Motivointikisa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aqua
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Hohoo, mä olin ihan väärässä kuukaudessa :lol2: Vai vielä kuukausi lakkoa, no perrrkele, pitäähän se kun kerran luvattiin! No, onneks ei oo tehny kovin tiukkaa (oon syöny lightjäätelöä senkin edestä :jahas: ). Vielä jaksaa :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä jännitin, että ehditköhän lukeen mun postausta ennen kuun vaihdetta :)

Hyvin tää lakko sujuu ja marraskuun 1. päivä karkit maistuu entistä paremmalle, ellei sitten vielä vähän jatketa lakkoilua, kun on kerran päästy hyvään vauhtiin ;)

Mulla sen makeanhimon on tappanut aika tehokkaasti makeutusaineen poisjättäminen. Sitä kun lisäilee vähän joka paikkaan, niin huomaa että aina pitää laittaakin vähän enemmän kuin viimeksi. Inhottava kierre! Luulisinpa, että se oli myös syynä aiemmin siihen jatkuvaan nälkääni. Mulla ne makeutusaineet ilmeisesti pistää sen verensokerin menemään vuoristorataa. Nyt ei enää nälkä tule samalla tavalla "huutavana" eikä ole epämääräisiä mielitekoja. Perjantaisin tosin tekee aina mieli vähän jotain hyvää, kuten jätskiä tai marjoja&fat free cool whip:ia, mutta ne synnit annettakoon anteeksi. ;) Helposti selviää vielä kuukauden! Suklaaprotskutkin suorastaan ällöttää, on niin imeliä.

Zone-sarja -42%
Minua motivoi se että veparin kuntotestit vuosittain ja parin harvan muun naisen mukana kuulun yhä savusukelluskelpoiseen porukkaan. Motivaationi on se että kuntotasoni pystyn pitämään luokassa hyvä ja tulokset ovat viime vuodelta parantuneet. Tavoitteena on tietty parantaa lisää tuloksia ja siihen auttaa pitkälle oikea ruokavalio, lisäprotskut ja 3-4 krt viikossa tunnin tiukka treeni salilla. hauistakin on tullut jo näkyviin kiitetävästi. Vielä kun saa lievää rasvakerrosta pois tieltä..

Olisikohan näin marraskuun alkaessa muita innokkaita vaikka karkkilakkoiluun..? :whip:

No niin, joko niitä euroja alkaa putoilla mun tilille? ;) Selvisikö kaikki haasteen aloittaneet loppuun saakka?

Tässä asiassa mä elän sitten Suomen aikaa! Sorry tytöt, mutta en todellakaan aio olla lakossa enää ylimääräisiä tunteja vain tän aikaeron takia, kun kaapissa odottaa siskon monta viikkoa sitten tuoma Fazerin Marianne-levy. :kuola:

-Minttu-, joko on BetterBodiesit tilattu? Mä tilasin jo.. hehe, BB:tä ja osan SanDiegoFitistä. Kolmet ihanat housut. :) Olipas hyvä veto!

Faidra sanoi:
No niin, joko niitä euroja alkaa putoilla mun tilille? ;) Selvisikö kaikki haasteen aloittaneet loppuun saakka?

Tässä asiassa mä elän sitten Suomen aikaa! Sorry tytöt, mutta en todellakaan aio olla lakossa enää ylimääräisiä tunteja vain tän aikaeron takia, kun kaapissa odottaa siskon monta viikkoa sitten tuoma Fazerin Marianne-levy. :kuola:

-Minttu-, joko on BetterBodiesit tilattu? Mä tilasin jo.. hehe, BB:tä ja osan SanDiegoFitistä. Kolmet ihanat housut. :) Olipas hyvä veto!

Selvittiin!:rock: Tosin mun lakko taitaa jatkua vielä lauantaihin saakka, jolloin onkin sit yksinkertaisesti päästävä kunnon karkkikauppaan!:) Ikinä en ole ollut suklaa-friikki, mutta tämän lakon aikana olen nähnyt jopa päiväunia siitä ihanuudesta. Ei tarvitse varmaankaan sanoa, mitä löytyy lauantaina mun karkkipussista:)
Eurot sijoitetaan ainakin kunnon lenkkikenkiin..muita treenivaatteita tuli shopattua jo lakon aikana :nolo: Hmm..taidanpa silti käydä surffailemassa BB:n sivuilla. Sieltä löytyy luultavasti jokatapauksessa jotain mikä on vaan "pakko saada":lol2:

-Minttu- sanoi:
Selvittiin!:rock: Tosin mun lakko taitaa jatkua vielä lauantaihin saakka, jolloin onkin sit yksinkertaisesti päästävä kunnon karkkikauppaan!:) Ikinä en ole ollut suklaa-friikki, mutta tämän lakon aikana olen nähnyt jopa päiväunia siitä ihanuudesta. Ei tarvitse varmaankaan sanoa, mitä löytyy lauantaina mun karkkipussista:)
Eurot sijoitetaan ainakin kunnon lenkkikenkiin..muita treenivaatteita tuli shopattua jo lakon aikana :nolo: Hmm..taidanpa silti käydä surffailemassa BB:n sivuilla. Sieltä löytyy luultavasti jokatapauksessa jotain mikä on vaan "pakko saada":lol2:
Oujee :) Suklaa oli namia! Mut ei tee kyllä enempää mieli... paitsi ehkä ylihuomenna, kun Emmah tulee.

Näiden housujen takia kannatti olla kyllä karkista erossa. Ihania vaatteita noilla Brasilialaisilla merkeillä. :kuola: Taidankin tietää millä "herkuttelen" sitten dieetillä...

141%20bia.jpg

Mä tein vikaks 3 viikoks totaaliherkkulakon karkkilakon lisäksi, ei mitään keksiä, sipsiä, naksuja, herkkuja tai muuta vastaavaa. Herkkupäivinä vedin valkosta leipää :kuola:

Tänään heti töiden jälkeen karkkikauppaan, ostan varmaan puol kiloo irtokarkkeja, pussin sipsejä ja Carte d'Or-jäätelöä :droooooool:

Mä ostin eurolla itselleni joskus viime talvena maailman ihanimman biletopin; sellaisen lumenvalkoisen halterneck-mallisen, jossa takana nyöritys ja malliltaan toppi on aika lyhyt eli paljastaa vähän alavatsaa.
Ostaessani tiesin, että vatsani ei kestä tällasta "paljastelua", mutta mutta.. nyt ovat kädet jo ok mihin tahansa toppiin, ja vatsakin varmasti ainakin ensi kevääksi :D
se toppi on niin ihana :5: etten ikinä kyllä voi itseäni kunnioittaa jos en sen vertaa saa massusta läskiä veks..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaikki näköjään lopettavatkin nyt karkkilakon kun minä vasta aloitan... :hyper:
Okei, ehkä tämä onnistuu yksinkin.

Tai siis tottakai onnistuu!! ;)

Latest posts

Back
Ylös Bottom