Modo lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hilppa
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Onko kukaan vielä maistellut Modon lisäravinteita? Olen ravintolatyön kautta tutustunut kyseisen firman makusiirappeihin ja niissä ainakin oli maku kohdallaan. Kovasti on myös edulliset hinnat tuotteilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hilppa sanoi:
Onko kukaan vielä maistellut Modon lisäravinteita? Olen ravintolatyön kautta tutustunut kyseisen firman makusiirappeihin ja niissä ainakin oli maku kohdallaan. Kovasti on myös edulliset hinnat tuotteilla.
Onkohan heillä netissä kotisivuja niin voisin vilkaista sitä.

NGV, Suoria linkkejä ei taideta suvaita... Nuo hakee jälleenmyyjiä sivujensa mukaan, eli Mike&Kumppanit nyt lisää suomalaista roteiinia kaupan hyllylle :) Makuja näyttäis olevan ainakin reippaasti.

Lafkan kreatiini vaikutti olevan todella edullista. :eek: Pitäneepi tutustua.

laskeskelin että hintaa tulee palkkarille 12,2e/kg, jos sinne kaataa 50/50 suhteessa jauhoa rotsku ja malto purkeista. Toivottavasti noita pian löytyy jostain liikkeestä, vihaan postilla tilailua :)

Hilppa sanoi:
Mistä helvetistä jätkät ostaa palkkarit, kertokaa mullekkin?! :D
Varmaan käyttävät jotain halppis heraa ja ostavat 25kg:n malto pusseja. Ja eihän noita makua irtoa ei sitten yhtään.

Olen törmännyt tähän sivustoon, en vaan muistanut nimeä. Ja pitää kokeilla joku kerta heidän tuotteitaan ja tilata muutamia purkkeja. Tosin kiva olisi jos Pakkikselle tulisi noita tuotteita sillä kannattaa suosia suomalaisia tuotteita.:thumbs:

Ostin justiin purkin tuota metsämarjan makuista heraa, ja on muuten helvetin hyvää. Sekoittuukin nätisti eikä vaahtoa. Suosittelen kermaperseitä testaamaan.

KSENA, hellriders ja muut köyhät saavat syödä vehnäjauhoa mun puolesta. Eivät nuo mitenkään kalliita ole.

-edit. Jos nämä vehnäjauhon syöjät saisivat uuden Audi A8 vaikka 500€, niin ostaisivat silti varmaan jonkun vanhan volkkarin 480€ ihan sen takia, että se on vähän halvempi.

rafael, sulla on noi erot vähän hukassa :D jos ostaisin tota sun kermaperse heraa joka kuukausi, niin siinä menis sellaset 200 e turhaan, jotta saisin maistuvaa juomaa. kun itelle kelpaa mehu+hera+malto, nyt on kyllä vähän parempaa kamaa käytössä, koska rahaa on. joskus tekee mieli extraa :D

rafael sanoi:
Ostin justiin purkin tuota metsämarjan makuista heraa, ja on muuten helvetin hyvää. Sekoittuukin nätisti eikä vaahtoa. Suosittelen kermaperseitä testaamaan.

Mistäs ostit, vai tilasitko verkkokaupasta?

Mjaa, olenpas taas missannut kysymyksen... Salilta ostin.

Mike, tsekkailes nyt noita Modoja, niin voisi meikäläinenkin taas ilmaantua kaupalle jossain vaiheessa. On meinaan hinta-laatu-suhde kohdallaan, mutta vituttaa aina tehdä miljoonan kilon kertaostoksia.

Ja KSENA, mä en vieläkään tajua sun laskukaavaa. Onko sun mielestä kilon purkki heraisolaatti-konsentraatti-sekoitusta kallis alle 20€ hinnalla? Saahan jotain vastenmielistä paakkuuntuvaa rupunpaskaa halvemmallakin, mutta nämä nyt ovat melkoista ambrosiaa.

NGV sanoi:
Varmaan käyttävät jotain halppis heraa ja ostavat 25kg:n malto pusseja. Ja eihän noita makua irtoa ei sitten yhtään.

Olen törmännyt tähän sivustoon, en vaan muistanut nimeä. Ja pitää kokeilla joku kerta heidän tuotteitaan ja tilata muutamia purkkeja. Tosin kiva olisi jos Pakkikselle tulisi noita tuotteita sillä kannattaa suosia suomalaisia tuotteita.:thumbs:

pakko sanoa että jos ostat ulkomaalaisen tuotteen suomesta, niin se ei muutu suomalaiseks. eikä toisinpäin eikä mitenkään päin. vaan suomessa tehty = suomalainen. :)

mattiE sanoi:
pakko sanoa että jos ostat ulkomaalaisen tuotteen suomesta, niin se ei muutu suomalaiseks. eikä toisinpäin eikä mitenkään päin. vaan suomessa tehty = suomalainen. :)

Niin. Eli kun tämä tuote on Suomessa valmistettu, on se suomalainen. Mitä yrität sanoa?

-edit. Juu, no NGV:n viesteistä ei ota muutenkaan mitään tolkkua. Niitä lukiessa ei kannata ajatella liikaa.

heh :D

äkkiä kun ton NGV n viestin luin niin sain semmose kuva että siks kiva ostaa sitä että sais ostaa pakkikselta, että sillon tuote muuttuu suomalaiseks.

typoja päässäki näköjää..

mattiE sanoi:
heh :D

äkkiä kun ton NGV n viestin luin niin sain semmose kuva että siks kiva ostaa sitä että sais ostaa pakkikselta, että sillon tuote muuttuu suomalaiseks.

typoja päässäki näköjää..
Mitäh!?!:hyper:
En minä semmoista tarkoittanut! Totesin, että jos pakkis hankkisi tuon firman tuotteita, niin voisin ostaa pakkiselta tuota, kato sais 10% alennuksen, kun ostaisin myymälästä.;)

Edit: Eihän se tuote muutu miksikään vaikka sitä myisi mikä tahansa firma vaan se, missä tuote on tehty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom