MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Perustin organisaation Hugsy Tokioon! Nyt kaikki Pakkiksen karjut ottamaan mittaa sekä toisistaan että muukalaisista. Ajattelin aloitella varovaisesti 170, 185 ja 205 lb sarjoilla. Eli mikäli omaat ottelijoita Tokion alueelta, nyt on tilaisuutesi loistaa. Eiköhän noita uusia sarjoja tule sitä mukaa kun organisaatio kehittyy ja toisinpäin.

En tajua tuota Ran "tan" plania :o

Mulla on all-time recordi tippunu ku lehmänhäntä prkl. Alkuun tais olla jopa ~16-0 tai jotain sinnepäin. Nyt 25-16-0. ;( Suurin osa noista tappioista tullut ihan ekoille mun tekemille ottelijoille, koska oli vähän hakusessa miten niitä kannattaa tehdä ja treenata. Toivottavasti lähtis taas nousuun. Parhaimmillani taisin olla top40 managerin joukossa. Nyt 87 of 6739.

Toi alun recordi tuli myös oikeestaan pelkistä QFC matseista. Sen jälkeen jäbät menny organisaatioihin ni vastus ollut "hieman" kovempi.

Sama....turpaan tullut.
3 päivän päästä kaupassa 140 quality energia tuote! Hinnaksi tulee 95 dollaria ja 100 quality energy tuote alentuu 75

Hei, mulla olis semmonen ongelma että kun mun ukkeli on vielki siinä org:issa elikkä contract:ssa niin siin on monet muut pelajaajat päässy jo ottelemaan mut mä en oo. siis mitä helvettiä ku mä en saa rahaa sille pelaajalle mistää nii en pääse treenaamaa salille. elikkä pystyyks niistä jotenki erota vai mitä mä teen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hei, mulla olis semmonen ongelma että kun mun ukkeli on vielki siinä org:issa elikkä contract:ssa niin siin on monet muut pelajaajat päässy jo ottelemaan mut mä en oo. siis mitä helvettiä ku mä en saa rahaa sille pelaajalle mistää nii en pääse treenaamaa salille. elikkä pystyyks niistä jotenki erota vai mitä mä teen.
Laita se töihin ni tulee rahaa. Ja pistä viestiä sille org. pomolle ja kysy missä mennään

Mikä on sopimuksesi inactivity clause eli aika, jonka jälkeen saat irtisanoa sopimuksen mikäli matseja ei tule? Sopimuksessa kannattaa harvemmin suostua mihinkään hirmu pitkiin. Toki onhan mulla yhdellä 45 päivää, mutta saa kokoajan uutta matsia. Lisäksi sillä on rahaa olla vain treenissä.

Miten vaikeeta on saada sponsorisopimus? Mulla on 3-0 recordil vetävä ottelija ja pääsin mun organisaation tittelimatsiin eikä kukaan siltikään tarjoo sponssia.

Miten vaikeeta on saada sponsorisopimus? Mulla on 3-0 recordil vetävä ottelija ja pääsin mun organisaation tittelimatsiin eikä kukaan siltikään tarjoo sponssia.
Ellei sponssi tule ottelijan luo, on ottelijan mentävä sponssin luo. Vähän tuurista kiinni sattuvatko repimään nimesi listoilta. Mitä hyötyä ottelijan sponssaamisesta edes on sponsorille?

Noh, olisi yhtä, kahta ottelijaa vajaa tuo kymmenen ottelun tapahtuma organisaatiolleni. Siellä on joku 25 kyselyä vetämässä, mutta kun jengi ei edes vastaile :D

No miten mä saan mun ukkelin töihin ?

E: Nonii nyt tuli ensimmäinen matsi kun tajusin jo laittaa aamusalla sille sen tekijälle viestiä.

No miten mä saan mun ukkelin töihin ?

E: Nonii nyt tuli ensimmäinen matsi kun tajusin jo laittaa aamusalla sille sen tekijälle viestiä.
Kun olet sen sun ottelijas sivulla siellä on sali missä treennat ja siinä yläpuolella on semmonen kohta josta valitaan vaikka No training. Silloin saat 400 viikossa ja Part time trainingistä 200 viikossa

Kun olet sen sun ottelijas sivulla siellä on sali missä treennat ja siinä yläpuolella on semmonen kohta josta valitaan vaikka No training. Silloin saat 400 viikossa ja Part time trainingistä 200 viikossa
Huomaa myös että voit muuttaa tuota training intensityä vain kerran viikolla. Seuraavana sunnuntaina voit vaihtaa intensityn takaisin fulliksi tms.

mites tuo energiatso toimii. miten se palautuu ja koska voi laittaa uuteen matsiin?
Kannattaa toki lukea se new users guide ja muutenkin MMATycoonin wiki on kätsä. Jos ei englanti tahdo taipua ni kyllä noi kaikki on täälläkin suht moneen kertaan jo käyty.

Energiataso toimii just niin ku energiataso nyt yleensä vois toimiakkin. Energia tippuu treenattaessa ja otellessa jne... Mitä parempi kondis sitä vähemmän energiaa käytät. Mitä enemmän energiaa sitä paremmat treenit.

Matsiin voit laittaa ottelijan vaikka jokapäivä, mutta se on sitte eri asia kannattaako. Mä yritän nykyään pitää ottelijan enut mahd korkeella (90-100%) kun mennään matsiin, koska pari kertaa tuli selkään ku ottelija totaalipiiputtanu vikassa.

Ny on organisaation ensimmäiset kisat varattu 1.8.2009 lauantaille. Kypsintä tuossa on hommassa on tuo kykyjen etsintä. Pitää plarata aina tietynkokoisia sällejä, joista 1/3 tulee organisaatioon, 1/3 ei tule ja loput eivät ikinä vastaa :)

155-205 painoisia mahtuu vielä mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom