Move - kultakaivos(ko)?

MUAHAHAHA!! :hyper: :hyper:

Tätä onki ooteltu jo. Työkaveri on tuossa mukana ja siinä sivussa pilannu ihmis-suhteensa aivan totaalisesti. Suurinpiirtein suuttunu kaikille ja haistattanu vitut jos joku ei ole tuohon lähtenyt mukaan.
Syksyllä sano että keväällä lyö haalarit naulaan kun rahaa tulee jo ovista ikkunoista. Pitääpä muistaa kysästä asiasta kun meen lomalta takas töihin.. :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos kyseessä sama yritys kun s2e(shop to earn)? jos on niin mua on kans 3kertaa jo siihen koitettu saada mukaan mutta olen onneksi kieltäytynyt.

Onkos kyseessä sama yritys kun s2e(shop to earn)? jos on niin mua on kans 3kertaa jo siihen koitettu saada mukaan mutta olen onneksi kieltäytynyt.

Juu samat jampat taustalla, kuten myös olivat Sevenissä ja Entertaiment Expressissä.

Ihan vitun hyvä uutinen toi syytejuttu!!!:rock: :hyper: Nyt ei muuta kuin toivomaan että näkis vielä niitä jamppoja tuolla kylillä..:D Vittuiltu on jo paljon mutta kyllä nyt joutuu vielä vähän lisää kuittailemaan..:hyper:

Voi olla kiva maksella niitä urheiluautojen osamaksujakin takasin, kyllä ne GeMoneyn rahavirratkin äkkiä loppuu...:)

Pari typerää kysymystä:

Saako/ onko ne jo saaneet ne pääjermut tuosta rangaistukset, kun lopussa luki, että jutun käsittelyyn on varattu useampi päivä?

Loppuuko Moven tarina tähän, vai jatkuuko se noilla uudistetuilla ehdoilla ja toimintatavoilla?

Loppuuko Moven tarina tähän, vai jatkuuko se noilla uudistetuilla ehdoilla ja toimintatavoilla?
Move mitä ilmeisimmin loppuu, mutta samanmallinen kusetus ei koskaan.
Nimi ja pintakerros vain vaihtoon ja uutta yritystä. Pyramidihuijaus puree urpoihin mainiosti - kerta toisensa jälkeen.
Wait and see.

Ja oikeuskäynnin ajan ylälinja kertoo tarinoita siitä miten kilpailevan firman tyypit koittaa saada näitä syytöksiä ajettua koska niillä menee niin hyvin...

Vrt. Seven ja osakeleikit, joissa firman saatua syytteen osakkeiden myymisestä ilman mitään virallisia selvityksiä osakkeista ylälinja alkoi väittää, että Terraflexin (silloin elänyt kilpaileva verkostopuhelinjuttu) mies olisi ollut jutussa syyttäjänä tai jotain..

taitaa vielä noi samat jätkät alottaa uuden hienon firman josta kaikki saa 5k€ käteen tekemättä mitään kuussa kunhan tän jupakan pölyt laskeutuu...

100 e

--> lisenssi, jolla saa jäsenyyden, oman "nettitoimiston" ja tukipalvelun eli voi kysellä apuja.

199 e tai vaihtoehtoisesti kännykkä plus liittymä kytkykaupalla

--> laukku, jossa kaikki tarvittava krääsä

12 x 30 e/kk (360 e yht.)

--> vitamiini-rasvahappokapselit vuodeksi itselle

Eli alkuun pääsee noin 660 eurolla nykyään.

Sitten pitää myydä viidelle ihmiselle vuoden kapselit. Tämän jälkeen voi vihdoin alkaa tienata itselleen(kin).

Rahaa saa:

- hankkimalla "alaisia" (, jotka onnistuneesti tekevät rahaa ylemmilleen)
- myymällä lisää kapseleita
- nettikaupan provikoista

Nettikaupan järjestelmä on siitä kiero, että muiden ostoksista ei saa provikoita ellei osta viikottain tarpeeksi itse.

Näin olen ymmärtänyt.

Yksi tuttu on tässä täysillä mukana ja etsii nyt itselleen alaisia. Kaverin kanssa ollaan kahteen kertaan käyty juttuja kuuntelemassa ja vaikka välillä sain jo kaverin luopumaan ajatuksesta on hän kiinnostunut uudelleen.

Miten tilanne on muuttunut tonnin, polkupörän ja syytteiden ajoista, osaako joku sanoa?

45 minuuttia tänään: Move Networks - talousrikoksia, verkostomarkkinointia ja vitamiineja.

Tiedän yhden kaverin noista perustajista. Täytyy jätkille hattua nostaa kun noinkin loistavan vedätyksen ovat keksineet.
Onnea vaan niille jotka ovat rahansa heille antaneet. Nauravat taatusti koko matkan pankkiin.
Minuakin joskus on yritetty värvätä mutta terve järkikin sen jo sanoo että kusetusta on.

Rouvan ystävätär höynäsi meidät kaapuntille mukamas kahville. Sanoin että jos kahvittelun lomassa tulee superhyper tarjous maksaa tonni maastopyörästä ja kynistä tms. niin ei kiitos. Ei pitänyt tulla..

Noh, paikalla odotti sitten tämän ystävättären lisäksi hänen työkaveri ja sitten kysyttiinkin että mitäs teet työkses ja mitä oot ajatellu tehdä muutaman vuoden päästä:zzzz: Tässä vaiheessa kirosin mielessäni julkista paikkaa ja sitä että vaimokin tuli mukaan. :wall:

Mistä vitusta näitä aina sikiää?

Ja eniten huolestuttaa, että vieläkin löytyy höynäytettäviä, jotka juoksee kultahakku sojossa 'ilmaista' rahaa kohti, FAK IT!

Kuitenkin jäätiin kahvittelemaan ja kyselinkin sitten tarkoituksella vittumaisia asioita ko. toiminnasta ja ihmettelin että mites näitä tolloja aina löytyy mukaan höynäytettäväksi. Heppu vastasi että joka vuosi noin 55 000 - 60 000 immeistä saavuttaa tässä maassa maagisen 18 vuoden ikärajan :rolleyes:

ps. en ole lukenut koko topiccia eli ei mitn tietoa mitä aiheesta on keskusteltu..

Rouvan ystävätär höynäsi meidät kaapuntille mukamas kahville.
Tämä näissä eniten hatuttaakin. Näitä väkisinraahauksia on tapahtunut parisen kertaa.

Huipputilanteita on tullut kun rupesi jo puhelinkin soimaan ja kaveri langanpäässä kertoo ihan suoraan että "hyvin näytät tuon kaupanteon hallitsevan tuola huutonetin puolella"... tiedä sitten mistä he ovat numeroni saaneet kun 120km päästä ajattelivat tulla tarjoamaan oluet minulle... Siihen aikaan tosin kävin todella ahkeraan kauppaa huutonetissä ja sen ulkopuolellakin, että numeroni oli varmasti muutamalla sadalla ihmisellä joita en ollut ikinä nähnytkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom