- Ikä
- 42
Uskoahan saa mitä haluaa, mutta käypä tsekkaamassa tytön kotisivut tuosta yllä olevasta linkistä. Kuinka moni ei-natu oikeasti jaksaa vakuutella ja vannoa naturaaliuttaan? Jotenkin mä olettaisin, että sillon jos kuuria on otettu niin niistä asioista ollaan ennemmin hys-hys. Tyttö kirjoittelee MuscleMayhemille suht ahkerasti ja siellä ainakin kovasti välillä keskustellaan tuosta aiheesta - millaista on kisata natuna national-tasolla, jolla 95% likoista kehopuolella on ottanut tuhdimpaa voisilmää.
No, ikinä ei voi tietää. Mutta mä ainakin haluan uskoa että ihmeet on mahdollisia.
edit: Se pitää vielä lisätä, että tuo natun määritelmä on tietysti aina yhtä häilyvä. Kuka mitäkin sillä tarkoittaa. Mut jos puhutaan nyt siitä, että ei käytetä kiellettyjä lääkeaineita eikä ole koskaan käytetty, edes sitä yhtä kertaa... niin kyllä mä ainakin jaksan uskoa, että esim. tältäkin palstalta vaikkapa Haukkari ja Emmah (joilla geenit lajiin on selvästi kohdallaan) aivan takuulla pääsevät samaan kuntoon natuna.
Pistetääs vielä kuvaa niin ei mene ihan höpinäksi. Mandy Polk, 21 vuotta... Ei varmaan mitenkään voi arvata, että odotan epätoivoisesti omien pikku palikoiden paljastumista läsän alta...
Joo kävin tsekkaan ton mimmin sivut mut samaa mieltä olen edelleen,tota kireyttä ja noita lihaksia ei vaan yksinkertaisesti pysty saamaan natuna.
Mimmeillä noi testotasot on muutenkin sen verran alhaset että niitä lihaksia on pirun vaikee saada.Olishan se hienoa olla tos kunnos ilman mitään kuureja,mutta en vaan jaksa uskoa siihen....
Mutta tsemppiä sulle dieetille ja tuleviin kisoihin ;)
ps.tässä mun tavote kroppa heh,vähän on matkaa vielä....:D