tossa mitä damag 3 sano, niin osalti on toutettu hommaa, noh sohvan pistin kyll vaihtoon, mut hommasin sit kyll paremman tilalle, mut täällä kämpillä mulla ei oo esim televisoita, en yksin kertaisesti oo halunnut sitä hommata tänne, vaikka monet ovatkin sitä ihmetelleet ja tarjonneet mulle sellaista. Mutta kun en nää siinä mitään hyötyä...
Tai kun sitä tv.tä alat katselemaan niin sä jumitut siihen aivan täysin ja sit katsotaan kaikkia mahdolliset ohjelmat kiinnostivat tai eivät. Nyt on siin mielessä vaan paha, että tää tietokone on ottanut tonn tv aseman.. Täällä sit tulee vuorostaan pyörittyä illatpitkät..:/
Tossa jossain vaiheessa mietinkin sitä, että kuinka paljon mulla on aikaa siintä kun pääsen töistä ja ennenkun meen nukkumaan.. Ja se on reilu 5h siis kaikki ruokahommelit ja kotimatkat yms sisältyy tähän, mutta ei se sinällään tunti päivittäi ole paha ehkees pistää liikuntaan tai ylipäätänsä tehdä jotain.. :/ Mutta tuntuu että se on niin vaikeeta päästä lähtemään liikenteeseeen..
Zoroasterix itse itseassa huomasin että kun olin tossa puoltooist viikkoa reissussa, eikä tullut työnpuolesta liikuttua, niin nyt alkaa pikkuhiljaa tuntumaan ja paikkoja kokottamaan kun ei ole tullut sitä liikuntaa tehdyksi mitä pitäisi. Ja sen siis todella huomaa että se liikunta on oikeasti tärkeätä ja se pitäisi saada päivittäiseksi, eikä se ole sellaista tehdään yhtenä päivänä jotain ja viikko ollaan ja sit ehkä viikkonpäästä jotain. Vaan että se olis sitä viikottaista toimintaa...
Tavoitteet:
-peruskunnon nostattaminen -> tähänkin muuten sellainen homma että en nyt hommannut bussilippua vaan kävelen päittäin töihin puolituntia per suunta 3x viikko
- kiinteyttäminen -> kroppa bikini kuntoon
- notkeutta ja taipuisuutta
Eli käytännösssä katsoen haluan olla niin sisäisesti kuin ulkoiseskin hyvässä kunnossa.
Ja siis halu on kova, siis haluan tehdä sitä ja haluan tehdä tätä ja näyttää just sellaiselta malleina toimivalta hyvä kroppaisena naisena, joka keikistelee tuolla bikineissään ja näyttää niin sairaanmoisen hyvältä.
Kirjastosta käynkin jatkuvasti hakemassa jonkun uuden treeni tai ravinto oppaan, mutta monesti se jää vain hetken huumaksi ja sittten taas homma lösähtää ihan täysin.
Nyt tämän vuoden tavoitteeksi otinkin että päivittäin liikun jotenkin, on se sitten muutaman vatsalihas liike tai sitten pitkä lenkki tai joku muu, niin että saisin tätä lähdettyä liikenteeseen..