Moottoriurheilu

Formulaa on tullut seurattua jo melkein 13 vuotta ja Ralliakin jostain 90-luvun puolivälistä, muu on jäänyt vähemmälle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by nikke1
Formulat ja rallit tulee katottua kunhan muistaa, ja sprinttikisoja käydään myös katsomassa kunhan on tarpeeksi lähettyvillä.

Hitto noita sprinttikisojen yleisöjä.. raision asfalttisprintissa eräs naiskuski pyöräytti autonsa ympäri.. ja äijjät helvetti alkaa taputtamaan ja nauramaan. Muutenkin kaikki on aina niin saatanan asiantuntijaa kun vierestä katsovat :curs:

Seuraavaksi taitaa olal 27.9 dananananana rallit mitä pääsee ite katsomaan.

:offtopic:
Naantalin DNA-Rallye on seuraava joo.. Vielä kun tietäis missäpäin se siellä ajetaan...

Juu tuohan se on.
Kaupunki on vaan täynnä niitä v*tun mainoksia mut missään ei vihjastakaan et missäpäin ralli saatettaisiin ajaa..:offtopic:

Rallia tulee katottua aina kun töllöstä tulee ja sen jälkeen sit on pelattava cmr2 pleikkarilla:)
Formulat pitää kans katsoa ja muutaman kerran olen ollut paikan päällä katsomassa. Oli muuten ekakerralla kylmät väreet selässä kun olin livenä menossa katsomaan harjoituksia ja juuri kun saavuin radan pääsuoran päähän lähti eka auto varikolta radalle lähtii kiihdyttämään sitä mutkaa kohti jossa olin. Se ääni oli jotain uskomatonta. Muutaman kerran olen ollut varikon edessä kun f1 autoa ovat lämmittäneet tai testanneet siten että auto on nostettuna ylös ja kannettavalla antavat kieroksia koneelle. Kun tyhjäkäynniltä yht´äkkiä käytetään kierrokset huipuunsa ja sitten takas tyhjäkäynnille ja takas huippuunsa niin se kuulostaa kuin joku koira haukahtelis.

Originally posted by Sami82
Juu tuohan se on.
Kaupunki on vaan täynnä niitä v*tun mainoksia mut missään ei vihjastakaan et missäpäin ralli saatettaisiin ajaa..:offtopic:

Reitti pidetään yleensä salassa kilpailupäivään asti.

Formulaa tulee katottua, ainakii startti aina.

Schumi vie kyllä mestaruuden. Ei oo Räikkösellä enää mitää mahiksia.

Pistäkääs muuten cmr rally 2 playstation pelin suomen ekan pätkän paras aika ja millä autolla niin saadaan vähä vertailua aikaan (oma aika ratilla ja polkuimilla)

Originally posted by phy73
Reitti pidetään yleensä salassa kilpailupäivään asti.

Se selittääkin aika paljon.
On ennenkin tullut kiroiltua kun tiedetään että sprintti ajetaan muttei mitään tietoa että missä..

Targa Tasmania on mun mielestä aika mielenkiintonen ajo. Mielenkiintoa herättää vaihteleva kalusto ja se ettei ajeta tylsällä moottoriradalla. Itse pitäisin rallista ja formuloista enemmän jos niissä sallittaisiin enemmän erillaisia ratkaisuja. Sprintti on myös aika viihdyttävää katsottavaa.

http://www.targa.org.au/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom