Moottoripyörällä lapsi kyydissä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Onkos motoristit minkä ikäisiä lapsia kyyditellyt pyörällä? Meillä käytiin ostamassa 6v tytölle ajopuku ja kypärä sekä pyörään kiinnitettävä lastenistuin. Viikonloppuna pitäs lähtee testaamaan miten sujuu ajelut :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minä myös ekaa kertaa kuusi vuotiaana otin kyytiin ilman ongelmia. Tykkäs paljon ja vinkuu jatkuvasti lisää.

Edit. sori olikin seitsemän ja ilman mitään istuimia.

Zone-sarja -42%
Toi kuulostaa hyvältä suunnitelmalta!

Itse oon ollut jo vauvana (~1v) kyydissä, semmosessa vauvarepussa :D Mutsi ei oikein tykänny, kun sai tietää faijan lastenhoitomenetelmistä. Olin kuulemma tykännyt kauheesti ja vilkuttanut ohikulkijoille.

Varo vaan, sytytät siinä tytössä jo noin nuorena pyöräkuumeen ja se vinkuu sulta mopon viimeistään 15-vuotiaana ;)

ostin tytölle ajokamat just..
6v.
hyvin ylettää tapeille.

joku hyvä hetki täs ni pieni lenkki täytyy käydä heittämässä

Toi kuulostaa hyvältä suunnitelmalta!

Itse oon ollut jo vauvana (~1v) kyydissä, semmosessa vauvarepussa :D Mutsi ei oikein tykänny, kun sai tietää faijan lastenhoitomenetelmistä. Olin kuulemma tykännyt kauheesti ja vilkuttanut ohikulkijoille.

Varo vaan, sytytät siinä tytössä jo noin nuorena pyöräkuumeen ja se vinkuu sulta mopon viimeistään 15-vuotiaana ;)

Se vaarahan siinä on että sit joutuu vanhempana ostaa mopon ja myöhemmin pyörän :)
Onpahan yhteinen harrastus ainakin...mukavampi minusta on kahdestaa prätkällä ajella kuin leikkiä barbeilla ;)

Kyllähän siinä tosiaan vaarana on että elinikäinen kipinä syttyy. Omatkin ensikosketukset pyöriin oli faijan pyörän tankilla roikkuminen ja lastenistuimessa takana pienillä lähipyörityksillä ajelut. Kyllä sen mahtavan fiiliksen muistaa vielä näin vuosikymmeniä myöhemminkin.
:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom