Mozillassa ei pysy kirjautuminen päällä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KMS
  • Aloitettu Aloitettu

KMS

Ikä
45
Kesäteret!
Niin, miten Mozillan selaisemessa saa pysymään kirjautumisasetuksen päällä, vaikka koneen sulkeekin jne. IE:ssä se aina pysyi, mutta tähän siirryttyäni en ole löytänyt mitään täppää, ja aina on KMS + salasana muisteltava uudelleen. Eli onko tähän keinoa olemassa?

KMS

Outo juttu... mulla pysyy kaikki salasanat firefoxin muistissa. onhan sulla siellä Options->Privacy->Passwords lehdellä täpättynä "Remember passwords"?

Mikä versio firefoxista käytössä?

Kesäteret!
Niin, miten Mozillan selaisemessa saa pysymään kirjautumisasetuksen päällä, vaikka koneen sulkeekin jne. IE:ssä se aina pysyi, mutta tähän siirryttyäni en ole löytänyt mitään täppää, ja aina on KMS + salasana muisteltava uudelleen. Eli onko tähän keinoa olemassa?

KMS

Jos ei tuo muistaminut täpän klikkaaminen auta, niin silloin on kyseessä ongelma coociessa. Eli voit vielä kokeilla poistaa Mozillasta pakkotoiston coocien ja sitten kirjautua uudestaan. Jos tämäkään ei auta niin, sitten alkaa olemaan keinot vähissä.

Jos ei tuo muistaminut täpän klikkaaminen auta, niin silloin on kyseessä ongelma coociessa. Eli voit vielä kokeilla poistaa Mozillasta pakkotoiston coocien ja sitten kirjautua uudestaan. Jos tämäkään ei auta niin, sitten alkaa olemaan keinot vähissä.

"Muista minut" -täppä on käytössä, ei silti muista. Esim, dvdplazan kirjautuminen sen sijaan pysyy voimassa, vaikka käyttää käsittääkseni samaa bulletin-pohjaa, kuin tämäkin (en tosin varma).. Outoa.

Pakkotoiston cookie..? Mistä tällainen atk-nörtti sellaisen löytää..;)?

KMS

Edittiä: Muistin väärin, ei pysy dvdplazassakaan päällä, eli sama onkelma molemmissa foorumeissa mulla tän mozillan kanssa.

Outo juttu... mulla pysyy kaikki salasanat firefoxin muistissa. onhan sulla siellä Options->Privacy->Passwords lehdellä täpättynä "Remember passwords"?

Thänks! On muuten rasittavaa kirjoittaa ziljoona kertaa päivässä erit salasanat. Töissä pitää lukita kone joka kerta kun lähtee pöydän äärestä ja aina kirjautua salasanalla sisään + eri ohjelmiin on omat salasanansa. Kotona ei niinku enää jaksas.

Back
Ylös Bottom