Emmah sanoi:
Aargh... :D Mä olin melkein avautua tästä asiasta tonne
Huonoimmat ostokset (näitä ostoksia kadut) -threadiin. On meinaan tullu pari vaatekappaletta ostettua alennusmyynneistä tuolla "halvalla lähtee, mahdun näihin parin kuukauden päästä" -mentaliteetilla. Ja arvatenkin ovat jääneet jonnekin vaatekaapin perukoille käyttämättöminä...
Jee en oo ainoo joka harrastaa kyseistä toimntaa siis
Kyllä ottaa päähän kun on tullu hommattua kaikkee vaatetta sillä perusteella et no tiputan muutaman kilon ja sit nää varmaan sopii...ja kuinka käy??
No lähes joka kerta käynyt niin et ne ei tosissaan sit istu, päin vastoin. Päälle ne siis kyllä menee mut ei tosissaan näytä hyvältä muu kun se kokolappu siel selkäpuolel höh :(
No oon läksyni oppinu ja onhan se kivempi mennä ostoksille ja sovittaa kun tavoitteet saavutettu niin et ne vaatteet tosissaan sit istuu kans.
Joo mut siis asiaan eli jos motivaatio hetkellisesti kadoksissa sen löytää mun mielestä paremmin muilla konsteilla.
Tällä hetkellä mulla kans käytössä tuo jonkin mieluisen tavaran tai asian miettiminen ja jos tavoitteisiin pääsee niin palkitsee sitten itsensä sillä...ainakin täällä toimii ja hyvin.
Mut niin kun aiemmin tuossa mainittiin niin sen pitää olla tosi mieluinen juttu jotta motivaatio säilyy pidempäänkin, tulokset kun ei ihan hetkessä näy niinkun me kaikki tiedämme.
Pääosin itsellä sujuu hyvin tuo treeni ja ei ole suurempia ongelmia ollut motivaation kanssa niinkun joskus aiemmin.
Liikuntakielto (sairauden vuoksi) pistää kummasti kaipaamaan salia ja sit kun vihdoinkin taas pääsee treenaa ei malttais pysyy salilta pois sitten millään, lähinnä joutuu hillitsee itseään ettei liian rankasti lähde taas liikkeelle.
Maltti on valttia tai jotain sinne päin
Tsemppiä siis kaikille punttimimmeille ja potkitaan toisiamme persuksille jos/kun hiipuu pahasti tuo motivaatio.