja tuossa pyörii näköjään tunnitkin, eli 13h aikaa alkamiseen. Mun kellon mukaan se ois niiku... Aamu 04 kun alkaa lähetys?

Prejudgingin perusteella Phil vie kirkkaasti potin kotiin. Suorastaan helvetin siisti paketti. Ja Wolffi on kyllä kanssa kunnossa, näyttäis lihaa tarttuneen hyvin näihin kisoihin, omasta mielestäni top3 -kamaa. Dexter kanssa tuonut tasaisen varman paketin. Martinez on jotenkin erikoisen näköinen. Lyhyet lihattomat jalat ja paisunut keskivartalo. Koko mies on varjo siitä, mitä oli parhaimmillaan.

Ja Kaitsu... voi Kaitsu. Mies ei saa itseään kireään kuntoon kun olis tarvis. Muuten olisi kanssa aivan jäätävä kunto.

Cutleri näyttää pahalta. Siis oikeasti huonolta ja jotenkin sairaalta. Keskivartalo on aivan hirveä ja jotenkin koko vartalon malli on etenkin Philiin verrattuna karmea. Sääli, olin ihan varma että nyt tulee kovimpia paketteja.

Vielä on finale jäljellä. Jännä nähdä tuleeko parannuksia.

Prejudgingin perusteella Phil vie kirkkaasti potin kotiin. Suorastaan helvetin siisti paketti. Ja Wolffi on kyllä kanssa kunnossa, näyttäis lihaa tarttuneen hyvin näihin kisoihin, omasta mielestäni top3 -kamaa. Dexter kanssa tuonut tasaisen varman paketin. Martinez on jotenkin erikoisen näköinen. Lyhyet lihattomat jalat ja paisunut keskivartalo. Koko mies on varjo siitä, mitä oli parhaimmillaan.

Ja Kaitsu... voi Kaitsu. Mies ei saa itseään kireään kuntoon kun olis tarvis. Muuten olisi kanssa aivan jäätävä kunto.

Cutleri näyttää pahalta. Siis oikeasti huonolta ja jotenkin sairaalta. Keskivartalo on aivan hirveä ja jotenkin koko vartalon malli on etenkin Philiin verrattuna karmea. Sääli, olin ihan varma että nyt tulee kovimpia paketteja.

Vielä on finale jäljellä. Jännä nähdä tuleeko parannuksia.
Minusta taas Victorilla yksi parhaista kunnoista sen Cutlerin vääryydellä viemän Olympian ja loukkaantumisen jälkeen. Ei kyllä minun silmään tuo keskivastalo tässä kisassa ole paisunutta nähnytkään vaan on parempi kuin aikoihin. Wolf on toki iso mutta lihasten malli on todella pökkelö ja selkä on toispuoleinen. Kädet varsinkin todella rumat ja selkä pitkä eikä pohkeita edelleenkään. Tämän päivän perusteella veikkaan näin:

1. Phil
2. Jay
3. Kai
4. Victor
5. Dennis
6. Dex

Jos kellään, niin juuri Kaitsulla on nyt saumoja parantaa finaaleihin rutkasti. Rasvaa ei ole, nestettä tuntuu sen sijaan olevan. Pienet kuivattelut vielä ja aivan eri lookki finaaleissa.

Kaikki ratkeaa pitkälti finaalissa imo, jos Kai kuivuu niin voi laittaa helvetinmoisen vastuksen Philille. Veikkaan silti että Phil vie koko potin, Kain ollessa toinen, jos kunto paranee. Jaskalla ei tainnu mennä kaikki napit kohdalleen, näytti ennen kisoja selvältä voittajalta, mutta nyt näyttää vain... Noh, huonolta. Phil vie, Kai on toinen, Jay luultavasti kolmas, vaikkakin minun mielestäni Wolf ansaitsisi tuon paikan. Huomenna nähdään.

Videon perusteella näyttää omaan silmään heath kovemmalta. Ihankuin ois Jaylla lantio leventynyt, tai sitten verratessa Heathiin vaan näyttää siltä..

Kannatan Kaitsuu, mutta ton alkukisan perusteella Heath hoitaa. Cutleri oli mun mielestä kauheen näkönen... noh, keskivartalo erityisesti. Oma järjestys: Heat, Greene, Cutler... toivottavasti myös Rockeli nousee kuuden sakkiin, näytti sen verran kovalta!

Back
Ylös Bottom