Mozillasta

haavevahva

Banned
Saako tässä jotenkin asetettua niin, että linkistä palatessa päätyy siihen linkin kohtaan edelliselle sivulle. Nyt ainakin mulla on niin, että kun klikkaan linkin auki ja palaan takaisin, niin mozilla siirtyy sivun yläreunaan. Sieltä sitten taas rullaillaan alaspäin, mikä mättää ainakin silloin jos on "pitkä" sivu kyseessä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua kans vaivas tuo, mutta nyt oon tottunu avaamaan aina linkit uudessa tabissa, jolloin edellinen sivu säilyy samassa kohdassa mistä linkki avattiin. Tämä käy siis painamalla esimerkiksi ctrl+hiiren vasen nappi linkin kohdalla. Sitte kun linkki on uudessa tabissa ja se on "käyny läpi" tms. niin nopeesti vaan alt+w niin siirryt siihen tabiin missä alkuperäinen sivu oli.

Melkolailla sekavasti selitetty, mutta kokeiles varsin niin ymmärrät mitä tarkoitan.

Menee se kai tollakin lailla. Mutta tuosta tulikin mieleeni klikata hiiren oikealla ja avata uudessa tabissa. Sitten vaan sulkee sen uuden ja on samassa paikassa alkuperäisellä sivulla.

hmm laitan nyt tähän ku en viitti tän takia uutta laittaa... eli käytössä on mozilla firefox ja tää jättää välillä noi liikkuvat hymiöt lataamatta, tai siis lataa ne pelkästään kuvina, eli ne ei liiku, itkevä hymiö ei itke, pussaavat hymiöt ei pussaa ja sekopää hymiö ei tärise jne. ie:llä toimii normaalisti... eipä nyt mikään iso ongelma oo, ihmettelen vaan

Itellä toimii ainakin tässä firefoxissa ihan hyvin noi animaatiot. Mitä tohon back-nappulaan tulee, niin jollain sivuilla se scrollaa sen oikeeseen kohtaan, joillain ei.. esim pakkotoistossa ei toimi kunnolla.. mistähän mahtaakin sitten johtua.. toivottavasti uusiin versioihin saadaan parannettua.

SuperStar sanoi:
hmm laitan nyt tähän ku en viitti tän takia uutta laittaa... eli käytössä on mozilla firefox ja tää jättää välillä noi liikkuvat hymiöt lataamatta, tai siis lataa ne pelkästään kuvina, eli ne ei liiku, itkevä hymiö ei itke, pussaavat hymiöt ei pussaa ja sekopää hymiö ei tärise jne. ie:llä toimii normaalisti... eipä nyt mikään iso ongelma oo, ihmettelen vaan

Mä käytän myös Firefoxia, ja animoidut hymiöt toimii kyllä. Veikkaisin että jostain pluginista on kysymys (java, flash?).

Heheh, koskaan kuulleet GIF-animaatioista? Sinänsä jännää jos eivät toimi, ovat olleet olemassa lähinnä ikuisuuden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom