Motivaatio hukassa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Juups elikkäs täsä on nytte itellä ollut melkee puolen vuoden täys tauko koko punttihommasta ja nyt pitäisi aloittaa uusiksi reenaaminen. Pahinta on saada alkuun koko homma kun tuntuu että kaikki tulokset on laskenut ja muutenkin heikko olo ja oisko vinkkiä miten saisi tämän motivaation palaamaan tai miten te motivoitte itseänne että jaksaa käydä säännöllisesti salilla? :)

Juups elikkäs täsä on nytte itellä ollut melkee puolen vuoden täys tauko koko punttihommasta ja nyt pitäisi aloittaa uusiksi reenaaminen. Pahinta on saada alkuun koko homma kun tuntuu että kaikki tulokset on laskenut ja muutenkin heikko olo ja oisko vinkkiä miten saisi tämän motivaation palaamaan tai miten te motivoitte itseänne että jaksaa käydä säännöllisesti salilla? :)

Tässä sen kummepia tarvita muuta kuin että menet sinne salille. Itsekkin jonkun näkösiä pidempiä taukoja pitänyt ja tuntu vaan siltä, että ei oo väliä meneekö sinne salille vai ei, kun ei vaan kiinnostanut. Siitä se sitten kumminkin aina vaan lähti. Tulokset laskenu jonkun verta/ellei vitusti. Muutaman viikon reenaili, niin tulokset tuli kohinalla ylös, tai sitten ei :) Mutta sitten reenattiin lisää.

spekulation on motivation

Kuinka motivoitunut olet menemään salille kehittämään omaa lihaa?
vaikka asteikolla 1-8
itse olen (unen määrästä riippuen ) aika lailla 6 hujakoilla nykyään!
Ja yleensä olen huomannut että motivaation ollessa 1 laatua tarvitsee katsoa muutaman menestyneen bodarin posee kuva:david: ja heti alkaa oleen fiilikset kohdallaan eli siinä vahvasti 8 kohdalla! :hyper:
mites sulla?

Ku pitää parin päivän ryyppytauon ja kattoo turvonnutta kroppaansa peilistä ni tekee kummasti mieli mennä salille heti seuraavana päivänä.

Mulla oli tuossa 5kk tauko kun joulun jälkeen katos inspis.. :curs:
Mut nyt kun pitäs lähtee juhannukseksi töihin ni johan rupes puntteilu nappaamaan.. toivottavasti jatkuu juhannuksen yli :hyper:

Ku pitää parin päivän ryyppytauon ja kattoo turvonnutta kroppaansa peilistä ni tekee kummasti mieli mennä salille heti seuraavana päivänä.

Toimii mullakin kun kattoo sitä heikossa sheipissä olevaa kroppaa varsinkin krapulapäivänä, niin tekee mieli yhtäkkiä tehdä seuraavana päivänä kovat supersarjat.

Kannattaa koettaa miettiä miksi on motivaatio hukassa. Onko tavoitteet asetettu liian korkealle ja tuntuu ettei kehitystä tule tarpeeksi, vai onko treenitapa kenties jotenkin epämukava ja ohjelmaa pitäisi pistää uusiksi?

Itselläni on ollut motivaatio-ongelmia aina välillä aiemmin, juurikin edellä mainituista syistä. Nyt myöhemmin on toiminut salin kanssa se että on pohjannut homman ihan simppeliin ohjelmaan, perusliikkeisiin ja jättänyt millintarkan suunnittelun muille. Parhaiten on toiminut se että käynyt pari kertaa salilla vaan kokeilemassa ja koettanut löytää itselle mukavimman rutiinin kokeilemalla ja miettimällä vaihtoehtoja sille mikä ei tunnu sopivalta. Siinä on myös löytämisen iloa, kun keksii jonkun erilaisen mukavan tavan tehdä joku lihasryhmä.

Kun salilla käynnistä jää positiivinen mieli niin tuloksiakin tulee hiljalleen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En halua olla sovinisti tai mitään, mutta käyppä kattelleen bodari naisia ja ajattele että ns. heikompi ja viattomampi sukupuolen edustaja vetelee sut kylmäks yhdellä kädellä, vaikka oolisit suhteellisen kookas heppu. Motivoi aika pirusti.

Tosin jos olet nainen sitten on eri asia. Silloin mieti että, sovinisti siat tulee aukoon päätänsä ja halut hieman kouluttaa niitä :D

Olipas väkivaltaista.

Toinen hauska on se että eti jostain kisa kuvista oman pitunen ja suunnilleen saman painonen heppu ja kato millasia tuloksia sille on tullut. Itseni puolesta kiitokset Teemu Isoaholle :D

Itellä kyllä kans hyvin motivoi se etten halua naisten olevan mua lihaksikkaampi :D Mut parhaiten tauon jälkeen ite oon kyl päässä salille ku on käyny siellä parikertaa niin sinne vaan haluaa kokoajan :)

Mä motivoin itteeni aika yksinkertasilla jutuilla ja paras näistä on
kun näen jonkun ns "korston" ja funtsiin et ei saatana haluun saman kokoseks :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom