Movember eli No Shave November

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai se on tänä vuonna yritettävä. Viikon olin tässä ajamatta naamaa ja oli jo nyt sellanen syyhyävä puska että huh huh. Kiva että edes karva kasvaa.

Pari vuotta olen jo kypsytellyt. Nyt olin välillä jo melko varmasti mukana tälle vuodelle, mutta nyt on jo taas epäilyksiä.

Onko pahempi, jos ei edes yritä vai onko vielä nolompaa aloittaa ja sitten jättää kesken?

Pari vuotta olen jo kypsytellyt. Nyt olin välillä jo melko varmasti mukana tälle vuodelle, mutta nyt on jo taas epäilyksiä.

Onko pahempi, jos ei edes yritä vai onko vielä nolompaa aloittaa ja sitten jättää kesken?
Kun kerran aloittaa, niin mukana ollaan loppuun saakka. Itse mukana tänäkin vuonna vaikka näytänkin omasta mielestäni urpolta viiksien kanssa.

Kasvattaisin, jos en tekis työtä jossa pitää olla asiallisen näköinen. Viimeisen vuoden aikana viiksetkin on alkaneet saada hiukan tummaa väriä, niin tänävuonna ne olis saattanut jopa näkyä kamerassa kuun lopussa.

en osallistu tänäkään vuonna. Kasvatan komeat paksut tuuheat viikset kerran vuodessa, mutta en main-stream aikaan koskaan.

Taas saa tuntee myötähäpeää monen pärstän takia kuukauden ajan. Tuo teaseri ei ihan vastaa katukuvaa. Sellasia viiksivirityksiä taas liikkeellä kuukauden päivät, että oksat pois.

Viikset + partacombo on komee niillä joille se sopii. Se ei vaan sovi kaikille ja sitäkin komeempi se on, kun sen muotoilee ammattilainen liikkeessä. Sen takia ihmiset käsittääkseni käy parturissakin, kun siellä homma osataan eikä tarvitse itse räveltää.

Osallistuisin mutta en viiti leikata partaa sen takia, ehkä joku vuosi. Hyväähän tässä kampanjassa tarkoitetaan joten ihmettelen itsekkäitä naisia jotka dissaa. En itsekkään dissaa roosa nauhoja jotka näyttää imo typeriltä, itseasiassa olen lahjoittanut kampanjaan rahaa koska rintasyöpä taistelu ei ole pelkästään naisille vaan se on kaikkien taistelu, samoin kivessyöpä.

Tänään lähtee viiksien kasvatus. Varaslähtö siksi että saisi jotain näkyvää aikaan marraskuun loppuun mennessä.
Samaa vikaa täälläkin. Vielä viime vuonna karvanajo tapahtui helpoiten avaamalla auton lasin vauhdista, nyt siihen pitää olla jo jonkinmoinen terä. Nyt kehtaa esittää osallistuvansakin kun ei ole enää pelkkiä maitohaivenia.

Taidan tänä vuonne skipata, reilun kuukauden kasvatellu partaa ihan vahingossa ja sääli ois tuo reuhka pois leikata :D. Ja jos tuohon vielä viikset kasvattas kaveriksi, niin turhan rantojenmiesmäinen lookki ois luvassa :D. Tsemppiä kuitenkin räkäjarrujen kasvattajille!

Aloitus, etnisessä ravintolassa.

image.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom