MP-Poliisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Euromarketin ja teboilin välistä lähtee katu kohti norssaaren siltaa, sen keskivaiheilla. Ystäväsi ajoi kai mussalosta päin, ainakin mopo oli kohti keskustaa. Hessu oli ilmeisesti tuhannen päissään koska gyyt taluttivat aika rivakan oloisesti. Kun olin jo kävellyt hiukan ohi niin nuoren näköinen gyy päräytti tigrulla ohi putki kuumana hah haa!

Neuvoisin vaihtamaan ystäväpiiriä Jorkka jos siihen kuuluu niin tyhmiä että ajaa MERIPÄIVILLÄ KESKUSTAAN JURRISSA! Joka nurkassa siniset kyttäämässä ja eikun poika päräyttää varmaan kattomaan paraatia umpituubassa viritetyllä tigrulla.

Sakoista en tiedä mitä saa mutta veikkaan että jos oli kännissä niin maksua yhteensä kaikki kulut 200EUR ja siitä ylöspäin, ajokorttiin lykkyä puolisen vuotta ja gyykirjoihin railakas avaus!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Natupelle
Neuvoisin vaihtamaan ystäväpiiriä Jorkka jos siihen kuuluu niin tyhmiä että ajaa MERIPÄIVILLÄ KESKUSTAAN JURRISSA! Joka nurkassa siniset kyttäämässä ja eikun poika päräyttää varmaan kattomaan paraatia umpituubassa viritetyllä tigrulla.

Sakoista en tiedä mitä saa mutta veikkaan että jos oli kännissä niin maksua yhteensä kaikki kulut 200EUR ja siitä ylöspäin, ajokorttiin lykkyä puolisen vuotta ja gyykirjoihin railakas avaus!
Ei toi jätkä mun ystävä oo, mä vaa tunnen sen ja moikataa jos nähää, ihan mukava jätkä, mutta todistetusti helvetin tyhmä!

Yks toinen tuttu jäi kiinni rattijuopumuksesta mopol, siltä lähti kortti ½ vuodeks ja tais se sakkoi saaha kans. Toi tikru on kyl ihan saatananmoinen pommi, että en yhtää ihmettele vaikka se sais boonuksena kevariveron :D hahaahaha...

Ja eihän toi jätkä oo varmaan mitää mun tulevii luokkatovereihin verrattuna, merkkarissa nääs :D

hohoho :D

Yks toinenkii tuttu jäi kiinni mopolla ajosta kännis ja meripäiväperjantaina! :lol2: Kortti lähti, ajokielto ja oikeutee parin kk:n päästä :D

Aika :david: jätkii

Suositut

Back
Ylös Bottom