MP3-soitin autoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ixa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Ixa

Tarkoituksena olisi korvata vanha auton cd-pyöritin uudella MP3-soittimella ja mahdollisesti samalla myös vanhat, ehkäpä jopa alkuperäiset, kaiuttimet.

Kauhesti en nykypäivän soittimista tiedä.
P.rallit on ajettu jo kymmenen vuotta sitten.

Kriteereiksi tulee mieleen.
- Luku CD:ltä ja USB-muistitikulta.
- Herkkä ym. hyvä viritin
- Hyvä käytettävyys, mielellään potikka voluumille.

Kaiuttimet tulevat Renault Laguna Break Phase I alkuperäispaikoille.
5,25" luultavimmin oviiin + diskantti kojelaudan kulmiin
4" tavaratilan kattoon, (matalat).

Osaisiko joku suositella merkkiä ja mallia?

Subwooferia ja vahvistinta en osta.
Hintana etukaiuttimille + soittimelle max. 300EUR.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hintana etukaiuttimille + soittimelle max. 300EUR.[/QUOTE]

Karvan verran menee budjetin yli mutta:
Alpine CDE-9880R 199e
Rainbow SAX 230.20 139e
Google kertokoon loput..

Itse kattelisin tuolta saksanmaalta noita soittimia jos uutta lähtisin tilaamaan.. Tulee sitä suomilisää niin paljon jos kotimaasta ostaa.

Itse tilasin saksasta blaupunkt hambourg mp57 cd-soittimen.
- Hyvännäköinen ja helppokäyttöinen
- potikka volumelle
- tehoja ihan riittävästi kovempaankin luukutukseen
- tukee mp3 musiikkia
- lukee myös usb-tikkua
- myös etupaneelissa aux-in 3.5mm liittimellä
- ja mikä PARASTA soittimessa on sisäänrakennettu bluetooth handsfree. Kerran kun olet pariuttanut soittimen kännykkäsi kanssa, niin riittää kun astut autoon sisään ja kännykkä on vaikka povitaskussa, niin voit puhua puhelut aurinkolippaan tulevan mikrofoonin kautta ja kuulet soittoäänen sekä vastapuhujan puheen kaiuttimista.
(toimii kaupunkinopeudella hienosti, mutta maantienopeudella humisee vastapuhujalle).
Maantienopeuksissa jos puhelu tulee, voi vastata mankasta ja painaa toista nappia niin siirtyy puhelu normaalisti puhelimeen :)

Hintaa tälle soittimelle tuli viimekesänä 218e saksasta postikuluineen kotiovelle kannettuna. Suomessa oli silloin 290e.

Nyt esim tällasta hintaa
http://www.pixmania.com/fi/fi/551817/art/blaupunkt/autoradio-cd-mp3-usb-blue.html

Siihen lisäksi 50-120e:lla veikonkoneelta, gigantista tms ihan perus sony, pioneer tms kaiuttimet. Uskon että olet riittävän tyytyväinen.

Etukaiuttimet: DLS B5A.

Henkilökohtainen (ja jopa muutaman vakavasti harrastavan) mielipide: B5:n ja B6:n diskantti on hanurista.
(Selvennykseksi kerrottakoon,että olen yhden parin asentanut ja reilun vuoden ajan B5:sia kuunnellut ja nykyisessäkin autossa on DLS:n kajarit,että merkkiä kohtaan ei ole ennakkoluuloja)
Kyllähän noista tietty uutiset kuuntelee..

Että mieluummin sit vaikka Peerlesin D5,jos Rainbowin SAX:iin ei rahat riitä.

Henkilökohtainen (ja jopa muutaman vakavasti harrastavan) mielipide: B5:n ja B6:n diskantti on hanurista..
:offtopic: onko väellä (tai pentillä) kokemusta DLS:n RS6A-sarjasta? Tuo olisi asennussyvyydeltään "the juttu" mun autooni, ja olen sellaista tilaamassa. Hintakin kun on aika passeli. Mielipiteitä?

Etukaiuttimet: DLS B5A.

Henkilökohtainen (ja jopa muutaman vakavasti harrastavan) mielipide: B5:n ja B6:n diskantti on hanurista.
(Selvennykseksi kerrottakoon,että olen yhden parin asentanut ja reilun vuoden ajan B5:sia kuunnellut ja nykyisessäkin autossa on DLS:n kajarit,että merkkiä kohtaan ei ole ennakkoluuloja)
Kyllähän noista tietty uutiset kuuntelee..

Että mieluummin sit vaikka Peerlesin D5,jos Rainbowin SAX:iin ei rahat riitä.
Ite olen kuullut vähän samaa tosta diskantista, mutta nyt haettiin alle 300€ settiä, joten uskoisin että näillä saadaan korvattua ihan hyvin auton alkuperäiset. Tuolla Powersetissä oli toi Peerles muistaakseni tarjouksessa, joten jos budjetti antaa sen verran periksi, niin mikä ettei.

Onko kellään kokemuksia tupakansytyttimeen asennettavasta mp3 soittimesta. Siitä siis asetetaan tietty taajuus ja auton radio samalle taajuudelle, niin jo rupeaa haddaway_whatislove.mp3 -soimaan.

JN tarkoittaa siis FM-lähetintä. Äänenlaatu vaihtelee niissä huonosta hyvin huonoon. Tietenkin jossain rotiskossa vakiokajareilla voi tollanen vielä mennä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
:offtopic: onko väellä (tai pentillä) kokemusta DLS:n RS6A-sarjasta? Tuo olisi asennussyvyydeltään "the juttu" mun autooni, ja olen sellaista tilaamassa. Hintakin kun on aika passeli. Mielipiteitä?

No ei varmaan paskempi vaihtoehto. Diskantti jo kuitenkin kangaskalotti eikä mikään piezo.
En ole missään kuullut kyseistä sarjaa,mutta eipä ole moitteitakaan korviini kantautunut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom