Kiinanpoika
Banned
Tietääkö äijät tärkeimpiä liikkeitä kireiden ja jumissa olevien lonkkien/lantion avaamiseen? Entäpä lapojen avaamiseen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietääkö äijät tärkeimpiä liikkeitä kireiden ja jumissa olevien lonkkien/lantion avaamiseen? Entäpä lapojen avaamiseen?
Super Squat Hip Sequence pre-workout | Feat. Kelly Starrett | MobilityWOD - YouTube
Tuo tuntu niin hirveeltä, et on pakko toimia :D
Itsellä on tuo kirja ja siitä on kyllä ollut hyötyä siltä osin mitä sitä on itse jaksanut käyttää. Myös itse MWOD jäsenyys kiinnostaisi, mutta vielä en ole aikaseksi saanut sitä hommattua. Onko porukalla käytössä ihan perus foamrollereita ja lacrossepalloja/pesäpalloja yms?
Itseä kiinnostais ostaa roguen sivuilta vaikka mitä mobility juttuja (myönnetään olen varusteurheilija) ainakin se gemini ja se isompi pallo. Myös flossaus kiinnostaa. Mielenkiintoinen uutuus on se cradlestar joka näyttää siltä että rullaluistinten pyöriä on pistetty vierekkäin. En tie miten sitten eroaa esim rumblerollerilla rullailusta.