Moottoripyörien vakuutukset.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kgb
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Eiköhän autoissakin olis yhtä kovat vakuutus maksut jos ne menisivät yhtä helposti lunastukseen,kuin moottori pyörät. ei nimittäin hirveetä mälliä, tarvii esim Honda super black bird että on runko kierossa.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Saako jostakin tietää pyörien lunastushintoja, kun eivät suostuneet kertomaan vakuutusyhtiössä. Olisi kiva tietää kuinka paljon pyörästä saa, että kannattaako ottaa koko kaskoa, koska ostamani pyörä on 8 vuotta vanha. Eikö autoissa ainakin lunastushinta tule suoraan taulukosta?

Huomattavasti halvemmalla saa vakuutukset prätkiin, kun ne ottaa rahoitusyhtiöltä rahoituksen yhteydessä. Vaikka olisi kaikki mahdolliset bonukset ja muut pluspisteet niin silti ne vakuutukset tulevat paljon halvemmaksi kun ottaa ne rahoitusyhtiöltä prätkän hankinnan yhteydessä.

Monesti vakuutusten hinnat on sitä luokkaa, että johonkin parin kolmen tuhannen euron pyörään ei kaskoa kannata ottaa vaikka saisi. Jos on mälläämättä pari kolme vuotta, niin hinta on melkein siinä, siitä eteenpäin kaikki on plussaa :)
4 tonnin pyörä on jo siinä ja siinä, paha valinta. kympin pyöriin sit ei mitään epäselvää, "pakko mikä pakko".

Itse tein tän vakuutusasian kanssa seuraavasti: Ostin pari vuotta sitten uuden Kawa ZX-6R:n ja koska korot ovat niin matalalla, enkä viittinyt kerralla sijoittaa niin paljon pääomaa, jätin neljä tonnia velkaa kolmen vuoden maksuajalla ja otin rahoituksen yhteyteen rahoitusyhtiön ja vakuutusyhtiön sopiman liikennekaskon. Kolmen vuoden aikana kuukausierä ja korkomenot ovat naurettavat sekä täysi vakuutusturva vain 58€/kk (696€/v.)
Itselläni olisi myös ollut täydet bonukset, mutta parista vak.yhtiöstä kyseltyäni tuli harvinaisen selväksi, että toi rahoituksen yhteyteen tuleva bonusoikeudeton liikennekasko tulee todella reippaasti halvemmaksi kuin "perinteonen tapa". Eikä ole mitään seisonta-aikoja, vaan pyörällä voi ajaa aina kun kelejä ja tahtoa on. Ja maksut jakautuvat 12 erään. Kyllä kannattaa. Ainakin mun mielestä.

Pyörän maksoin kuitenkin nopeammin omaksi ja olen ehtinyt jo myydäkin sen.

Rico sanoi:
Itse tein tän vakuutusasian kanssa seuraavasti: Ostin pari vuotta sitten uuden Kawa ZX-6R:n ja koska korot ovat niin matalalla, enkä viittinyt kerralla sijoittaa niin paljon pääomaa, jätin neljä tonnia velkaa kolmen vuoden maksuajalla ja otin rahoituksen yhteyteen rahoitusyhtiön ja vakuutusyhtiön sopiman liikennekaskon. Kolmen vuoden aikana kuukausierä ja korkomenot ovat naurettavat sekä täysi vakuutusturva vain 58€/kk (696€/v.)
Itselläni olisi myös ollut täydet bonukset, mutta parista vak.yhtiöstä kyseltyäni tuli harvinaisen selväksi, että toi rahoituksen yhteyteen tuleva bonusoikeudeton liikennekasko tulee todella reippaasti halvemmaksi kuin "perinteonen tapa". Eikä ole mitään seisonta-aikoja, vaan pyörällä voi ajaa aina kun kelejä ja tahtoa on. Ja maksut jakautuvat 12 erään. Kyllä kannattaa. Ainakin mun mielestä.

Pyörän maksoin kuitenkin nopeammin omaksi ja olen ehtinyt jo myydäkin sen.

Mulla on zx-6r ja vakuutukset ovat noin 700 euroa vuodessa.
Bonukset ovat 20% liikenteessä ja 60% kaskossa (noi sais heti alkuun) eli
sitten kun saan lisää bonuksia liikenteeseen niin tulee selvästi halvemmaksi kuin noi rahoitusyhtiön vakuutukset.

Hauskaa, jos näin on. :) Pari vuotta sitten ei ollut, tai sitten olisi pitänyt kysellä vielä useammasta yhtiöstä hintoja. No, mun mielestä halpa mikä halpa. Niin tai onhan toi halpuus suhteellinen käsite. Esim. Saksassa moottoripyörien vakuutukset ovat tietääkseni paaaljon halvempia kuin härmässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom