Motivoivia kuvia?

Tällaisia kuvia ite tulostelin väriprintterillä jääkaapin oveen pari päivää sitten.
Kuvissa Alicia Marie lähteestä http://www.aliciamarie.com/portfolio/index.htm
Mua motivoi ihan sairaasti noi vatsapalikat! Ei liian kuiva kunto, vaan just sellanen naisellinen mutta timmi.

AMW001.jpg

Tää on munkin suosikki! Mitenhän sais itselleenkin tuollasen takamuksen...? :rolleyes:

Pitäs varmaan itekkin tulostaa tämmönen tms. kuva jääkaapin oveen ... liian usein tulee auottua ovia muun kun proteiinipitoisen ruuan takia ... voi heikkous sentään :( ... haaveissa on se ihana, lihaksikas kroppa ... luonnollisesti tietysti :whip:

maggie_diubaldo-A245-low.jpg

Pia Marlen on kyllä mahtava pakkaus ja koristaakin tällä hetkellä jopa kahtena kappaleena mun seinällä. Kiitoksia tosiaan Halolle linkistä. Nämä kaksi ensimmäistä kuvaa koristavat siis seinälläni.

305.jpg

230.jpg

155.jpg

www.piamarlen.com

OHHOH! :eek: En tuota edes huomannut! :hyper: Pidin kyllä Rachelista jo ennen kuin edes näin tuon leffan... :)

Kävin pari viikkoa sitten entisellä "kotisalilla" ja tässä minua motivoivan henkilön kuva; häneltä olen oppinut paljon!!!! Kiitos Hanna! :worship:

Liitteet

• CIMG0636.webp
    CIMG0636.webp
    95,5 KB · Katsottu: 6 354
Kävin pari viikkoa sitten entisellä "kotisalilla" ja tässä minua motivoivan henkilön kuva; häneltä olen oppinut paljon!!!! Kiitos Hanna! :worship:

Onko kyseessä Hanna Linden-Salo? Taisi olla Fitness expossakin, ja katsoin että todella kovakuntoisen näköinen nainen...:worship:

Upeata. Löytyykö Hannasta lisää :kuvia: tähän ketjuun?

Upeata. Löytyykö Hannasta lisää :kuvia: tähän ketjuun?

No varmasti löytyy...Flamella ja vanhalla lehmällä on niitä kamera pullollaan..Niin ja itserakas kun kerran olen, niin kävin täräyttään itestäni alastonkuvat tuossa pariviikkoa sitten. Näillä meinasin sitten vuorata olohuoneeni uuteen uskoon:evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom