Movember eli No Shave November

Ajoin tänään parran ja siistin vähän viiksiä, kun alkoivat kasvaa huulen päälle ja näistä tuli kyllä aika perverssit.
viikset.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ps. Miksei naamakarvoitus voi kasvaa samaan tahtiin mitä se kasvaa vyön alapuolella. Oon huomannut, että siellä kasvutahti on suorastaan järisyttävä.

Et ole ainoa. Mulla on ikää mittarissa kohta 23, enkä kehtaisi mennä edes yläkoulun mopoparkkiin. Viiksekkäät PV-kuskit naurais meitsin pensseleillä mut välittömästi ulos tonteilta. Kasvaa mulla pari partaa leuassa. Yks vasemmalla, yks oikealla ja kolme kaulassa :puntti:

Ja juuri kun ehdin huudella niistä kuvista, niin jouduin itse vetäytymään leikistä. No ehtisin mä onneksi muutaman kuvan postata. Ei vaan pysty menemään työhaastatteluun tollasilla runkkariviiksillä (ehtisin nimittäin eilen ajamaan kahvat pois, joten loppukuu olisi mennyt "pelkillä"). Vai olisikohan ne sitten ottaneet tosissaan? Hmm...

Movember pilasi kansanedustajat - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

Olisin odottanut tuommoista kitinää joltain naiselta. Ei taida Simolla kasvaa viikset, kun noin katkeraan sävyyn mussuttaa.

Simo on vain kateellinen tosimiehille, kun ei itsellä viikset kasva. Simo luultavasti kasvatti viikon viiksiä, mutta kun huulen päällä oli vain pari häpykarvaa, niin ne piti ajaa pois. Jälkeenpäin nolottaa ja hävettää oma epämiehekkyys ja sitä koetetaan kompensoida haukkumalla muita.

Toi menee muuten just niin, että ne kellä ei karvat kasva, haukkuu niitä joilla niitä on. Itsekin kuullut, että onpahan rumat räkäjarrut. Tietty on, mutta missä on omas?

Omalla kohdallani tuo ei taas pidä paikkaansa.
Itse olen pikemminkin kateellinen, kun ei kasva karvaa naamassa juuri ollenkaan :(

Olen aina ollut sitä mieltä, että tosimiehellä pitää edes pientä sänkeä olla.

Omalla kohdallani tuo ei taas pidä paikkaansa.
Itse olen pikemminkin kateellinen, kun ei kasva karvaa naamassa juuri ollenkaan :(

Olen aina ollut sitä mieltä, että tosimiehellä pitää edes pientä sänkeä olla.

Joo sama juttu. Kyllä miehellä naamakarvat pitää olla. Toivon kovasti, että alkais tässä muutaman vuoden sisään noi omatkin nysät puhjeta kukkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom