Monkey-mopolla HKI-Gibraltal

Kasikympeillä ja kireemmillä nokilla matka voisi sujua joutuisammin. ;)

hehee, tosta tulee mieleen oma reissu teininä parin lapsuuden ajan kaverin kanssa... mentiin sitten kevareilla saksaan. :rolleyes: enpä oo kenenkään aiemmin kuullu sitä tehneen, enkä kyllä sen jälkeenkään. tosin en kyllä suosittelekaan - mulla jumitti omasta piikistä viitosvaihde päälle jo menomatkalla, ja jouduttiin jättää se hampuriin jollekin never heard kaverille huostaan, ja tultiin hakemaan se viikon päästä kotimatkalla takas. ihme kyllä se oli vielä siellä viikonkin päästä.

loppumatka siitä viikosta mentiinkin sitten niin, että olin vuorottain kaverin kyydissä, ja se mun kyydissä, kaverin pyörällä - joka siis tietenkin kevari sekin. melkoisen surkuhupaisaa painaa saksan baanoja piikillä kaks päällä. :D

mutta sitäkin retkeä on ollut tosin monet kerrat mukava muistella jälkeenpäin pikku tuiskeessa. :lol2:

Mä aion kyllä joskus toteutta pyörämatkan jonnekin Eurooppaan. Mun tuttavat (5 henkeä) kävi muutama vuos sitten Barceloonassa pyörillä. Pakko kyllä itekkin joskus toteuttaa vastaavanlainen reissu.

hehee, tosta tulee mieleen oma reissu teininä parin lapsuuden ajan kaverin kanssa... mentiin sitten kevareilla saksaan. :rolleyes: enpä oo kenenkään aiemmin kuullu sitä tehneen, enkä kyllä sen jälkeenkään.QUOTE]

Piikillä on menty Saksaan ja 600cc kawalla takas vuonna -98...

Back
Ylös Bottom