Monkey-mopolla HKI-Gibraltal

Mitenkä pitkä matka?
Monta kertaa leikkaa kiinni?
Puutuuko perse?

edit. olihan ne luvut siinä ihan silmien edessä, eli suunnilleen 3400 km matkaa. Jos oikein ymmärsin.

Legendaarista. Varmasti on pistetty mopot hyvään kuosiin ennen lähtöä, niin eivät mene rikki kohtuullisella käytöllä.

Legendaarista. Varmasti on pistetty mopot hyvään kuosiin ennen lähtöä, niin eivät mene rikki kohtuullisella käytöllä.
Tossa sanottiin, että yhdestä lopetti kytkin toiminnan jo ennen ruotsinlaivalle pääsyä. Onnea matkaan, sitä tarvitaan. :D

Antakaa vaan mopo tänne... ;)

Pitää kyllä seurata miten tuo matka edistyy.

Hohoho, noin 30 kilometrin keskituntinopeudella tulee ajoa joku 120 tuntia, niillä täytyy olla joku huoltoauto tms. seuraamassa.

Onko Weak messissä? Enta videokamera?
:lol2:

Kuulin itekki tästä radiosta. Ihan helvetin hyvä tempaus! Sanoivat, että aikovat pysähdellä useasti matkalla maistamassa paikallisten ravintoloitten oluttarjontaa... ehkä se helpottaa vähän matkaa :) .

Nelihtadissa ja noin matalaviritteisessä ei pitäis olla kyllä mitään ongelmaa pidempääkään aikaan.Moottorinulkoset osat on sitten eri asias :D .

Mä ajoin kerran mankilla Kiteeltä Tohmajärvelle, matkaa kertyi jotain 20+20 kilometriä, oli vielä viritetty mopo ja silti matka oli aivan mielettömän pitkä, takaisin ei olisi jaksanut enää ajaa...

Mä oon ajanu viimisen vuoden aikana 4000 kilsaa työmatkoja mankilla.:D

Ikinä ei oo manki jättäny tienpäälle.
Kerran oon vaihtanu öljyt kun ei oo sen enempää kiinnostanu noi huoltohommat. Ihan paskanahan se nyt on. Sähköt ei toimi, ruosteessakin tuo on ja vaihteisto rahisee ikävästi.

Ei muuten ihan pullamössöpojat tee samaa temppua...:whip:

Joo HKI-Gibraltar kohtuu siivu, mutta Luumäen pojat ajoivat vuonna 2000 Taavetti-Sahara-Taavetti reissun Kymco Cobra cross 50cc moposcoottereilla. Matkaa tuli n, 8000km ja aikaa meni 4 viikkoa. 1.4-2000-1.5-2000 oli ajankohta.

Tiedot reissusta on hävinneet bittiavaruuteen, mutta lehtileikkeet on vielä tallessa ja reissun video. Oi niitä aikoja,,,,

Mihin noi monkkarin koneet hajoaa kun me kairattiin pikkuveljen kanssa 26tkm meidän laitteella ja kone oli vielä täpössä iskussa kun se myytiin, eli lähti vielä ekalla käymään ja kulki vakiona pitemmillä välityksillä 60km/h. Muuta ei tehty kun vaihdettiin öljyjä ja säädettiin venat välillä.

Back
Ylös Bottom