SUPERCARB 1kg -40%

Montako joulukorttia Mike saa? Tähän mennessä 20kpl. Viimeinen lähetyspäivä 19.12

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ihme porukkaa. Meitsi suunnitteli ja toteutti joulukortin alle tunnissa ja sen jälkeen meni postiin. Ei oo kuulkaas iso vaiva, tosin sen kyllä näkee mun kortista.

Pistäkää niitä kortteja, ettei mene koko kisa pilalle.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ihme porukkaa. Meitsi suunnitteli ja toteutti joulukortin alle tunnissa ja sen jälkeen meni postiin. Ei oo kuulkaas iso vaiva, tosin sen kyllä näkee mun kortista.

Ei vaan niitä kortteja ei saa enää hirveesti just tulla että tulee voitto ;)

Eikö porukka enää lähetä joulukortteja vai onko alle € joku liian iso investointi? Ainahan sitä tulee ostettua ylimääräisiä kortteja ja joutuu miettimään, että mihin niitä lähettelee.

Miten se kisa nyt pilalle menisi, esim ite arvasin sen verta pienen luvun ettei paljoa tarvita kortteja että napsahtaisi kohdalle :D Tietysti väärin arvanneiden kohdalla voi mennä pilalle, mutta eikös arvonnat oo vähän sellasia?

Lähetin mun ja elaston puolesta kortin menemään. Antaahan tuo kivaa joulumieltä antaa ja toivottavasti saada kortti. Itse en niitä myöskään koskaan saa, enkä tiedä kenelle niitä lähettäisi, kaikki kuollu tai asuu niin lähellä että lahjoja vaihdetaan kasvotusten.:joulu6:

Oivallisia kortteja tuli 6 lisää tänään. Huomenna voi vielä mahdollisesti putoilla jotain. Nyt on tullut niin erikoisia ja yrittelijäitä kortteja, että on melkein pakko antaa kunniamainintana puolen vuoden vippejä osalle. Olen kyllä saanut nauraa noille, näistä saa hyvän raportin kehiteltyä joulupäivänä kuvineen päivineen.

Saanko säälistä 1/4-vuoden vipit?

Onkohan mun kortti tullut ees jo. Laitoin kyllä kai ekalla viikolla.

Oon kotona by the way! :rock:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Noniin, 20 korttia tuli kaikenkaikkiaan ja jos nyt oikein katsoin, niin lähimmäksi arvanneita oli 7kpl ja heistä vuoden vipit voitti Wigga.

Lähettäneiden kesken arvottu palkinto meni Taivaskäsi nickille, jonka kortti kasasta käteeni osui. Taivaskädelle siis 2 vuoden vip-jäsenyys.

Parhaimman kortin valinta oli varsin vaikeaa, mutta päädyin nyt vuoden vippi palkinnossa hienoin kortti skabassa Battleaxen loistavaan korttiin. Kortin kansi lupaa jotain todella pervoa, mutta sisällä olikin Lohjan Bodykotiyhdistys Ry:n Kahvi + Ehrmann ilmaislippu. Huvitti myös pieni yksityiskohta, jossa tämä on alunperin synttärikortti ja se oli tökerösti vain yliviivattu jouluksi. Samoin tuo bimbo Pissa-Liisa muistutta Britneytä, joten lisäpisteitä siitä.

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Erityismainintoja.

Kortissa Dennis Wolf puettu oivasti aitoon pukinpartaan, mahtaa ollut vaikea matka kortintekijällä kun aitoa pukinkarvaa on metsästänyt.

attachment.php

Tässä oli askarreltu enemmänkin, kaunis kortti jossa monta kerrosta.

attachment.php

Tämä kortti taisteli tiukasti kahden muun kanssa komeimman kortin tittelistä. Pihtikinttuinen bodannut pukki Paavo Väyrysen näköisen poron vierellä. Eniten sydäntä lämmitti tuo roinaa vetävä poro, varsin suloinen.

attachment.php

Tämä oli A4 kokoinen teos, jossa kimalletta ja kiillettä. Tämä oli kaksipuoleinen ja varsin komea. Säälittävä tikku-ukko omaa komeat haukkarit, pisteet siitä. Kissa jäi arvoitukseksi, mitähän katti kortissa teki :D

attachment.php

Nämä kortit olivat hellyyttävän säälittäviä. Oikein kunnon askartelua lopputuloksena 2v lasten kamaa, erinomainen tehokeino tämä korttien lapsenomaisuus, pidin kovasti kummastakin, etenkin lumiukon hatusta sekä toisen kortin Neutraali-suomenkielestä.

attachment.php

Tämä oli askeettisen komea, yskinkertainen on aina kaunista ja tässä oli hyvin käytetty eri materiaaleja kortin väsäämisessä.

attachment.php

Tässä aivan upea yksityiskohta, ziigatkaa miten tikku-ukko on saatu saumattomasti Pakkotoisto.com domainiin.

attachment.php

Tämä taisteli myös voitosta, koska tämä on niin paska, että on jo todella hyvä. Askeettinen ja varsin ruma kortti, pahvinpalaan liimattu kunnon kuva siemensäkeistä. Takana ytimekkäästi "kilisee kilisee kulkuset". Loistavaa!

attachment.php

Tässä on piirtäjä jo takana, pidin tästä kuvaideasta, politiikka meni ohitse, mutta komeasti piirretty tämmöiseen kisaan.

attachment.php

Nussivia norsuja, jotka eivät liity millään tapaa jouluun, no takana oli kunnon tarinaa ulkomailta, erilainen kortti.

attachment.php

Tässä oli komia kuva ja komiaa mustaa sähköteippiä kehyksinä, kuin pieni taulu.

attachment.php

Niin ja Pro-Painin vauva on pelottavan paljon Pro-Painin näköinen, ehana vaavi.

Kiitoksia kaikille kortin lähettäneille ja ensi vuonna sitten mahdollisesti uudestaan.

Voittajat:

1v VIP-jäsenyys Wigga (tässä arvonnassa viikon reklamaatio jos joku löytää tasan 20korttia sisältävän arvauksen tästä ketjusta)
2v VIP-jäsenyys Taivaskäsi
1v VIP-jäsenyys Battleaxe

Liitteet

• 41.webp
    41.webp
    48,8 KB · Katsottu: 1 691
  • 42.webp
    42.webp
    40,1 KB · Katsottu: 1 748
  • 43.webp
    43.webp
    39,9 KB · Katsottu: 1 537