MP-Poliisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos kukaan ennen nähnyt siviiliasuista mopo poliisia?
En ite ollut ennen nähnyt, mutta nyt sellainenkin tuli eilen nähtyä..
Ja ei alla ollut ihan mikään 250kuutioinen.. Varmaan on tarvinnut poliisinkin hankkia parempia menopelejä nykyisiä pyöriä vastaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kaikkea ne keksiikin.
Kohta tulee varmaan kadulla siviiliasuinen poliisi vanhalla viritetyllä tunturi tigerilla vastaan. voi elämä.

Originally posted by Jukkah
No onhan noita nähty.

Onhan niitä varmaan ollutkin, mutta nyt oikein kunnolla satuin näkemään. Oli pysäyttänyt jonkun ja oli puhalluttamassa..
Kun ei ole ennen tollasta nähnyt, niin ei ole varmaan osannut kiinnittää huomiota.

Onhan noita, esimerkiksi eräs tavallisen näköinen jannu Yokot päällä ajeli isolla viininpunaisella Blackbirdilla täällä ja nappaili mopopoikia.. Siviilipoliisi siis oli, ei kylähullu.... :D

kyllähän noita miliisi-gyitä näkee joka päivä.. tana.. niillähän on nykyään vaik minkä moisii tykkejä alla... karkuun ei pääse...:itku:

Musta 12 kwaka on kans poliisilla siviilipyöränä. Ei kannata karkuun kokeilla, ei kyllä fjr:ääkään. Mulkkuja ovat pyöräpoliisit aina prätkäjätkiä kohtaan, niillä varmaan vituttaa ajella näin helteellä ku on huono palkka..

Originally posted by Kime76
Mulkkuja ovat pyöräpoliisit aina prätkäjätkiä kohtaan, niillä varmaan vituttaa ajella näin helteellä ku on huono palkka..

Sarjassamme tosi älykkäät kommentit.

Vähemmän niitä varmaan vituttaa kun niitä poliiseja jotka ajaa ilmastoimattomalla autolla ja kantaa haisevia juoppoja putkaan.

Originally posted by Kime76
Musta 12 kwaka on kans poliisilla siviilipyöränä. Ei kannata karkuun kokeilla, ei kyllä fjr:ääkään. Mulkkuja ovat pyöräpoliisit aina prätkäjätkiä kohtaan, niillä varmaan vituttaa ajella näin helteellä ku on huono palkka..

Mä oon tottunu ajamaan pyörällä niin että siitä joutuu maksamaan, joskus olen ajatellut että kun se olisi ilmasta, mutta kun siitä saisi edes sen "paskan" palkan mitä poliisit saa niin ei olisi valittamista jos siitä tosiaan tykkää.

Muahaha Vauhti repesin pahasti nääs kun tänään sattui silmiin jonkun mopojullin kiinniotto (oli ihan sikana) niin yksi kuudesta (!) maijassa olleesta nuoremmista gyistä nakitettiin ajamaan mopo gyypesään ja se mopo oli VIRITETTY VANHA TUNTURI TIGER!! Kyttä tosin oli virkapuvussaan MUTTA ILMAN KYPÄRÄÄ!! HYI!

Originally posted by Kimi
Mä oon tottunu ajamaan pyörällä niin että siitä joutuu maksamaan, joskus olen ajatellut että kun se olisi ilmasta, mutta kun siitä saisi edes sen "paskan" palkan mitä poliisit saa niin ei olisi valittamista jos siitä tosiaan tykkää.

Samaa olen itsekin ajatellut. Saisi vielä ajaa KOVAA ja JAHDATA saalista tehokkaalla kisumirrillä :) Ilman pelkoa sakoista.

Originally posted by Natupelle
Muahaha Vauhti repesin pahasti nääs kun tänään sattui silmiin jonkun mopojullin kiinniotto (oli ihan sikana) niin yksi kuudesta (!) maijassa olleesta nuoremmista gyistä nakitettiin ajamaan mopo gyypesään ja se mopo oli VIRITETTY VANHA TUNTURI TIGER!! Kyttä tosin oli virkapuvussaan MUTTA ILMAN KYPÄRÄÄ!! HYI!
Sähän oot vissii kotkasta...niin kuvailes sitä mopojullia jos näit sen, jos ois vaikka joku "tuttu".

Joku 16-20 vee ruskeahiuksinen narkin oloinen paskakasa.

Saattoi ollakin, kävelin ohi enkä jaksanut kovin tarkkaan tuijotella. Kyllä sillä vaalea t-paita ja tummat farkut taisi tosiaan olla! Tuttu?

jorkka, harmi että olet jo noin nuorena tutustunut rappiolliseen seuraan.

Originally posted by vitvall
jorkka, harmi että olet jo noin nuorena tutustunut rappiolliseen seuraan.
:lol2: ....no hyvä, että huolehdit musta.

Natupelle: Kerros vielä: oliks se "narkin oloinen paska" sellanen n.170cm pitkä ja vitun laiha ja oliks sil tummat lyhyet hiukset?

Se oli "narkin oloinen paskaKASA". Pituus oli varmaan tota luokkaa, vaikea arvioida kun menin toisella puolella katua. Helvetin laiha se kyllä oli ja ruskeat lyhyet hiukset. Kerros nyt oliko tuttu?

Joo, mä tunnen ton jampan, kuvaus täsmää ja sillä on vanha viritetty tunturi tiger :D

narkin oloinen paskaKASA
:lol2:
Jos nään ton jätkän joskus, nii pitää moikata: "terve, mitäs narkin oloinen paskakasa".

Saikohan se minkälaiset sakot, vai oisko jopa saanu kevariveron.

hei Natu, kerros vielä, missä sä näit ton?

Suositut

Back
Ylös Bottom