Weirdinin Liittynyt 14.4.2007 Viestejä 658 25.8.2007 #21 Eikös bambino juuri lisännyt nuo jalat viimeisempään ohjelmaan...
T A K Liittynyt 3.5.2007 Viestejä 219 27.8.2007 #22 Bambino sanoi: En opiskele tällä hetkellä mitään, pidän välivuotta koulusta ja oon töissä. En kerro missä olen töissä.. Mulla 8 tunninvuoroja, jopa pidempiäkin, ja yksi tauko. Niin syöminen ei oikein onnistu. Click to expand... Mitäs vitun työtä teet? Täytyy olla tunni tauko reippaasti jos tommosta on töis. Ja lain vastaistakin jopa. Sori
Bambino sanoi: En opiskele tällä hetkellä mitään, pidän välivuotta koulusta ja oon töissä. En kerro missä olen töissä.. Mulla 8 tunninvuoroja, jopa pidempiäkin, ja yksi tauko. Niin syöminen ei oikein onnistu. Click to expand... Mitäs vitun työtä teet? Täytyy olla tunni tauko reippaasti jos tommosta on töis. Ja lain vastaistakin jopa. Sori
hard-core Liittynyt 14.6.2007 Viestejä 170 28.8.2007 #23 eikö edes 5min tupakkitaukoa ole että ehtis jonku rahkan/tonnikala purkin vetästä huiviin.?
Ziragon Liittynyt 16.8.2007 Viestejä 108 28.8.2007 #24 hard-core sanoi: eikö edes 5min tupakkitaukoa ole että ehtis jonku rahkan/tonnikala purkin vetästä huiviin.? Click to expand... Ite ainaki koulussa kerkesin hyvin viidessä minuutissa syödä yhden purkin tonnikalaa..:D
hard-core sanoi: eikö edes 5min tupakkitaukoa ole että ehtis jonku rahkan/tonnikala purkin vetästä huiviin.? Click to expand... Ite ainaki koulussa kerkesin hyvin viidessä minuutissa syödä yhden purkin tonnikalaa..:D
Thunderrr Liittynyt 18.10.2007 Viestejä 229 15.12.2007 #25 Vai että otat lämpöö nyrkkeilysäkkeJÄ hakkaamalla.. kuinkas montaa säkkiä sitte hakkaat samaan aikaan :D :D :D
Vai että otat lämpöö nyrkkeilysäkkeJÄ hakkaamalla.. kuinkas montaa säkkiä sitte hakkaat samaan aikaan :D :D :D