Motivointikisa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aqua
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Halo sanoi:
Voiko liittyä joukkoon? :)

Mä en vaan osaa olla totaalikarkkilakossa, ellei siinä oo jotain vipua tai vetoa mukana... Ja koskeeko toi pelkkiä karkkeja vai kaikkia herkkuja? Jätskin nimittäin ajattelin itselleni sallia :D

Kyllä mulle aina 150e kelpaa jos sen haluat mulle luvata maksaa ;) Mun potti tosin menee -Mintulle- jos onnistun mielenhäiriössä ahtamaan karkkia!

Ja nyt puhutaan pelkästään karkista. Ei silti oo tarkoitus (ainakaan mulla) korvata sitä karkinsyöntiä millään luxusjäätelö-suklaakeksiorgioilla ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Faidra sanoi:
Kyllä mulle aina 150e kelpaa jos sen haluat mulle luvata maksaa ;) Mun potti tosin menee -Mintulle- jos onnistun mielenhäiriössä ahtamaan karkkia!

Ja nyt puhutaan pelkästään karkista. Ei silti oo tarkoitus (ainakaan mulla) korvata sitä karkinsyöntiä millään luxusjäätelö-suklaakeksiorgioilla ;)

Täten, Faidra, lupaan antaa sinulle 150e lahjakortin SportHeavyn kauppaan, jos sorrun syömään karkkia ennen lokakuun loppua.

Ihanpienet inhimilliset lightjäätelö- tms. annokset on kyl pakko saada sisällyttää menuun, pitää sitä jotain pientä iloa lauantai-illoissa olla! :rock:

Halo sanoi:
Täten, Faidra, lupaan antaa sinulle 150e lahjakortin SportHeavyn kauppaan, jos sorrun syömään karkkia ennen lokakuun loppua.

Ihanpienet inhimilliset lightjäätelö- tms. annokset on kyl pakko saada sisällyttää menuun, pitää sitä jotain pientä iloa lauantai-illoissa olla! :rock:

Hienoa Halo, mukaan vaan joukkoon karkittomaan! :)
Itse en ole niinkään perso jätskille, mut pulla on sitäkin suurempi pahe! :kuola: Pullaa aion popsia kohtuullisissa määrin karkkilakonkin aikana, ja faidran kanssa taidettiin sopia, että jätski luetaan myös sallittuihin iloihin! Lauantai-illat siis pelastettu! :lol2:

-Minttu- sanoi:
Hienoa Halo, mukaan vaan joukkoon karkittomaan! :)
Itse en ole niinkään perso jätskille, mut pulla on sitäkin suurempi pahe! :kuola: Pullaa aion popsia kohtuullisissa määrin karkkilakonkin aikana, ja faidran kanssa taidettiin sopia, että jätski luetaan myös sallittuihin iloihin! Lauantai-illat siis pelastettu! :lol2:

Jeah, tästä vois koittaa säätää jotain isompaa punttimimmien yhteistä karkkilakkoa :whip:

Sipsit on ikävä kyllä toinen heikkous :kuola: Ne vois koittaa vaihtaa vaikka (suola)pähkinöihin, niissä on sentään jonkin verran hyviä rasvoja.. Mut lightvaniljajäätelöä höyrytettyjen banaanien kanssa... :droooool: Näillä eväillä karkkilakko ei oo mikään ongelma :D

:lol2:
Saanhan mäkin osallistua?
Eikai se haittaa et oon ollu jo >3v karkkilakossa? Eikä mitään vehnästä voi syödä kun keho vaan lakkas hyväksymästä? Eikä mikään missä vähänkin enemmä suklaata mee kurkusta alas? :rolleyes:

Kai sitä jotain keksii mitä karsia? Onhan sitä aika luova keksiin jotain hyvää. Ehkä mä tarviin jonkun muun kisan? Motivaatiota on mutta kilpailuviettikin herää turhan helposti :evil:

Faidra. Onko tuo oma kuvasi? Upea :hyper:

mizzim sanoi:
Faidra. Onko tuo oma kuvasi? Upea :hyper:

Saat osallistua... kaikki saa osallistua jos lupaavat lähettää mulle niitä lahjakortteja! Lol. No ei vaan, pitää tulla tänne threadiin sitten kovistelemaan lokakuun lopussa kaikkia. Siis että missä ne mun lahjakortit viipyy? :D

Ja toi ei ole todellakaan mun kuva, vaan Norjan Monica Saur. Kisasi mm. keväällä PM:issä Kultsalla ja sijoittui toiseksi.

Minäkin teen lokakuun loppuun kestävän karkkilakkolupauksen ja jos sorrun syömään karkkia annan 150 euroa siskolleni. Karkit ovat minun valtava pahe ja joskus oikein sattuu, kun tekee niin mieli karkkia. Nyt se on luvattu ja vielä soitto siskolle, että hänkin tietää mitä olen luvannut. Toivottavasti ei tule ja nukkuessa syötä mulle karkkia :)

Muutkin, karkkilakkoja kehiin! :)

Mä lupaan jatkaa lakkolua ja liittää siihen noi jätskitkin et jossain alkaa ees vähä tuntuu.. :rock:

:offtopic:
Nätti kroppa tosiaan, ei edestä niinkään vakuuttava, mä kaipaan kunnon vatsalihaksia.. siis joku vois kertoo mulle jonkun jolla on, niitä tuntuu olevan harvassa. Olkoon vaikka motivoijana.. :lol2:

Mä aloitin nyt pitämään treenipäiväkirjaa johon kirjaan aina päivän syömiseni ja liikkumiseni. Tällä hetkellä en pysty käymään salilla mutta kuukauden päästä kun koulu alkaa pääsen taas punttaileen. Liimaan aina kyseisen päivän sivulle yhden kultaisen tähtitarran jos olen liikkunut vähintään 30 minsaa päivässä ja toisen tarran jos olen syönyt vähintään sen 5 annosta kasviksia ja hedelmiä päivässä.
Olen päättänyt että sit kun mulla on 40 tarraa koossa, palkitsen itseni ja ostan jotain kivaa itselleni. Ensimmäiseksi palkinnokseni ajattelin ostaa kunnon digitaalivaan.

Mun täytyykin kysyä mieheltä, että josko se ostaisi mulle timanttisormuksen jos olen ilman karkkia lokakuun loppuun. Jos en voi olla ilman karkkia, niin annan sille sitten sata euroa. Hmm...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Faidra sanoi:
Ja toi ei ole todellakaan mun kuva, vaan Norjan Monica Saur. Kisasi mm. keväällä PM:issä Kultsalla ja sijoittui toiseksi.

No tuossapa olisi haastetta, pituus ja painokin täsmää (koostumuksesta en sano mitään, luulette :D minua pulleroksi)! 163 cm on just se oikea pituus.

Zone-sarja -42%
KatiP sanoi:
No tuossapa olisi haastetta, pituus ja painokin täsmää (koostumuksesta en sano mitään, luulette :D minua pulleroksi)! 163 cm on just se oikea pituus.

Monica Saur on todella upea nainen, siinä on tavoitetta itse kullekin!

Me tehtiin miehen kanssa diili, et mä olen joulukuun loppuun syömättä karkkia tai mä joudun maksamaan sille 50€ ja olemaan kaksi viikkoa ilman tietokonetta. Jos mä pystyn olemaan lakossa, mä saan sormuksen. Pidennettiin tuo aika noin pitkäksi, että ottaisi mahdollisimman kovalle...

Emmah sanoi:
Aargh... :D Mä olin melkein avautua tästä asiasta tonne Huonoimmat ostokset (näitä ostoksia kadut) -threadiin. On meinaan tullu pari vaatekappaletta ostettua alennusmyynneistä tuolla "halvalla lähtee, mahdun näihin parin kuukauden päästä" -mentaliteetilla. Ja arvatenkin ovat jääneet jonnekin vaatekaapin perukoille käyttämättöminä... :rolleyes:
Jee en oo ainoo joka harrastaa kyseistä toimntaa siis :)
Kyllä ottaa päähän kun on tullu hommattua kaikkee vaatetta sillä perusteella et no tiputan muutaman kilon ja sit nää varmaan sopii...ja kuinka käy??
No lähes joka kerta käynyt niin et ne ei tosissaan sit istu, päin vastoin. Päälle ne siis kyllä menee mut ei tosissaan näytä hyvältä muu kun se kokolappu siel selkäpuolel höh :(
No oon läksyni oppinu ja onhan se kivempi mennä ostoksille ja sovittaa kun tavoitteet saavutettu niin et ne vaatteet tosissaan sit istuu kans.

Joo mut siis asiaan eli jos motivaatio hetkellisesti kadoksissa sen löytää mun mielestä paremmin muilla konsteilla.

Tällä hetkellä mulla kans käytössä tuo jonkin mieluisen tavaran tai asian miettiminen ja jos tavoitteisiin pääsee niin palkitsee sitten itsensä sillä...ainakin täällä toimii ja hyvin.
Mut niin kun aiemmin tuossa mainittiin niin sen pitää olla tosi mieluinen juttu jotta motivaatio säilyy pidempäänkin, tulokset kun ei ihan hetkessä näy niinkun me kaikki tiedämme.

Pääosin itsellä sujuu hyvin tuo treeni ja ei ole suurempia ongelmia ollut motivaation kanssa niinkun joskus aiemmin.
Liikuntakielto (sairauden vuoksi) pistää kummasti kaipaamaan salia ja sit kun vihdoinkin taas pääsee treenaa ei malttais pysyy salilta pois sitten millään, lähinnä joutuu hillitsee itseään ettei liian rankasti lähde taas liikkeelle.
Maltti on valttia tai jotain sinne päin :)

Tsemppiä siis kaikille punttimimmeille ja potkitaan toisiamme persuksille jos/kun hiipuu pahasti tuo motivaatio.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Halo sanoi:
Mä ostin kaupasta itelleni motivaatiofarkut, kun alesta sai halvalla. Ne on 1 tuumakokoa liian pienet, mahdun niihin just ja just mut näytän trikoisiin survotulta vesisialta :D Jossain vaiheessa on suunnitelmissa mahtua niihin, kattoo nyt miten tää dieettailu etenee.

Mä saan joskus kans ihan hirveitä herkkuhimokohtauksia, ja silloin ei useimmiten kovin paljoa ajattele ennenkun on jo tunkemassa tavaraa suuhun. Aattelinkin tehdä itelleni esim. vaatekaapin sisäoveen sellasen motivaatioseinän, johon teippailisin kuvia tosi hyvässä kunnossa olevien mimmien vartaloista, ja sit joka kerta kun tekis mieli jotain hyvää, niin pakottaisin itteni kattelemaan sitä seinää ennenkun saan syödä mitään :evil:
Siinä kun kattelee timmien mimmien kehoja, niin voi olla että sais makeanhimoa hillittyä, tai ees pienennettyy niitä herkkumääriä.

No ei toi 1 tuumakoko mitään, mulla on sellaiset farkut jotka on 3 ja toiset jopa 4 tuumakokoa liian pienet! tosi halvat oli kyllä, mutta jos sä saat ne jalkaan ja onnistut vielä näyttämään niinkin hyväksyttävältä kuin vesisialta, niin minä näytän farkkuja itselleni ahtaessa vähintään vaahtokarkkimaisen possuolennon ja irstaan liito-oravan risteytykseltä! :D

Ennen lomaani luin Faidran postauksia karkkilakosta ja ihailin suunnattomasti, kuinka joku on saanut lopetettua karkkisyöpöttelyn. Viikonlopun sitten mässäilin mökillä namia harva se minuutti ja päässä alkoi kutkuttaa ajatus josko minäkin olisin syömättä karkkia. Tiesin syöväni herkkuja lomalla joka päivä, jos en lopeta sitä kokonaan. Mitkään kerran vkossa temput eivät ole onnistuneet. Varsinkin vanhempien luona kyläillessä olen ensimmäiseksi suunnannut kaappeja katsomaan josko löytyisi jotain namia tai suklaata. :jahas:

No, 22.8 alkoi kesäloma ja vkonloppuna kypsynyt ajatus lomakarkkilakosta sai alkunsa. Namia teki harva se päivä mieli, mutta kertaakaan en sortunut. Olo oli mitä mainioin, kun ei tullut morkkiksia syöpöttelystä. Myöskin muiden herkkujen osto vähentyi, en halunut pilata hyvää henkistä oloa.

Nyt lomat on jo pidetty, mutta karkkilakko jatkuu. Jouluun saakka ajattelin vähintään olla, jotta joulupukki sponsoroisi mahdollisimman suurella rahalla haluamaani uutta kännykkää. :kuola:

Kiitos siis Faidralle tuhannesti, kun jaoit karkitonta elämäntapaasi muillekin! :love: Olen onnistunut, jipiii!! Enkä ikinä uskonut tätä minusta.

Mulla oli välillä pahoja ongelmia motivaation suhteen, koska oon pelannut futista suht tosissani nyt viitisen vuotta. Uuden työn ja opinnäytetyön tekemisen takia en oo kuitenkaan enää pystynyt treenaamaan enkä pelaamaan 100% ja niinpä putosin sitten pelaavasta kokoonpanosta. Samalla meni motivaatio käydä treeneissä, lenkillä ja puntilla ja kas kas, alkoipa tuo näkyä sitten ruokavaliossa ja vyötäröllä (ja persiissä) kanssa.

Nyt oon sitten yrittänyt saada sitä motivaatiota takasin ja suhtautua treenaamiseen vähän toisella tavalla. Ennen oli vähän semmonen meininki, että syksyllä olin erittäin tosissani puntin suhteen, talvella ja keväällä kunnon hankkimisen suhteen ja kesällä sit taas pelaamisen... Kaikki maistui, kun oli tavoitteita.

Nyt, kun ei ole ollut tavoitteita, ei ole ollut motivaatiotakaan. Kuitenkin tää ruokavalion lipsuminen ja muutaman kilon kertyminen on herättänyt mut huomaamaan sen urheilemisen terveys- ja hyvänolon merkityksen ja oon saanut siitä uutta motivaatiota. Oon nyt kesän kääntyessä syksyyn käynyt lenkillä pari kolme kertaa viikossa ja puntilla kerran tai kahdesti. Futista ajattelin siirtyä pelaamaan joukkueeseen, jossa meno on vähemmän vakavaa. Kaikki tuntuu taas paljon mukavammalta.

Lisäksi aloittelin tossa muiden esimerkkiä seuraten karkkilakon tän kuun alussa eli kolmatta viikkoa mennään ja oon yllättynyt siitä, miten helposti on mennyt. Ostin kromia tukemaan tätä päätöstä, että en tiedä, miten paljon sillä on ollut merkitystä vai onko ollut enemmän kyse kierteen katkasemisesta.

Mutta kuitenkin, nyt on hyvä olo ja motivaatio löytyi uudelleen, kun joutui miettimään kaikkea uudelleen :)

Täällä on kyllä mimmeillä loistavia ja erittäin tutun kuulosia motivaationlähteitä. Ite oon kyllä kans sortunut joskus ostaan liian pieniä farkkuja ja kaapissa ne nytkin lojuu, ei niitä oo tullut käytettyä. Oon sitä mieltä, että jos ei oo asettanut itelleen tavoitteita niin motivaatiota on kyllä hankala pitää yllä. Ite asetan aina tavoitteet, joiden mukaan elän. On jotenkin tyhmää lipsua niistä, kun on kerran ne tullut kirjoitettua johonkin ylös. Kattelen myös säännöllisesti netistä ja tietty täältä pakkikselta motivoivia kuvia, jotka saa mussa reaktion; "Ja perskule mä lähen ainakin salille"!! Ja salille mä aina sit suunnistan, se jonkun mimmin kehittynyt haba mielessä mä teen hauisliikkeitä kuin viimeistä päivää naama irvessä. :D

Woohoo, tänä lauantaina saa taas syödä karkkia :haart: Mä oon oikeesti pitäny karkkilakosta kiinni koko tän ajan! Muita herkkuja on kyl tullu syötyä, mut silti ei karkkia, jeah!

Halo sanoi:

Halo: Älä mene syömään vielä sitä karkkia! Lupasit lakkoilla lokakuun loppuun saakka :) Sorry Faidra kun pilasin, olisit kohta saanut sen 150e:n lahjakortin :) (Minunkin piti monta kerta miettiä, että mikä kuukausi nyt oikein on :) )

Mullakin on lakko pitänyt ja en ole yhtä pientäkään karkkia suuhuni laittanut. Viinirypäleillä olen pitänyt makean himon loitolla, jos on päässyt yllättämään. Olen kuitenkin ollut yllättynyt, että ei ole edes tehnyt makeaa mieli samalla tavalla, kuin silloin kun karkin syönti oli vielä sallittua.

Latest posts

Back
Ylös Bottom