moreraattoreille ja muillekin pakkislaislle (aloittelija asiaa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jylhiz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
jesh.
eli ajattelin vaan kysäistä että olisiko paha idea jonkun jonka päässä toi lontoon kieli kääntyy parhaitten, etsiä linkkejä ihan perus liikkeiden ja miksei hiaman eksoottistenkin liikkeiden suorittamisesta, ja suomenkielinen/pakkiskielinen kutsumanimi laitteelle/liikkeelle. en tiedä onko tälläisestä mitään apua kenellekkään muulle kun minulle, mutta kommentoikaa toki.

itse ainankin olen aika hukassa välillä kun suositellaan jotain liikettä, josta ole koskaan kuullukkaan ja vielä vähemmän on tietoa miten se liike tehdään oikein, rikkomatta paikkoja lopullisesti.

kommenttia aiheesta! :thumbs:

Näissä jotain tietoa eri liikkeistä:
Liikkeet
:thumbs:

[mod]Poistettu ylimääräiset mainoslinkit, ks. säännöt. -JohnnyB[/mod]

jylhiz sanoi:
jesh.
eli ajattelin vaan kysäistä että olisiko paha idea jonkun jonka päässä toi lontoon kieli kääntyy parhaitten, etsiä linkkejä ihan perus liikkeiden ja miksei hiaman eksoottistenkin liikkeiden suorittamisesta, ja suomenkielinen/pakkiskielinen kutsumanimi laitteelle/liikkeelle. en tiedä onko tälläisestä mitään apua kenellekkään muulle kun minulle, mutta kommentoikaa toki....

Näitä käännöksiä on tänne kerätty jo enemmän kuin monta kertaa. Haku auttaisi tässäkin kohdassa, jos on valmis näkemään vähän vaivaa.

hosuja sanoi:
Näissä jotain tietoa eri liikkeistä:
Liikkeet
:thumbs:

[mod]Poistettu ylimääräiset mainoslinkit, ks. säännöt. -JohnnyB[/mod]

Hups.. sorry, olisi pitänyt huomata noista linkeistä löytyneet mainosbannerit yms. :nolo:

Olen :david:

JohnnyB sanoi:
Näitä käännöksiä on tänne kerätty jo enemmän kuin monta kertaa. Haku auttaisi tässäkin kohdassa, jos on valmis näkemään vähän vaivaa.

Siis tarkoitin ihan tuohon pysyväksi threadiksi vaikka ton "jos olet aloittelija....." setin tilalle.

jos tämä kertta on aloittelijoiden osio niin en näe kyllä yhtään hyvää syytä jättää tuota toteuttamatta? Kuitenkin uskon että useimmat jotka lukee tätä "aloittelijoiden osiota" ei välttämättä ole tietoa siintä miten milläkin laitteella pitäisi tehdä.

jos ei niin ei sit :)
Elikkä : "käytä searchia, yritä nähä vaivaa asiasi eteen.. ja kokeile onneas"

Tuohan ois kyllä ihan hyvä ajatus jos tehtäisiin vaikka tommonen oma sivu pakkikselle, auttaisi todella paljon aloittelijoita ja ei tulisi turhia tredejä aloittelijoiden osioon. :kippis1: .

Jep, olen samaa mieltä. Varsinkin kun näitä kutsumanimiä tietyille lihaksille on keksitty ni minunkin kaltainen nyyppä saa käyttää hakua jonkun kerran ennenkun keksii mikä on "latsi" tai "forkut" tms. Ja sitten tietty ne eri liikkeet mitkä vain pitäis muka tietää. Ehkä semmonen yhteenveto stickynä vois olla hyvä.

Joze86 sanoi:
Tuohan ois kyllä ihan hyvä ajatus jos tehtäisiin vaikka tommonen oma sivu pakkikselle, auttaisi todella paljon aloittelijoita ja ei tulisi turhia tredejä aloittelijoiden osioon. :kippis1: .

Auttaisiko todella?

Liikkeiden suomenkieliset nimitykset?
bodaus sanaston suomennosta
Hermotus terminä
Ilmaisia kehonrakennus e-kirjoja
Kirjallisuutta
Linkkiä liikkeistä
Sanastoa
Harjoitusliikkeet kuvineen
kirjallisuutta: voima harjoittelun jaksottaminen?
Notkeutta lisää, hyviä venyttelykirjoja ?
Liikkeiden suomenkieliset nimitykset?
Lihaskartta
Kuvallisia suoritusohjeita?
Miten opin liikkeet?

Tässä olisi nyt muutama linkki alkuun aiemmista viestiketjuista, missä käsitellään liikkeiden suomenkielisiä nimityksiä tai liikkeiden oikeita suoritustapoja kuvina tai urheilukirjallisuutta ta lihaskarttoja.

Tähän ketjuun voi muutkin laittaa hyviä linkkejä, jos ketjusta tulee hyvä, niin stickataan se tuohon ylös.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom