Movember eli No Shave November

Se olisi taas se aika vuodesta kun pitäisi kasvattaa kokonainen kuukausi viiksiä. Virallisesti maailmalla tätä käytetään mm. eturauhassyöpäasioiden tukemiseen, porukka kuulemma järkkää haasteita ja lahjoittaa rahaa syöpäjärjestöille.

Miten on, löytyykö pakkikselta Miehiä (tai Naisia!) jotka ovat ottaneet asian omakseen? Nyt salit täyteen Selleck-viiksiä! :puntti:

tom-selleck-moustashe.jpg

pink.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mukana ollaan, kuukautta ei oo kyllä ikinä kehdannu olla pelkillä viiksillä mutta katotaan kuinka kauan pokka kestää.

messis! pisin aika tähän mennes jotain vähän reilu viikko ja sit alkanu oikeesti jo miettimää kehtaako ulkona liikkua.. Nyt loppuun asti!

Mä luulen, että en pysty kyllä koko kuukautta pitämääm. Nyt jo niin järkyttävät pensselit, ettei kehtaa edes kaupassa käydä.

Kas tässäpä oiva tekosyy kasvattaa räkäjarruja! Ikinä en ole yli viikkoa antanut viiksien kasvaa, en edes intin tetseillä. Saas nähdä, montako päivää/viikkoa kehtaa nyt kasvattaa :D

Kuun vaihteessa sitten kuvia kehiin :D
Täytyy kauppareissut hoitaa jossain muualla kun lähikaupassa ja muutenkin mennään aika matalalla profiililla, miten voi muutama karva hävettää näin paljon...

Itellä lähti just käyntii mällitön marraskuu. Eli ei runkkausta tai seksiä. Tässä on haastetta.

Itellä lähti just käyntii mällitön marraskuu. Eli ei runkkausta tai seksiä. Tässä on haastetta.

Sä tuut niin hajoomaan. Ite oon tuossa myös mukana :D

Nyt loppu vikinä ja ollaan ylpeitä niistä kalapuikoista. Oletteko te karvaisia miehiä vai neitimäisiä hermafrodiitteja? Mitä järkeä räkäjarruissa jos ei kukaan huomaa (tai naura)! :D

No eikai tuo nyt maailmaa kaada, vaikka kerran vuodessa uuden threadin perustaakin. Eipä sitä jokajuttua tulee mieleen searchata, eikä välttämättä löydykkään.

Movemberissä mukana. Hyvän asian puolesta saa tehdä jotain niin siistiä kun pitää viiksiä kokonaisen kuukauden häpeämättä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom