SUPERCARB 1kg -40%

Montako miestenpunnerrusta menee?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopsy80
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Luulin että mulla menee noin 20, mutta velikulta väitti että fuskaan.

Miten punnerruksissa fuskataan???

Kokeilin ja meni 12 (treenin jälkeen, seli seli...). Toivottavasti en fuskannut. :) Aloin miettimään ja tajusin, että viimeksi tein miestenpunnerruksia yli KYMMENEN vuotta sitten.

Miten punnerruksissa fuskataan???

Kokeilin ja meni 12 (treenin jälkeen, seli seli...). Toivottavasti en fuskannut. :) Aloin miettimään ja tajusin, että viimeksi tein miestenpunnerruksia yli KYMMENEN vuotta sitten.

Rinnan ja reisien PITÄÄ OSUA joka punnerruksessa maahan ja kädet PITÄÄ LUKITTAUTUA yläasennossa. Harvoin näkee salilla näin tehtävä, aina sinne ihmisille sentti pari jää ilmaa..

Mikä on miestenpunnerrus?

Normaaleja punnerruksia meni joskus puhtaasti reilut parikymmentä. Nykyään en punnerra olkapään ongelmien takia.

25 meni kesällä vielä, nyt en tiedä..pitäs koittaa. :)

Vähän alle sata meni viime talvena, ku oli kauhee agre päällä -olin juuttunut liikenneruuhkaan ja vitutti. Punnersin, kun menin kotiin, etten alkais huutaa miehelle (kun eihän se sen syy ollu). :D Ei ollu ehkä ihan puhtaita kaikki, myönnettäköön.

Mun suuri unelma on päästä 20 miesten punnerrusta, mutta en pääse edes yhtä:). Oon yrittänyt treenat naisten tyyliin.. tuntuu, että niitä taas vois tehdä sen sata!! Ehkä kans teen jotain väärin ja siksi en kehity.

pari suurella irvistyksellä höystettynä. Eivät ehkä tainneet olla puhtaimpia mahdollisia :hyper:
pitäisi ehkä treenailla punnerruksia enemmän :D

Rinnan ja reisien PITÄÄ OSUA joka punnerruksessa maahan ja kädet PITÄÄ LUKITTAUTUA yläasennossa. Harvoin näkee salilla näin tehtävä, aina sinne ihmisille sentti pari jää ilmaa..

Mä oon yrittänyt, mutta en vaan ymmärrä, miten reidet voisivat osua maahan, kun punnerran. Ehkä mä tarviin isommat retureidet. Rintojen käyttäminen mittarina puolestaan on huvittavaa, isorintaiset saa "vähän" etua. Oikeesti, saako muut osumaan reidet maahan punnertaessaan?

En ole tehnyt koskaan maksimäärää, koska ei ole ollut tarvetta sitä koittaa, mutta 60 sekunnissa meni viimeksi testatessa muistaakseni 32.

Oikeesti, saako muut osumaan reidet maahan punnertaessaan?

Kerrankin jotain hyötyä suhteettoman suurista etureisistä. Eli kyllä, piti äsken ihan kokeilla ja pystyn punnertamaan siten, että reiden yläosa osuu lattiaan. Luonnollisemmalta tuntuisi kyllä pitää lantiota pari senttiä korkeammalla. Toistomaksimia en viitsinyt flunssan takia kokeilla. Yritin joskus suorittaa 100 push ups -ohjelmaa, mutta kyllästyin jossain 40-50 välillä. Nykykunto on kaukana siitä.

Noi sadan tulokset on kyllä todella epäuskottavia, jos kriteerinä on rinta (ei vatsa) maahan ja kädet lukittuu yläasennossa. Tähtityttö ottikin jo itse kantaa suorituksensa puhtauteen :) Liike on todellakin aivan eri, jos rinnan ja maan väliin jää ilmaa. Yleisesti ottaen tuntuu, että punnertaminen on itsepetoksen kuningaslaji. Harvemmin näkee perussaleilla tai -jumpissa puhtaita punnerruksia. Itsellä menee puhtaita varmaan jotain 10-20, en ole kokeillut maksimia.

Ihmisiä on kuitenkin aika monen kuntoisia. Ja joku on hyvä jossain missä joku toinen ei ole.
Tai no hyvä ja hyvä, vaan helppoa toisille, toisille ei. Vähän riippunee siitä mitä on treenannut ja miten.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom