Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Faidra sanoi:No niin, joko niitä euroja alkaa putoilla mun tilille? ;) Selvisikö kaikki haasteen aloittaneet loppuun saakka?
Tässä asiassa mä elän sitten Suomen aikaa! Sorry tytöt, mutta en todellakaan aio olla lakossa enää ylimääräisiä tunteja vain tän aikaeron takia, kun kaapissa odottaa siskon monta viikkoa sitten tuoma Fazerin Marianne-levy.
-Minttu-, joko on BetterBodiesit tilattu? Mä tilasin jo.. hehe, BB:tä ja osan SanDiegoFitistä. Kolmet ihanat housut. Olipas hyvä veto!
Oujee Suklaa oli namia! Mut ei tee kyllä enempää mieli... paitsi ehkä ylihuomenna, kun Emmah tulee.-Minttu- sanoi:Selvittiin! Tosin mun lakko taitaa jatkua vielä lauantaihin saakka, jolloin onkin sit yksinkertaisesti päästävä kunnon karkkikauppaan! Ikinä en ole ollut suklaa-friikki, mutta tämän lakon aikana olen nähnyt jopa päiväunia siitä ihanuudesta. Ei tarvitse varmaankaan sanoa, mitä löytyy lauantaina mun karkkipussista
Eurot sijoitetaan ainakin kunnon lenkkikenkiin..muita treenivaatteita tuli shopattua jo lakon aikana Hmm..taidanpa silti käydä surffailemassa BB:n sivuilla. Sieltä löytyy luultavasti jokatapauksessa jotain mikä on vaan "pakko saada":lol2: