Motivaatio hukassa

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pienuus kompleksiin auttaa se, että rupeaa käymään salilla itseään pienempien kavereiden kanssa... Sama pätee jos tuntee itsensä lihavaksi, kaveraa itseään vielä lihavampia. Tai rumempia, tyhmempiä... jne...

Sen takia mä olenkin yleensä porukan komein, fiksuin ja lihaksikkain. Kattoo vaan missä seurassa pyörii :D

Pienuus kompleksiin auttaa se, että rupeaa käymään salilla itseään pienempien kavereiden kanssa... Sama pätee jos tuntee itsensä lihavaksi, kaveraa itseään vielä lihavampia. Tai rumempia, tyhmempiä... jne...

Sen takia mä olenkin yleensä porukan komein, fiksuin ja lihaksikkain. Kattoo vaan missä seurassa pyörii :D

Ja tuo "meidän" sali on ainakin siitä hyvä, että ei jokainen jätkä ole itseä isompi. ;)

Mulla on taas ihan päinvastainen olo. Intoa on niin paljon että lepopäivän jälkeen menee aina treenit ihan överiksi ja yrjö meinaa roiskua ku rankasu on niin kovaa. :D Ei kai siitä haittaakaan ole muuten ku että loppupuolen reenit menee aina vähä harakoillekkin ku ei jaksa siinä pahoinvoinnissa :D Olotilan hieman kohennuttua mieli on taivaissa ja iltalenkkikin vielä maistuu. Peilistänyt ei tällä vartalolla uskalla katsoa muuta ku tekniikkaa ja kun kävelee silmät lattioihi katsellen ni ei tiiä miten isoja kavereita siellä liikkuu :D

Suositut

Back
Ylös Bottom