Movember eli No Shave November

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämänhetkinen tilanne, täytyykin käydä ajamassa muut haivenet pois.

2viikko.jpg

pitäsköhän vielä jatkaa movemberin ylikin? Oiskohan sellaiset Poirot/Dali tyyliset viikset täyttä riidan haastoa yöelämässä?

Ite jatkoin viime vuonna ja aloin veivaa päädyt viiksivahalla ylös... Kaikki tykkäs =)
Ja suosittelen todellakin jatkamaan, varsinkin noilla siun viiksillä.

Ei ole kyllä maailman helpointa elää näiden viiksien kanssa, kun aika rouheat kahvat alkaa jo olla. Ihan selvästi huomaa kun asiakkaat ja muutkin ihmiset keiden kanssa juttelee, katsoo viiksiä ja ajattelee, että onkohan tuo nyt tosissaan, mutta eivät kehtaa kysyä ja itse alan automaattisesti katselemaan lattioita ja seiniä. Kun ei erikseen viitsi jokaiselle kertoa ensimmäisenä, että tiedän mitä ajattelet, mutta nää on vaan movemberin takia.

Ei ole kyllä maailman helpointa elää näiden viiksien kanssa, kun aika rouheat kahvat alkaa jo olla. Ihan selvästi huomaa kun asiakkaat ja muutkin ihmiset keiden kanssa juttelee, katsoo viiksiä ja ajattelee, että onkohan tuo nyt tosissaan, mutta eivät kehtaa kysyä ja itse alan automaattisesti katselemaan lattioita ja seiniä. Kun ei erikseen viitsi jokaiselle kertoa ensimmäisenä, että tiedän mitä ajattelet, mutta nää on vaan movemberin takia.

Jos asuu kellarissa ilman sähköä voi olla ettei tiedä viiksien olevan movemberin takia. Jos olisit viiksivallu vuoden ympäri, kukaan ei marraskuussa uskois vaan olettais olevan movemberit. Itse ajattelet mitä muut ajattelevat. Kasvata ylpeydellä, nyt se on kuukauden ajan mahdollista.

Tuohon tuijottamiseen, todellakin kaikki tuijottaa viiksiä. Huomaa selvästi silmistä.

NAISET, lopettakaa vinkuminen tissien kyttäämisestä

Sitäkö ne naiset kattoo? Mä luulin että ne katsoo mua kun oon niin miehekäs mies.. Petyin

No aiheeseen liittyen alkaa kyllä haivenet olla nii helkatin tiheät ja pitkät että välistä tekis mieli ajaa pois. Lisäks mulla on vähän nuhaa päällänsä, kiva niistää kun räkä tarttuu viiksiin. Ajattelin että olis tosi kova jätkä jos jättäis nekin härskisti naamaan..

Oon itekki huomannu, kun monet kattoo keskusteltaessa vaan tohon ylähuulen päälle silleen vähän epäuskosella ilmeellä. :D Ei se mitään, tunnen olini hyvin paljon miehekkäämmäksi näin. Nyt oon sillä tasolla, että nää puikot jopa huomaa ilman suurennuslasia.

Naisilta en oo saanu yhtään huomiota, mutta eilen töissä kahdelta vanhemmalta mieheltä tuli kovasti kehuja viiksistä. Korviin kantautu myös "Tom of Finland" -juttuja. En ymmärtänyt yhtään mistä ukot puhuivat.

la-et-mn-tom-of-finland-movie-20130909-001.jpg

Hyvää miestenpäivää vaan ketjun uroksille! Ei koske muita.

Kuvia vaan ihmiset, ilman niitä tämä ketju ei ole mitään. Siistisin itse tänään hieman omiani.

IMG_20131119_141053.jpg

Eivät nämä tästä konkreettisesti enää miksikään muutu. Kahvat kun pudottaa pois niin mauttomuusaspekti tosin nousee pari pykälää.

En oo jaksanu siistiä tänään enää illasta. Jos koettas aamusta ottaa kuvaa..

Täs tän hetken tilanne
katso liitettä 108316

Hitto kun huono kuva.

katso liitettä 108346

Parta ja rintavillat samaan kuvaan, on muute jäätävät. Ajanu viimeks joskus elokuussa.. Apina mikä apina. Koetin nyt siistiä tosta ympäriltä niin siksi uus kuva. Loppukuusta vika, ei näitä viitsi koko ajan laittaa :)

Ei saakeli, en kehtaa edes laittaa kuvaa omistani. Pitäiskö vaan antaa kasvaa marraskuun ylikin ihan reilusti ja kattoa, että saanko kunnon viiksiä ikinä aikaseksi. Sen tiedän, että tämmöset amispensselien alut eivät todellisuudessa näytä edes pahalta mun naamassa jostain syystä. Oon varmaan niin saatanan komee, että mikä tahansa sopii. :david:

Ps. Miksei naamakarvoitus voi kasvaa samaan tahtiin mitä se kasvaa vyön alapuolella. Oon huomannut, että siellä kasvutahti on suorastaan järisyttävä.

tässä tuorein... Movember 2,5 viikkoa ja tähän se jää. Lähden kuvan oton jälkeen parranajoon, kaikki veks. Ei huvita enää tehdä itsestään naurunalaista enää yhdenkään hyväntekeväisyysjutun vuoksi. Ihan sama vaikka sillä estettäisiin pikkulasten ja kissanpentujen lahtaaminen niin en lähde enää mihinkään tämmöiseen paskaan mukaan. Pitäkää tunkkinne. Kiitos ja anteeks.
movember5.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom