Movember eli No Shave November

Ei tarvitse ajaa edes armeijassa, - 06 kun itse olin niin tupakaveri kävi kapteenilta anomassa vapautuksen marraskuun ajaksi :) siinä jää ali ja ylikessut sun muut turhat pätevät kakkoseksi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kutsutko itseäsi kuitenkin yhä mieheksi?

Sivuhuomautuksena: Kaikki parisuhteessa olevat miehet ovat tossun alla. Se on luonnonlaki, jota ei pysty pakenemaan. Tässä joukossa miehiä ovat vain ne, jotka kykenevät asian myöntämään. Muut kuvittelevat olevansa:)

Toiset kutsuvat sitä tossun alla olemiseksi, toiset molemminpuoleiseksi joustamiseksi ja toisen huomioonottamiseksi.

Sivuhuomautuksena: Kaikki parisuhteessa olevat miehet ovat tossun alla. Se on luonnonlaki, jota ei pysty pakenemaan. Tässä joukossa miehiä ovat vain ne, jotka kykenevät asian myöntämään. Muut kuvittelevat olevansa:)

revoked_card.jpg

Joo ei taida tulla ku amisviikset

- - - Updated - - -

tapatalk onnistu sit laittaa helvetin ison kuvan...

Liitteet

• uploadfromtaptalk1415624185671.jpg
    uploadfromtaptalk1415624185671.jpg
    347,5 KB · Katsottu: 2 210
Viikonloppuna tatuointimessuilla ei ollut kellää movember menossa, katukuvassa ehkä 1/1000 ja duunissa (muutama tuhat henkeä) en oo nähny kellää. No, ei auta, olen sitten ainut satulanhaistelija tässä puljussa!

moustache

Se27ERV.jpg

Partakoneen akku loppui juuri sopivasti marraskuun alussa. Laturia ei löytynyt, joten movemberi alkoi. Niin rumat pikku amisviikset, että nolottaa aina kun joku huomaa.

Movemberin loppuhuipennuksen lähestyessä on aika katsoa taaksepäin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom