Motivaationne?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Tässä vaan ajankuluks ajattelin kysästä, että mikä teidät aijoi tämän lajin pariin?
Naiset varmaan suurimmalla osalla syynä? :rolleyes:
(Naiset vastakkaa toki, jos sekin on teidän syynne? :D )

Itse lähdin kunnon ylläpitämisen kannalta intin jälkeen, ku enne inttiä oli niin pirun huono kunto ja intis sai kipinän tähän saliharrastukseen.(Emäntäkään ei tykänny ku maha alkoi olemaan isoa luokkaa :D ) Aikuisten oikeesti tehty about vuosi, toinen ei niin oikeesti. (Eka vuosi meni tehdessä sitä ja tätä salilla, ilman mitään ohjelmaa, kunnes kokeneempi kaveri ohjeisti tänne sivulle lukemaan kaiken näköistä kivaa, ja niin olen löytänytkin :) Kiitos kaikille vaan siitä )
Ja plus tämä sopii paljon paremmin astmaatikolle kuin juoksentelu :hyper:

edit: Niin ja täytyy myöntää, että ku salilla rehkii, on pirteämpi töissäkin kun on, vaikka kolmivuoroa teen kun ei ole koulua.

alko häiritteen se, että vaikka pudotin painoa ihan perkeleesti niin silti oli vyöllä makkara. veli joka painaa n. pari kiloa vähemmän on timmissä kunnossa ja mä en... ja tässä kun peiliin katsoo/katsoi niin ei voinut olla mitenkään tyytyväinen. pari kuukautta nyt aika tarkalleen takana ja homma jatkuu.

tuloksia tullu, ulkonäkö parantunut sen verran että itsekin huomaa eron. käyny n. 3 kertaa viikossa salilla ja siihen sähly päälle + satunnainen uinti/sulkis.

Joo sama homma mulla, niin astman kuin työssä jaksamisen suhteen (sentään normaali 8-16 työ).... :D

Mieli virkistyy ja on paljon latautuneempi olo kuin ennen tätä.

Eli itsensä muovaamisen, kehittämisen ja muutoksenhalun kautta (ja toki tuon sängyssä nukkuvan kauniimman osapuolen vuoksi) :)

niin ja kolmenkympin kriisin! :david:

juu ku alottelin olin sellanen luu kasa! et oksat poiees..
toki vieläkin olen luukasa:D
motivaationa mul on se et aikansa ku treenailen nii kasvan vielä isoksi pojaksi.
toki myös naiset saavat motivoitumaan:D

aikanaan piti kasvaa sikaisoks että kukaan ei uskaltais vittuilla :D
painoindeksi 20-vuotiaaks asti oli alipainon puolella.

nykyään sit löytäny vaan hyvän harrastuksen voimailun parista
(rupeaa ahistamaan toimistotyö jos ei ole mitään vastapainoa sille)

No höh, toi vesitti ihan täysin tän threadi :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom