GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Motivoivia kuvia?

Uskoahan saa mitä haluaa, mutta käypä tsekkaamassa tytön kotisivut tuosta yllä olevasta linkistä. Kuinka moni ei-natu oikeasti jaksaa vakuutella ja vannoa naturaaliuttaan? Jotenkin mä olettaisin, että sillon jos kuuria on otettu niin niistä asioista ollaan ennemmin hys-hys. Tyttö kirjoittelee MuscleMayhemille suht ahkerasti ja siellä ainakin kovasti välillä keskustellaan tuosta aiheesta - millaista on kisata natuna national-tasolla, jolla 95% likoista kehopuolella on ottanut tuhdimpaa voisilmää.

No, ikinä ei voi tietää. Mutta mä ainakin haluan uskoa että ihmeet on mahdollisia. :)

edit: Se pitää vielä lisätä, että tuo natun määritelmä on tietysti aina yhtä häilyvä. Kuka mitäkin sillä tarkoittaa. Mut jos puhutaan nyt siitä, että ei käytetä kiellettyjä lääkeaineita eikä ole koskaan käytetty, edes sitä yhtä kertaa... niin kyllä mä ainakin jaksan uskoa, että esim. tältäkin palstalta vaikkapa Haukkari ja Emmah (joilla geenit lajiin on selvästi kohdallaan) aivan takuulla pääsevät samaan kuntoon natuna.

Pistetääs vielä kuvaa niin ei mene ihan höpinäksi. Mandy Polk, 21 vuotta... :worship: Ei varmaan mitenkään voi arvata, että odotan epätoivoisesti omien pikku palikoiden paljastumista läsän alta...

DSC_2453.jpg

Joo kävin tsekkaan ton mimmin sivut mut samaa mieltä olen edelleen,tota kireyttä ja noita lihaksia ei vaan yksinkertaisesti pysty saamaan natuna.
Mimmeillä noi testotasot on muutenkin sen verran alhaset että niitä lihaksia on pirun vaikee saada.Olishan se hienoa olla tos kunnos ilman mitään kuureja,mutta en vaan jaksa uskoa siihen....

Mutta tsemppiä sulle dieetille ja tuleviin kisoihin ;)

ps.tässä mun tavote kroppa :) heh,vähän on matkaa vielä....:D

Liitteet

• MariKudla3.webp
    MariKudla3.webp
    52,2 KB · Katsottu: 3 802
Pistetääs vielä kuvaa niin ei mene ihan höpinäksi. Mandy Polk, 21 vuotta... :worship: Ei varmaan mitenkään voi arvata, että odotan epätoivoisesti omien pikku palikoiden paljastumista läsän alta...

DSC_2453.jpg

WAU :eek: ! Mahtava kuva! Nyt löytyi taas uusi idoli liimattavaksi treenipäivyriin! Kiitos kuvasta Faidra!

palaan ihan :offtopic: tohon silari juttuun, asia kun on mun mielessä pyörinyt monta kertaa (tissitön kun olen). Mulla ei siis ole mitään niitä vastaan enkä pistäis vastaan jos joku mulle semmoset tarjoais ;) paitsi että miten paljon ne rajottaa elämää? Olen ymmärtänyt ettei kamppailulajeja voi kunnolla äheltää lisätissien kanssa :( voi olla että olen väärässä.. Joku viisaampi vois kertoa mitä kaikkea silareiden laittamisesta oikeesti seuraa! Ja jos ne sulkee jotain urheilulajeja pois niin silloin pitää vähentää urheilullisuus pisteitä silikooneista ;)
Taidan kuitenkin tyytyä helppoon elämään pienenpienillä tisseillä..

Sorry vielä :offtopic:

Minun kohdallani silikoneista ei ole ainakaan vielä ollut mitään haittaa. Ne on laitettu kolme vuotta sitten kahden imetyksen jälkeen. Mitään harrastuksia ei ne eivät ole rajoittaneet, päin vastoin harrastan nyt mieluummin lajeja, joissa ollaan tiukoissa vaatteissa tms. Tosin itsepuolustuslajeja en harrasta, niistä en osaa sanoa. Ennen silikoneja minulla ei ollut rintoja käytännössä ollenkaan, paitsi imetysaikana tietysti vähän. Nyt minulla on pieni B-kuppi. Rinnat ovat luonnollisen näköiset ja (tuntuiset?) En ole luomutissejä koskaan puristellut:D Usein ihmiset ajattelevat, että silikonirinnat ovat isot ja niitä laittavat naiset, jotka haluavat isot rinnat. Minä halusin vaan rinnat, omaan vartalooni sopivat pienet tissit, joita luoja ei minulle suonut. Monesti ihmiset hyväksyvät silikonin laittamisen, jos oma rinta poistetaan sairauden takia. Entä, jos naisella ei ole koskaan ollut rintoja? Eikö se ole vielä pahempi? En tietenkään voi kenenkään puolesta sanoa, että silikonit ovat hänelle hyvä ratkaisu, mutta minulle ne ovat sitä todellakin olleet. Kerron mielelläni lisää, jos jollain on kysyttävää aiheesta.

Jatketaan silarikeskustelua täällä.

Illan iloksi Pauline Nordin. Nyt kaikki tytöt jaksaa reippaana lähteä aamulla aamulenkille. :)

f_gallery2_1a.jpg

Naturaalikehonrakentaja??? ei millään pahalla mutta noi kaks sanaa ei oikein sovi yhteen...eikä varsinkaan ton mimmin kohdalla.

KY2003_3.jpg

Mulle henk.koht. ihan se ja sama, millä eväillä kyseinen, mun silmään hyvinkin kevyen näköinen nainen kisaa. Enempi ihmetyttää se, miten joku voi ajatella, että tuohon tiukkuuteen tai "lihasmassaan" ei voisi päästä päivänvalon kestävin konstein. Sanoisin, että hyvin helposti, jos nyt yhtään on lahjoja lajiin. Useampi reenivuosi ja fiksu dieetti, niin ei todellakaan ole mikään mahdottomuus. Kenellekään. :arvi:

Komppaan Vilmistä. Tuon Natalie Barnettin kunto (arvioituna kotisivujen gallerian perusteella) on täysin saavutettavissa ilman sen kummempia kepulikonsteja. Surullista sinänsä, että jonkun mielestä tuommoisenkin kropan rakentamiseen tarvitaan kuurittelua.

KY2003_3.jpg

Mulle henk.koht. ihan se ja sama, millä eväillä kyseinen, mun silmään hyvinkin kevyen näköinen nainen kisaa. Enempi ihmetyttää se, miten joku voi ajatella, että tuohon tiukkuuteen tai "lihasmassaan" ei voisi päästä päivänvalon kestävin konstein. Sanoisin, että hyvin helposti, jos nyt yhtään on lahjoja lajiin. Useampi reenivuosi ja fiksu dieetti, niin ei todellakaan ole mikään mahdottomuus. Kenellekään. :arvi:

No se nyt vaan oli mun mielipide.en jaksa alkaa vääntään asiasta....

Niin,ja hyvänä esimerkkinä Selviytyjät.Nehän on kisakunnossa viimeisinä päivinä syötyään 41pvä vaan kalaa,levää,kookosta tms.

Seireenille kiitoksia tästä kuvasta joka koristaa nyt mun seinää väliaikaisesti mustavalkoisena, kohta isompana värillisenä :worship:

Liitteet

• mini-Muut 001.webp
    mini-Muut 001.webp
    14,6 KB · Katsottu: 3 245
lisamariebickels09.jpg
lisamariebickels03.jpg

miksi mä en ole ton näköinen????? (koska olen treenannu ja syöny oikein vasta 4vuotta??)

ajatelkaa tämä ihminen on viime vuonna kisannut myös figuressa, että kehossa!!!kuin moni suomalainen on?täällä on vähän eri kriteerit...jenkeissä figure kilpailijat sopii pienellä korjaamiseela myös kehopuolelle!!!gaad

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
lisamariebickels09.jpg
lisamariebickels03.jpg

miksi mä en ole ton näköinen????? (koska olen treenannu ja syöny oikein vasta 4vuotta??)

ajatelkaa tämä ihminen on viime vuonna kisannut myös figuressa, että kehossa!!!kuin moni suomalainen on?täällä on vähän eri kriteerit...jenkeissä figure kilpailijat sopii pienellä korjaamiseela myös kehopuolelle!!!gaad

OHO :eek:
Tää mimmi on aika kovas kunnos,WAU!!!!!!!!!!
Piristipä päivää :lol2:

(I hate myself and I want to die... Miten ikinä sitä vois saada tän pullamössön ton näköiseksi? Ehkä mun motivaatiokuvat on kuvia oravista!)

:wall:

Seireenille kiitoksia tästä kuvasta joka koristaa nyt mun seinää väliaikaisesti mustavalkoisena, kohta isompana värillisenä :worship:

Kihih! Mä printtasin ja kehystin saman kuvan isona eteisen seinälle. Avokki tuli eilen työmatkalta ja kierteli ympäri kämppää suu auki: eteisen seinällä kyseinen kuva kehyksissä, makkarin seinällä kollaasi muista parhaimmista kuvista, jääkaapin ovessa mustavalkokuva Alicia Mariesta :D Lopuksi se vaan totesi että yleensä miehet ripustelee tollasia kuvia seinille, mutta että kiitos kun teit sen mun puolesta :hyper:

-EDIT- niin ja laitoinhan mä sen avatariksikin :)

No tuohan on ku Vilmis itse konsanaan ;)

Ja kohtahan siukki nähhään sit taas lavalla :thumbs:

E: On kyllä ihan järjettömän upeet OLKAPÄÄT!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom